راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن پوما فاس 800 (Puma Faas 800 Running shoes)

کفش ورزشی مخصوص دویدن پوما فاس، یک کفش ورزشی با استقامت بالاست که یک نرمی طبیعی را برای دو ایجاد می کند. لذا کفش ورزشی پوما فاس 800 (Puma Faas 800)، مناسب افراد با انحراف/چرخش متوسط یا شدید در مچ پا، دوندگان سنگینتر، یا افرادیکه در حین ورزش یا دو در ناحیه پاشنه پا دچار ضربات با فشار متوسط تا شدید می شوند، می باشد.

کفش ورزشی مخصوص دویدن پوما فاس با داشتن وزنی سبکتر و ارتقای تکنولوژی فاس (Fass)، ستون و مهره اصلی خط تولید کفش ورزشی مخصوص دویدن پوما از آغاز تولید آن بوده است.

این خط تولید از کفش پوما، در درجه اول بخاطر سبکی کفش های مسابقاتی مینیمالیست و کفش های ورزشی روزانه طبیعی خود شناخته شده است. با این وجود، پوما فاس (Puma Faas) با بکارگیری خلاقیت در ساخت این کفش های ورزشی، کفش ورزشی جدید پوما فاس 800 (Puma Faas 800) را ابداع کرده است.

کفش ورزشی مخصوص دویدن پوما فاس بجای استفاده از قسمت های ضخیمتر و چگالتر، با بکارگیری استقامت ایجاد شده بواسطه علم هندسه از انحراف بیش از اندازه مچ پا در حین حرکت و دویدن جلوگیری کرده و از این روش ، با چشمداشت به ساخت و رسیدن به سبکترین کفش های ورزشی استقامتی ممکن، استفاده کرده است.

برداشت های اولیه از کفش ورزشی مخصوص دویدن پوما فاس 800 (Puma Faas 800 Running shoes)

راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن پوما فاس 800 (Puma Faas 800 Running shoes)

در اولین نگاه، این کفش ورزشی بسیار ساده بنظر می رسد و شما را کمی به یاد کفش های دهه 1970 از جمله ساکونی جاز (Saucony Jazz)، نایک الیت (Nike Elite) یا نایک ان.بی 420 (NB 420) می اندازد. این مدل رنگ بسیار روشنی دارد که برای افرادیکه با خط تولید کفش ورزشی فاس (Fass line) آشنا هستند بدور از انتظار نیست. همانطور که وعده داده شده است این کفش ورزشی عملاً فاقد هر گونه پلاستیک، بجز لایه های تعبیه شده در پاشنه و حلقه های مربوط به بندهای کفش، می باشد. بیشترین عاملی که باعث تعجب شما خواهد شد مربوط به زمانیست که وقتی کفش ورزشی را از جعبه خارج می کنید و متوجه سبکی عجیب آن به نسبت یک کفش ورزشی استقامتی می شوید. بنابراین در اولین برخورد، کفش ورزشی مخصوص دویدن پوما فاس از پس وعده های خود سربلند بیرون می آید.

قسمت بالایی کفش ورزشی مخصوص دویدن پوما فاس 800 (Puma Faas 800 Running shoes)

راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن پوما فاس 800 (Puma Faas 800 Running shoes)

تمامی قسمت بالایی کفش ورزشی مخصوص دویدن پوما فاس (Puma Faas 800) از تورهای باز منفذ دار ساخته شده است. این تورها نه تنها به سبکی کفش کمک می کنند بلکه باعث انعطاف پذیری آن نیز می شوند. روکش های کفش فوق العاده ساده و عملکردی می باشند. لبه جلویی پا و در قسمت میانی از بند ها بسمت کف این کفش ورزشی را، پوششی از جنس جیر فرا می گیرد.

بند های اووال (بقطر 6 میلی متر) کفش ورزشی مخصوص دویدن پوما فاس ، تمام قسمت بالای کفش را مورد حمایت قرار می دهند و در تمام مدت استفاده از این کفش ورزشی مخصوص دویدن، گره های آنها بسته باقی می ماند.

ناحیه ای که انگشتان پا را در کفش ورزشی مخصوص دویدن پوما فاس در بر می گیرد، جادار بوده و فضای کافی برای حرکت انگشتان پا را در اختیار قرار می دهد. در اولین تجربه دویدن خود، شما متوجه مقداری سفتی و سایش در نزدیکی پشت این ناحیه، جاییکه روکش های کفش ورزشی مخصوص دویدن پوما فاس بهم دیگر نزدیک می شوند، می شوید. با اینحال، این مسـﺋله پس از 5 تا 7 مایل دویدن، فروکش کرده و بعد از آن نیز انگار که اصلاٌ مشکلی نبوده است.

