راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن اسیکس ژل کینزی 4 (Asics Gel Kinsei 4 )

اگرچه کفش ورزشی مخصوص دویدن اسیکس ژل کینزی 4 (Kinsei 4) ممکنه انتخاب بسیار خوب برای دوندگانی باشد که مشکلی با صرف هزینه بیشتری در قبال کفش خود ندارند، اما کفش ایده آلی برای دویدن در مسافات بلند نیست. در این صورت می توانید از آنها گهگاه برای دوندگی در مسافات کوتاه زیر 5 مایل استفاده کنید.

اطلاعات عمومی در خصوص کفش ورزشی مخصوص دویدن اسیکس ژل کینزی 4 (Asics Gel Kinsei 4 )

راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن اسیکس ژل کینزی 4 (Asics Gel Kinsei 4 )

بدنبال مدل محبوب کفش مخصوص دویدن کینزی 3(Kinsei 3)، مدل جدیدتر آن، کفش های ورزشی مخصوص دویدن اسیکس ژل کینزی 4 (Kinsei 4) ویژگی های رضایت بخش بسیاری دارد که طرفداران این مدل را ناامید نخواهد کرد. در کینزی 4 (Kinsei 4)، تکنولوژیی که در کینزی 3(Kinsei 3) بکار گرفته شده بود ارتقا یافته و کفش فرم سبک تر و منعطف تری پیدا کرده است.

کفش های ورزشی مخصوص دویدن اسیکس ژل کینزی 4 جهت معرفی آخرین تکنولوژی های خود استفاده می کند که منجر به ابداع کفشی با ویژگی های فوق العاده زیاد شده است و هیچ مؤلفه ای را نادیده نگرفته است. با تمام ویژگی ها و افزودنی های موجود در بسته بندی، کفش های ورزشی مخصوص دویدن اسیکس ژل کینزی 4 کمی سنگینتر از کفش طبیعی حد واسط هست، هرچند این امریست که اسیکس (Asics) در حال بهبود بخشیدن به آن می باشد. در کفش های ورزشی مخصوص دویدن اسیکس ژل کینزی 4، اسیکس (Asics) موفق شد تا تقریبا یک اونس از وزن کلی آنرا نسبت به مدل های پیشین کاهش دهد، که مزیت قابل توجهی بوده و به عملکرد کلی کفش می افزاید. در مجموع، کفش های ورزشی مخصوص دویدن اسیکس ژل کینزی 4 مناسب دوندگانی می باشد که یک کفش کمکی یا حمایتی و منعطف را ترجیح می دهند و مشکلی با سنگینی جزﺋـی آن ندارند.

برداشت های اولیه از کفش ورزشی مخصوص دویدن اسیکس ژل کینزی 4 (Asics Gel Kinsei 4 )

راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن اسیکس ژل کینزی 4 (Asics Gel Kinsei 4 )

درباره سری کفش های ورزشی مخصوص دویدن اسیکس ژل کینزی 4 (Kinsei 4) تعاریف زیادی شنیده ایم. پاخور و حسی که در حین پوشیدن این کفش القا می شود بسیار خوب هست، احساس می کنید رویه کفش پای شما را در آغوش گرفته و از ابتدا در ناحیه انحنای زیرین پا، امنیت و حمایت را بخوبی حس می کنید. در استفاده از اسیکس (Asics)، زمانیکه شروع به دویدن می کنید ممکن است انتظار یک پاخور سفت و محکم را داشته باشید، اما تحت تأثیر راحتی آن قرار می گیرید.

برداشت اولیه شما در دویدن با کفش های ورزشی مخصوص دویدن اسیکس ژل کینزی 4 می تواند تجربه فوق العاده ای باشد- چرا که وجود میزان زیادی بالشتک بصورت زیرسازی های سرتاسری در این کفش ها، تجربه دوی روان و خوشایندی را فراهم می کند. اگرچه آنها احساس سرعتی را که در استفاده از کفش های ورزشی روزانه ای که به آن عادت داشته اید را ممکن است القا نکنند، اما در مجموع راحتی شما سختی چند مایل اول را جبران می کند. هرچند بعد از طی کردن مسافت حدوداً چهار مایل، وزن اضافی کفش (در مقایسه با سایر کفش های ورزشی مخصوص دویدن)شروع به خودنمایی می کند.

ممکن است سنگینی وزن کفش باعث خسته شدن پاهایتان و ایجاد ناراحتی در شما شود و احساس کنید در حین دویدن یویژه دوی سرعت وزن کفش شما را به پایین می کشد. اگرچه دونده هایی که به کفش های کمی سنگینتر عادت دارند متوجه تفاوت چندانی نخواهند شد، اما آن دسته از دوندگانی که معمولاً با کفش هایی زیر 10 اونس به دوندگی می پردازند، ممکن هست با وزن کفش در دوی استقامتی یا سرعت مشکل داشته باشند. با این حال، کفش های ورزشی مخصوص دویدن اسیکس ژل کینزی 4 می تواند گزینه بسیار مناسبی برای تمرین های دو در مسافت های کوتاه باشد، که در این حالت شاهد بهترین ویژگی های کفش خواهید بود.

