راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن ساکونی پاورگرید تریومف 9 (powergrid Triumph 9 Running Shoes )

کفش ورزشی مخصوص دویدن پاورگرید تریومف 9 (powergrid Triumph 9)، براستی بهترین تریومف (Triumph) حال حاضر است. شیب پاشنه کمتر، وزن سبکتر و بالشتکهایی با بازخورد بهتر، این کفش را به امتحانی حتمی برای افرادی تبدیل می کند که دوستدار باشتک های نرم هستند.

برند ساکونی (Saucony) تصمیم گرفت تا شیب پاشنه کفش های تولیدی 2012 خود را کاهش دهد و تریومف (Triumph) محبوب و پرطرفدار جزو آندسته کفش هاییست که در آن این کاهش اعمال شده است. در کفش ورزشی مخصوص دویدن ساکونی پاورگرید جدید(Triumph)، شیب پاشنه 8 میلی متری آن بمیزان اندکی کاهش پیدا کرده (از 12 میلی متر) و ساکونی (Saucony) این کفش ورزشی را به گونه ای مهندسی کرده است تا بمیزان 1 اونس سبکتر از مدل های پیشین آن باشد. کفش ورزشی مخصوص دویدن ساکونی پاورگرید (Triumph) با وزن 10.9 اونس، بیشتر یک کفش عملکرد-محور می باشد که بین کفش ورزشی پلاش پاورگرید کورتانا - Super plush Powergrid Cortana - (با شیب پاشنه به اندازه 4 میلی متر و وزن 10.7 اونس) و پروگرید راید 4 - Progrid Ride 4 - (با شیب پاشنه به اندازه 12 میلی متر و وزن 11.3 اونس) جای می گیرد. ممکن هست باور نکنید، اما دوندگان این کاهش شیب پاشنه از 12 میلی متری مرسوم به 8 میلی متر را بخوبی احساس می کنند و لازم است دوره کوتاهی را جهت تطبیق دهی وعادت کردن به آن بگذرانند. در غیر اینصورت، ممکن هست دچار درد در ساق پا و ناراحتی های دیگری شوند.

اولین برداشت ها از کفش ورزشی مخصوص دویدن پاورگرید تریومف 9 (powergrid Triumph 9)

راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن ساکونی پاورگرید تریومف 9 (powergrid Triumph 9 Running Shoes )

زمانیکه برای اولین بار کفش ورزشی مخصوص دویدن ساکونی پاورگرید 9 (Triumph 9) را امتحان می کنید، متوجه جادار بودن کادر انگشتان پا، راحتی قسمت میانی و در مجموع پاخوربسیار خوب آن می شوید. نرمی بالشتکی آن بخوبی احساس می شود و حس شیب پاشنه کمتر، مورد پسندتان واقع می شود. تنها مسـﺋله ای که در پاخور آن مورد توجهتان وافع می شود سایش اندک آن بر روی پاشنه پا، در جاییکه باشتک های اضافی در پاشنه قرار داده شدند، می باشد که باعث خط افتادن و مقدار کمی ساییدگی می شود. مسـﺋله ای که در طی تمرین های دویدن حتی متوجه آن نیز نمی شوید.

قسمت بالایی کفش ورزشی مخصوص دویدن ساکونی پاورگرید تریومف 9 (powergrid Triumph 9)

راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن ساکونی پاورگرید تریومف 9 (powergrid Triumph 9 Running Shoes )

در سراسر این کفش از تور منفذدار با تراکم دوگانه استفاده شده که با دوخت روکشهای سنتزی زیادی که روی آن انجام شده است، به حفاظت ساختار کفش افزوده است. در کفش ورزشی مخصوص دویدن ساکونی پاورگرید تریومف 9 (powergrid Triumph 9)، از روکش ساک-فیت (Sauc-Fit) در بخش میانی استفاده شده است که در عین حال که پا را در جای خود قفل می کند، پاخور نرمی را برای شما فراهم می کند. این روکش ها ناحیه انگشتان پا را نیز پوشانده و باعث تقویت و استحکام بخشیدن به پاشنه پا می شوند. زمانیکه در کفش ورزشی مخصوص دودن تریومف 9 (Triumph 9) قدم بر می دارید ممکن است در ابتدا کمی احساس لغزش در پاشنه داشته باشید اما در حین دویدن به هیچ مشکلی بر نخواهید خورد. قسمت بالای کفش، در راستای جابجایی پا بخوبی حرکت می کند و هیچ مشکلی با حرکت مختصر آن و همچنین نیازی به امتحان اولیه کفش نخواهید داشت. قسمت بالایی کفش ورزشی مخصوص دویدن ساکونی پاورگرید تریومف 9 (powergrid Triumph 9)، بخوبی پای شما را در حین دویدن در گل ولای و همچنین برف خشک نگه می دارد و برای دویدن در فصل زمستان کفش ورزشی بسیار خوبی می باشد.

برای آندسته از افرادیکه با خط تولید ساکونی (Saucony) آشنا هستند، قسمت بالایی کفش ورزشی ساکونی تریومف 9 (Triumph 9)، به کفش های سری پروگرید (Progrid) از جمله دِراید اَند گاید (the Ride an Guide) بسیار شبیه تر است تا کفش های سری کینوارا (Kinvara) یا کورتانا (Cortana) که مواد سبکتر و منعطف تری در آنها بکار رفته است.