کفش ورزشی مخصوص دویدن پوما فاس در ناحیه پاشنه نیز همچون سایر قسمت های کفش، بن مایه ای مینیمال دارد. ساختار پاشنه از یک روکش پلاستیکی ساخته شده است که در مقابل یک کاسه پاشنه پلاستیکی محکم که در داخل لایه های کفش پنهان شده است، بصورت یک اسکلت خارجی قرار می گیرد. این روکش بسیار منعطف می باشد اما مقاومت و ساختار مناسبی را در ناحیه پاشنه فراهم می کند. آستر پاشنه نیز در لایه ای راحت از فوم مموری احاطه شده است و پاشنه را بدون ایجاد هیچ گونه ناراحتی یا فشار در بر می گیرد.

بند های اووال (بقطر 6 میلی متر) کفش ورزشی مخصوص دویدن پوما فاس، تمام قسمت بالای کفش ورزشی مخصوص دویدن پوما فاس را مورد حمایت قرار می دهند و تمام مدت استفاده از این کفش ورزشی، گره های آنها بسته باقی می ماند.

قسمت کف کفش ورزشی مخصوص دویدن پوما فاس 800 (Puma Faas 800 Running shoes)

کف کفش ورزشی مخصوص دویدن پوما فاس 800 (Puma Faas 800 Running shoe)، با بکارگیری تکنولوژی فاس بیو راید (Fass Bio Ride) مهندسی شده، که از سه عنصر اصلی تشکیل شده است: عنصر متحرک، انعطاف و شیار یا شکاف های تعبیه شده در کف.

عدم ایجاد شکاف در قسمت میانه کف، بطور طبیعی از انحراف یا چرخش بیش از اندازه مچ در حین حرکت جلوگیری می کند. همچنین، قسمت میانه کف کمی بلندتر از نسخه پیشین این مدل کفش ساخته شده است که این ویژگی هم نقش کمکی در مقابل چرخش بیش از اندازه مچ دارد.

مجمومه تمامی این ویژگی ها، حرکتی طبیعی تر در مقابل یک دوی خشک را فراهم می کند که در برخی از کفش های ورزشی استقامتی قبلی دیده شده است. کفش ورزشی مخصوص دویدن پوما فاس 800 (Puma Faas 800)، بجای کنترل انحراف مچ پا به اصلاح آن کمک می کند که بنظر هدف اصلی برند پوما (Puma) دستیابی به آن می باشد.

قسمت میانی کفش تک لایه ای و متشکل از فوم سبک فاس (Faas) می باشد. شما در حین دویدن متوجه نرمی فوق العاده، راحتی و سفت نبودن بیش از اندازه آن می شوید. کف کفش واجد یک شیب پاشنه مرسوم به اندازه 12 میلی متر می باشد که از یک لژ 29 میلی متری در ناحیه پاشنه و 17 میلی متری در ناحیه جلوی پا تشکیل شده است. زیرسازی بالشتکی اضافی در پاشنه، محسوس و چشمگیر می باشد که برای دوندگانی که در حین دو به پاشنه پایشان فشارهای متوسط تا شدید وارد می شود، با ارزش و قابل تحسین است.

قسمت کفی بیرونی کفش ورزشی مخصوص دویدن پوما فاس 800 (Puma Faas 800 Running shoes)

کفی بیرونی کفش از قطعه ای یکنواخت از لاستیک منبسط شده (که معمولاً از هوا پر شده) تشکیل شده است.

نظرات در مورد کفش ورزشی مخصوص دویدن پوما فاس 800 (Puma Faas 800)

در ابتدا ممکن است در قبال قابلیت های مدعی شده این کفش دچار تردید شوید. اما پس از اولین تجربه دویدن خود با آن، نگرانی های شما از بین رفته و از اینکه یک کفش ورزشی استقامتی بتواند تا این حد نرم و منعطف باشد به وجد خواهید آمد.

این امر که بالاخره تغییر قابل توجهی در ایجاد کفش های ورزشی استقامتی بالقوه دیده شود، بسیار خوشایند است.

برند پوما بخوبی توانسته است کفش استقامتی سبکتر و منعطف تری را که از دوام بیشتری نیز برخوردار است، تولید کند. حتی اگر با این کفش بر روی جاده های آسفاتی و سفت و محکم بدوید، متوجه راحتی و استفاده لذت بخش از این کفش خواهید شد.