راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن ساکونی پروگرید گاید Saucony ProGrid Guide 5

کفش ورزشی ساکونی گاید 5- Saucony Guide 5، برای هر کسی که به دنبال کفشی با ضربه گیری فوق العاده و ثبات وزنی است، کفش ورزشی بسیار خوب با بخش خارجی تخت است. اصلاحات درست در سراسر کفش ورزشی ساکونی گاید 5 دیده می شود، در نتیجه فقط جدیدترین مدل این کفش ورزشی، بهترین کفش ورزشی برای طرفداران تولید شده است.

اطلاعاتی کلی درباره کفش ورزشی مخصوص دویدن ساکونی گاید 5- Saucony ProGrid Guide 5

راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن ساکونی پروگرید گاید Saucony ProGrid Guide 5

به این دلیل کفش ورزشی مخصوص دویدن ساکونی Saucony Guide 5 معروفترین کفش ورزشی کمپانی ساکونی است که این مدل کفش ورزشی بسیار متناسب و راحت با قیمتی بسیار خوب برای دویدن تولید کرده است. در آخرین بررسی، کفش ورزشی مخصوص دویدن ساکونی گاید 5- Saucony Guide 5 سبک تر شده، ضربه گیری آن افزایش یافته و انچه که بسیار مهم است این است که پاشنه این کفش .ورزشی به اندازه 8 میلیمتر کاهش یافته است.

نتیجه نهایی این است که کفش ورزشی مخصوص دویدن ساکونی گاید 5- Saucony Guide 5 بدون اختلال در گام های بلند دوندگان، دستور العملی دقیق و متعادل را اعمال کرده است. این کفش در دویدن های مسافت طولانی مدت سبک و راحت باقی مانده، هنگامی که این مدل کفش ورزشی را پوشیده اید این تجربه را برای شما بوجود می آورد که در عین اینکه قادر هستید پای خود را به طور طبیعی حرکت دهید احساس تقویت شدن نیز می کنید.

با کاهش پاشنه در این مدل کفش ورزشی، کمپانی ساکونی علی رغم تقویت پا، محبوب ترین کفش ورزشی را برای دوندگان علاقه مند به دوندگی با کفش های دارای کفی بلند تولید کرده است. کمپانی ساکونی تلاش کرده، کفش ورزشی سبک با ثبات ارتجای بسیار بالا را بوجود آورده است.



تصوراتی در باره کفش ورزشی مخصوص دویدن ساکونی گاید 5- Saucony Guide 5

راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن ساکونی پروگرید گاید Saucony ProGrid Guide 5

به نظر اغراق آمیز می رسد که بگوییم کفش ورزشی مخصوص دویدن گاید 5 - Saucony Guide 5 کفشی واقعا خارق العاده است. با توجه به اینکه بسیاری از کمپانی های ورزشی تنها بر اساس روند موجود به سمت بازسای و نونوار کردن کفش ها حرکت کردند، اما کمپانی ساکونی در آخرین بررسی و تحقیقات در جست و جوی اصلاحاتی برای کفش های ورزشی سری گاید بوده است.

با معرفی کفش ورزشی مخصوص دویدن ساکونی گاید 5 - Saucony Guide 5 با کاهش 8 میلیمتری در پاشنه، از نقطه نظر کانونی در طراحی مجدد، کمپانی ساکونی اصلاحاتی درست و دقیق برای کفش ورزشی مدل گاید ارائه داده است که می تواند کفشی با ظاهری تقویت شده برای دوندگانی که از آن استفاده می کنند، باشد. با کاهش وزن کفش ورزشی، کاهش اندازه پاشنه، و اصلاح انعطاف پذیری در این مدل ، ساکونی به پیشرفت های عمده دست یافته اگرچه ممکن است این پیشرفت ها چندان خیره کننده و درخشان نباشند اما این کفش ورزشی را متفاوت کرده است. این اصلاحات دقیق تجربه ای خوشایندتر از سایر مدل های قبل برای شما بوجود می آورد و بدون کاهش حالت تکیه گاهی و هدایتی در ثبات این کفش ورزشی، احساس سبکی به شما می دهد.

در کل، کفش ورزشی ساکونی گاید 5- Saucony Guide 5 تکیه گاه و حالت تقویتی بسیار خوب برای دویدن های کوتاه و طولانی مدت ایجاد کرده است. علیرغم اینکه در ابتدا دشوار بود که این مدل کفش ورزشی را به ذهن دوندگان القا کنیم، اما وجود حمایت فیزیکی در این مدل کفش ورزشی به ماهیچه های خسته و زخمی کمک می کند که مجددا فعال و نرم شوند.