ممکن است باور نکنید اما بهترین قسمت مورد علاقهدر رابطه با این کفش بند های آن می باشد. ساکونی (Sauconi)، از بندهای تخت با کمی کش استفاده کرده است تا در حین دو محکم بسته باقی بمانند. این بندهای تخت و همچنین زبانه بالشتکی و نرم آن، بطور واقعی از فشار وارده بروی ناحیه بالای پا می کاهند. حلقه های محکم و تقویت شده بندها نیز به دوام سیستم بندی کفش می افزایند و یک پاخور مطمـﺋن و محکم را برای شما فراهم می کنند.

قسمت میانی کفش ورزشی مخصوص دویدن ساکونی پاورگرید تریومف 9 (powergrid Triumph 9)

زیرسازی های بالشتکی با بازخورد بسیار خوب در قسمت میانی کفش ورزشی مخصوص دویدن ساکونی پاورگرید تریموف 9 (powergrid Triumph 9) ، بواسطه سیستم پاورگرید (Powergrid system) امکان پذیر شده است که در این سیستم از فوم قدرتی یا Powerfoam ساکونی در جهت پخش کردن شوک ضربه های وارده در سرتاسر قسمت میانی کفش، استفاده شده است. این فوم قدرتی، بسیار سبک وزن و با بازخورد مناسب می باشد و بعلاوه SSL EVA در سراسر قسمت میانی کفش بعنوان ستون میانی وجود دارد. بالشتک ها در ناحیه پاشنه کفش قابل توجه بوده و بمقدار زیادی وجود دارند و در ناحیه جلوی پا نیز به مقدار کافی تعبیه شده اند، ویژگیی که بسیار قدردان آن خواهید بود.

یک پل حمایتی در بخش میانی این کفش بعنوان یک واحد ترموپلاستیک وجود دارد، که از پاشنه تا قسمت میانی آن را در بر می گیرد و پیچش یا چرخش های نشأت گرفته از ضربات وارده به پا را کاهش می دهد. ساکونی (Saucony) با عدم توسعه بیش از حد این قالب پلاستیکی در ناحیه میانی کفش تصمیم درستی گرفته است چراکه در غیر این صورت از انعطاف پذیری جلوی پا ممانعت می کند.

کف بیرونی کفش ورزشی مخصوص دویدن ساکونی پاورگرید تریومف 9 (powergrid Triumph 9)

همچون سایر کفش های پاور گرید ساکونی، قسمت بیرونی کف کفش تریومف 9 (Triumph 9) دارای برش های مینیمال می باشد که باعث بالا بردن ارتباط سطوح آن با سطح زمین می شود. در واقع، کفش ورزشی مخصوص دویدن ساکونی پاورگرید تریومف 9 (powergrid Triumph 9) بخوبی توانسته از عهده مساﺋل تکنیکی آن برآید و کف بیرونی کفش که از جنس کربن لاستیکی بادوام است، می تواند به احتمال زیاد تا پس از 500 مایل نیز دوام بیاورد. ساکونی (Saucony)، از تعبیه +IBR در جلوی پا (که واجد قطعات مجزاست) جهت افزایش انعطاف پذیری در حین دویدن استفاده کرده است. +IBR، نوعی لاستیک منبسط شده(که معمولاً از هوا پر شده) است که 33% سبکتر از نوع استاندارد آن بوده و 3 برابر قدرت جذب آن بیشتر می باشد.

برداشت های کلی از کفش ورزشی مخصوص دویدن پاورگرید تریومف 9 (powergrid Triumph 9)

بنظر می رسد برند ساکونی (Saucony) با کاهش شیب پاشنه تریومف از 12 به 8 میلی متر و در عین حال حفظ لژ کلی پاشنه، مسیر درستی را انتخاب کرده است (مواد بکار گرفته شده در قسمت میانی و کف کفش، حمایت و ضربه گیری اراﺋه شده کفش را تسهیل می بخشند). دویدن در کفش ورزشی پاورگرید تریومف 9 (powergrid Triumph 9)، فوق العاده نرم و راحت است و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید بدون احساس ناراحتی 12 مایل را در این کفش در انواع مسیرهای جاده ای طی کنید. دوندگانی که در پی کفش هایی با بیشترین بالشتک های زیرسازی شده و کمی حمایت در ناحیه میانی هستند، به این کفش بسیار علاقه مند خواهند شد. بعلاوه پاخور این کفش بویژه در ناحیه عریض احاطه کننده انگشتان پا، بسیار خوبست. قسمت بالایی کفش نیز فوق العاده بادوام است و طول عمری چون قسمت میانی کفش دارد و پیش از آن فرسوده نمی شود.

ساکونی (Saucony) با تولید کفش ورزشی پاورگرید تریومف 9 (powergrid Triumph 9)، ستاره دیگری را به صف کفش های تولیدی خود افزوده است که بطور قطع بهترین تریومف کنونی می باشد. با وجود تعداد زیادی کفش های طبیعی با زیرساز های بالشتکی مناسب در این خط تولیدی، تنها تصمیمی که لازم هست بگیرید انتخاب یکی از این گزینه های بسیار خوب است.