راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن نایک زوم وومرو Nike zoom vomero +6

کفش ورزشی مخصوص دویدن نایک زوم وومرو Nike zoom vomero +6 بسیار مناسب، راحت و کفشی بسیار نرم و ضربه گیر است، و شما از دویدن با آن لذت خواهید برد یا حتی اگر فقط با ان راه بروید.پیاده روی کنید.

تصورات اولیه درباره کفش ورزشی مخصوص دویدن نایک زوم وومرو Nike zoom vomero +6

راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن نایک زوم وومرو Nike zoom vomero +6

بخش بیرونی در کفش ورزشی نایک وومرو (Nike vomero +6) کم رنگتر به نظر می رسد اما این امر منفی نیست. بخش بالایی در کفش ورزشی نایک وومرو (Nike vomero +6) کاملا ساده است و بخش کفی این کفش ورزشی کاملا مشابه مدل کفش ورزشی نایک پگاسوس است. اما کفش ورزشی نایک وومرو ( Nike vomero +6) کاملا متفاوت است.

رویه و بخش بالایی کفش ورزشی مخصوص دویدن نایک زوم وومرو Nike zoom vomero +6

راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن نایک زوم وومرو Nike zoom vomero +6

کفش ورزشی نایک زوم وومرو (Nike zoom vomero +6) به این علت کاملا ساده به نظر می رسد که به دور از هیاهو، از طرح های ساده در طراحی این مدل کفش ورزشی بکار رفته است.در کفش ورزشی نایک مدل وومرو (Nike vomero +6) در محدوده پاشنه و قسمت میانی کفش شبکه ای لاستیکی بکار رفته است. این مدل کفش ورزشی در عین کشسانی بسیار محکم است و قادر است که با حفظ وضعیت مناسب پا انعطاف را برای ان بوجود بیاورد.

در کفش ورزشی مخصوص دویدن نایک زوم وومرو Nike zoom vomero +6 زبانه نرم و لفاف دار است ( برای اشخاصی که از احساس لرزش در پا بیزارند این زبانه لفاف دار دوس داشتنی خواهد بود) و چنین لفافی به سایر قسمت های رویه این کفش ورزشی نیز دوخته شده است. در این کفش شدیدا احساس راحتی خواهید کرد و بویژه زمانی که انتظار دارید بیش از صدها مایل بدوید این کفش ورزشی برای شما انتخاب ویژه ای خواهد بود. وجود پد در محدوده پاشنه باعث نرم شدن این کفش (حتی نرمتر از مدل پگاسوس) شده است.

کفش ورزشی مخصوص دویدن نایک زوم وومرو Nike zoom vomero +6 دارای تناسب و سازگاری بسیار بالایی با پاهای مختلف است. کفش ورزشی نایک وومرو (Nike vomero +6) نیز به اندازه مدل نایک پگاسوس راحت است، اما انعطاف مدل نایک وومرو (Nike vomero +6) از مدل نایک پگاسوس بیشتر است. شاید دلیل احساس سبکی بیشتر در کفش ورزشی نایک وومرو (Nike vomero +6) علی رغم افزایش وزن یک اونسی ان، انعطاف بالای این کفش نسبت به مدل پگاسوس باشد.

در کفش ورزشی نایک وومرو (Nike vomero +6) پوشش کفش در قسمت انگشتان در مدل های زنانه و مردانه متفاوت است.

بخش کفی کفش ورزشی مخصوص دویدن نایک زوم وومرو Nike zoom vomero +6

نرمی و انعطاف تنها کلمه ای است که می توانیم برای توصیف کفی کفش ورزشی نایک وومرو (Nike vomero +6) بکار ببریم. شما برای درک چنین موضوعی قطعا باید این کفش ورزشی را امتحان کنید. کاملا عجیب است که چگونه کفی کفش ورزشی نایک وومرو (Nike vomero+6) مشابه مدل پگاسوس است ( اندازه و شکل مشابه، مواد ضربه گیر EVA مشابه در قسمت میانی هر دو کفش ورزشی ) و تنها تفاوت این دو کفش ورزشی در قسمت پاشنه و بخش جلویی است که برای تفاوت این دو مدل کفش ورزشی تفاوت در قسمت پاشنه بیشتر مد نظر قرار می گیرد.

به منظور نمایش حالت ضربه گیری متفاوت برای هر یک از بخش های متفاوت در این کفش ورزشی، پاشنه را جدا کردیم، در هنگام فرود قطعا کفش ورزشی نایک وومرو (Nike vomero +6) کفشی با پاشنه ای ضربه گیر است و این دقیقا همان چیزی است که مصرف کنندگان مد نظر قرار می دهند.

ساق کفش در قسمت میانی پایداری و ثبات انقباضی را ایجاد کرده و این کفش ورزشی را به کفشی بسیار راحت برای افراد دارای قوس کف پا تبدیل کرده است.

بخش انتهایی کفش ورزشی نایک وومر (Nike vomerio +6)از لاستیک BRS ساخته شده که دارای دوام بالا و حالت کششی مناسب در مناطق مرطوب است.

دیدگاه ها در مورد کفش ورزشی مخصوص دویدن نایک زوم وومرو Nike zoom vomero +6

در ابتدا، اگر شما دونده سنگین وزن هستید و در جست و جوی کفشی ورزشی با ضربه گیری بالا هستید، باید کفش ورزشی نایک زوم وومرو (Nike zoom vomero +6) را مد نظر قرار دهید. علیرغم اینکه کفش ورزشی نایک وومرو (Nike vomero +6) سبک نیست اما دویدن با ان نرم است و به علت انعطاف بالای ان احساس سبکی خواهید کرد.

در کل کفش ورزشی مدل نایک وومرو (Nike vomero +6) کفشی با تعادل بسیار مناسب است و قطعا کفش ورزشی مخصوص دویدن نایک زوم وومرو Nike zoom vomero +6 طرفداران مدل های قبل را ناامید نخواهد کرد.

null