نواحی فشار و ضربه گیری تقویت شده در بخش میانی کفش ورزشی مخصوص دویدن ساکونی گاید 5- Saucony Guide 5، پروگرید لایت، راحتی خوشایندی را برای این مدل کفش ورزشی ایجاد کرده که بدون هیچ اشکال تراشی و انسدادی اجازه می دهد که حرکت کنید و بدون مزاحمتی برای حالت و جابجایی پا گام های خود را تنظیم نمایید.

مزیت دیگر کفش ورزشی مخصوص دویدن ساکونی گاید 5- Saucony Guide 5 مواد راحتی است که در قسمت رویه و بخش ضربه گیر کفش وجود دارد - این عناصر احساس نرمی در پوسته بالای ضربه گیرهای کتانی بوجود می آورند، و علیرغم ضخامت کفی در بخش بالایی این مدل کفش ورزشی برای مقاوم ماندن در برابر باران، هرگز در این قسمت احساس سنگینی نخواهید کرد.

با توجه به انچه که درباره توجه ساکونی به جزییات گفتیم، کفش ورزشی مخصوص دویدن ساکونی گاید 5- Saucony Guide 5 را با یراق های بسیار صافی که پیش از این ندیده اید می توانید تشخیص دهید، اما فقدان حالت لغزش و سهولت استفاده دلایلی هستند که سبب علاقه مندی شما به این کفش ورزشی خواهند شد. از بالا تا پایین، کفش ورزشی ساکونی گاید 5- Saucony Guide 5 بسیار محکم است که این مدل کفش ورزشی در اخرین بررسی اصلاح شده بود.


بخش کفی کفش ورزشی مخصوص دویدن ساکونی گاید 5 - Saucony Guide 5

علی رغم حفظ ظرافت کلی در این کفش ورزشی مخصوص دویدن ساکونی گاید 5- Saucony Guide 5 دارای بخش انتهایی است که علیرغم تمرکز بر ارائه استحکام بسیار خوب در جاده ها، مسیرها، تریدمیل، تجربه تجاری موفقی نداشته است.

لاستیک بخش انتهایی در این کفش ورزشی کاملا تخت است، که برای سطوح چندگانه مناسب است. فریب تختی این مدل کفش ورزشی را نخورید، زیرا با وجود ان، این مدل کفش ورزشی انقباض و کششی بسیار خوب برای سطوح لغزنده و مرطوب ارائه می دهد. کمپانی ساکانی کفش ورزشی گاید 5 را بدون قرار دادن لاستیک اضافی در شیارهای عمیق غیرضروری در بخش انتهایی کفش، سبک تر، کاربردی و عملگراتر کرده است

از نظر ضربه گیری و هدایتی، فوم کفش ورزشی ساکونی پروگرید لایت- Saucony ProGrid - دویدن راحت و مطمئنی برای افرادی که از این کفش ورزشی استفاده می کنند و تجربه غافلگیرانه و خوشایندی برای افرادی که به تازگی به دویدن روی آورده اند بوجود می اورد.فوم متراکم مضاعف SS EVA سطح ضربه گیر راحتی بوجود می اورد و فشار کمکی را همراه با حالت فنری بدون پرش اضافی منعکس می کند. از مزایای ویژه این مدل کفش ورزشی نواحی فشار آن است، که حمایتی اضافی برای مناطق تحت فشار و فرودی پا بوجود می آورد. نواحی فشار نیز مانند سایر قسمت های بخش میانی این مدل کفش ورزشی به منظور بهبود راحتی پا و چرخش بدون نیروی محرک است.

همانگونه که از نام این عناصر پیداست، انها به دنبال هدایت پا هستند اما به دوندگان نیرویی برای تغییر گام هایشان وارد نمی کنند. این اقدامات با کاهش پاشنه در مدل جدید این کفش ورزشی تکمیل و تقویت شده است و این در حالی است که ممکن است این کاهش پاشنه شگفت آور باشد، نتیجه نهایی این است که این مدل کفش ورزشی با کمک به حرکت طبیعی پا بدون تغییرات شدید دویدن لذت بخشی را برای شما به همراه خواهد داشت.

در تابستان کمپانی ساکونی کفش جدید خود را با پاشنه کم عرضه کرد. کاهش اندازه پاشنه از 12 به 8 میلیمتری تغییری را با استفاده از عناصر فیزیولوژیکی بوجود می اورد که این عناصر در کفش دوندگانی بکار رفته که خواهان کفشی با حالت هدایتی بالا هستند. با انجام چنین کاری، کمپانی به اطمینان شما از این امر کمک می کند که دوندگان با توجه به پیشرفت های اعمال شده در این مدل کفش ورزشی قادر به تنظیم گام های خود هستند. داشتن کفی هادی طراحی متفاوتی برای کفش ورزشی مدل ساکونی گاید 5- Saucony Guide 5 بوجود آورده است- کفش ورزشی ساکونی گاید 5- Saucony Guide 5 بدون اعمال نیرو برای حرکت پا در جهتی خاص به دوندگان احساس امنیت و حمایت می دهد. این کمپانی گامی عظیم رو به جلو برداشته است - که ممکن است بعضی از این پیشرفت ها برای حالت هدایتی در کفش بکار رفته، که در کل تجربه ای مثبت خواهد بود.


قسمت رویه کفش ورزشی مخصوص دویدن ساکونی گاید 5- Saucony Guide 5

تا انجایی که به بخش بالایی این کفش ورزشی مربوط می شود، برامدگی نرم و راحت در قسمت مچ پا در این مدل کفش ورزشی از ویژگی های برجسته این مدل کفش است که علاوه بر نرمی دارای ارتفاعی فوق العاده است. برای افرادی که بعلت برامدگی بسیار زیاد همواره از تاول در بخش آشیل رنج می برند، راه چاره مناسبی برای این مشکل ارائه داده است.حتی با توجه به اینکه برامدگی این کفش ورزشی از سایر کفش ها بیشتر است، پوشش هایپرمکس علاوه بر کمک به جلوگیری از تاول زدگی، تجربه ای از نرمی فوق العاده را بهمراه خواهد داشت.

در قسمت میانی کفش ورزشی ساکونی، ساق پوش های راحتی برای دویدن وجود دارد. یکی از ویژگی های بسیار بسیار خوب این مدل کفش ورزشی این است که این کفش ورزشی تجربه ای کاملا راحت برای دویدن با تغییر طول و شدت دو بوجود می آورد. با توجه که پس از دو ماراتن پای شما زخم می شود، با استفاده از این کفش هرگز احساس ناراحتی نخواهید کرد یا از تاول در پای خود رنج نخواهید برد. با توجه به اینکه بعد دوهای طولانی مدت به سرعت کفش ها خراب میشوند،کاملا تحت تاثیر تجربه راحت با این مدل کفش ورزشی قرار گرفته بودیم.

در نهایت برای درک جزییات این مدل کفش ورزشی باید بگوییم، طراحی یراق ها و بند کفش های تخت به این کمک می کند که بدون گره ها بدون باز شده، کور شدن و یا لیز خوردن در حین دویدن در جای خود ثابت می مانند. قبل از کفش ورزشی ساکونی گاید 5- Saucony Guide 5، با چنین طراحی با ثباتی برای کفش های ورزشی مواجه نشده بودیم، و گنجایش این کفش ورزشی قابل تقدیر است.


نظراتی درباره کفش ورزشی مخصوص دویدن ساکونی گاید 5- Saucony Guide 5

کفش ورزشی ساکونی گاید 5- Saucony Guide 5 روی هم رفته تجربه ای را برای شما بوجود می آورد که نه تنها ان را حس می کنید بلکه عاشق آن خواهید شد.

در کفش ورزشی ساکونی گاید 5- Saucony Guide 5 از مواد و مطالب جنجالی، وعده های بیش از حد و مواد گران قیمت پرهیز شده است. در نتیجه کارایی این کفش ورزشی به صورت باورنکردنی بسیار خوب است، و همه تمرکز خود را در این مدل بر دویدن و نه بر فناوری قرار داده است.

کمپانی ساکونی در حین بروز رسانی مدل گاید، کاهش وزن، کاهش پاشنه، و اصلاح این مدل برای طرفدار پسندشدن آن بدون اعمال تغییرات شدید، مسیری مناسب را طی کرده است. پاشنه کوتاهتر این مدل کفش ورزشی ممکن است برای بعضی از دوندگان شگفت آور باشد، اما این مورد اساسا تجربه ای متفاوت را بوجود نخواهد آورد.

کفش ورزشی ساکونی گاید 5- Saucony Guide 5 تجربه راحت و مطمعن برای دوندگانی بهمراه دارد که در جست و جوی کفش های ورزشی باثبات و ارتجاعی هستند. این عمل با کاهش وزن این مدل کفش ورزشی و کاهش ارتفاع پاشنه تا انگشتان پا تسهیل شده است، و به نوبه خود، شکل خارجی جدیدی برای این کفش ورزشی بوجود آورده که تحت هر شرایطی تجربه ای بسیار خوب برای دوندگان بوجود خواهد آورد.