قسمت کف کفش ورزشی مخصوص دویدن اسیکس کینزی 4 (Asics Kinsei 4 )

بیشترین عنصر قابل توجه و چشمگیر کف کفش، سیستم متمایز بالشتکی اسیکس (Asics) در ناحیه پاشنه هست، که حمایت و امنیت کافی را برای افرادی که در حین ورزش ضربه های زیادی به پاشنه آنها وارد می شود را فراهم می کند. قسمت عقبی کف کفش نیز به ایجاد یک حرکت روان و راحت در حین گام برداری کمک می کند. در واقع، کفش های ورزشی مخصوص دویدن اسیکس ژل کینزی 4 یک تجربه دوی بی اندازه روان بویژه با وجود استحکام کلی در کف آن را فراهم می کند. ژل بالشتکی در جلوی پا نیز وجود دارد.

بعلاوه کف کفش های ورزشی مخصوص دویدن اسیکس ژل کینزی 4 شامل ویژگی های خط راهنما نیز می شود، بدین صورت که با ایجاد یک شیارعمیق طولی حک شده (از پاشنه تا ناحیه نوک پا) تقویت گام برداری درست بواسطه هدایت کردن پا و قرار دادن آن در مرکز جاذبه طبیعی در برابر زمین را میسر می سازد.

هرچند کفش های ورزشی مخصوص دویدن اسیکس کینزی 4 نسبت به مدل های قبلی ساختار منعطف تری دارد، اما با توجه به حمایت کافی که از سوی کف کفش در برابر ناهمواری های جاده و مسیر دو ایجاد می شود، نگرانیی از بابت عدم توانایی کفش در جذب شوک برای افرادیکه در فبسیار خوبت هایشان غالباً به پاشنه پا فشار وارد می شود وجود ندارد.

قسمت بالایی و رویه کفش ورزشی مخصوص دویدن اسیکس کینزی 4 (Asics Kinsei 4 )

یکی از تغییرات اصلی در کینزی 4 (Kinsei 4) می تواند در قسمت رویه کفش یافت شود. در حالیکه در کینزی 3 (Kinsei 3) از طراحی چند لایه ای استفاده شده بود، در نسخه به روز شده آن یک ساختار توری به نمایش گذاشته می شود که یک عامل اصلی در کاهش وزن آن به میزان یک اونس و افزایش انعطاف در آن است. این افزایش انعطاف بهمراه بند های نامتمرکز، دوی نرم تری را فراهم می کند و همچنین خطر سایش و ایجاد تاول بر روی پا را کاهش می دهد. طرفداران قدیمی کفش های ورزشی اسیکس (Asics) همچنین متوجه پهن تر بودن ناحیه انگشتان پا خواهند شد، که به انعطاف نهایی کفش می افزاید.

در کفش های ورزشی مخصوص دویدن اسیکس ژل کینزی 4 نیز همچون ساخت های قبلی، پوشش های توری از کوپروترمو تشکیل شده است که نوعی از توری هست که برای افزایش کنترل حرارت کفش طراحی شده است. با آزمودن این کفش در تابستان و زمستان، کفش های ورزشی مخصوص دویدن اسیکس ژل کینزی 4 در هر دو شرایط بخوبی عمل می کند، بطوریکه پای من را در روزهای گرمتر ابتدای پاییز خنک نگاه داشته و در هوای سردتر با حفظ گرما از انتقال سرما جلوگیری نمود.

یکی دیگر از مؤلفه های قسمت بالایی کفش تسمه کلاچ آن هست، یک پاشنه بیرونی که در جهت کاهش لغزش پاشنه طراحی شده است. اگرچه در ابتدا نسبت به این قسمت از کفش کمی محتاط بودیم، اما در حقیقت بعد مدتی به یکی از ویژگی های مورد علاقه تبدیل خواهد شد. تماس محکم و اطمینان بخش در سراسر ناحیه پشت پا، باعث افزایش تعادل و استواری و احساس امنیت کلی اعمال شده از سوی کفش شد.

در مجموع، قسمت بالایی کفش ورزشی مخصوص دویدن اسیکس ژل کینزی 4 (Kinsei 4) بسیار خوب می باشد: این ناحیه منعطف هست و حرارت و رطوبت را به خوبی مدیریت می کند، و پا را بطور رضایت بخشی و بدون ایجاد تداخل در حرکت پوشش می دهد.

نظرات در مورد کفش ورزشی مخصوص دویدن اسیکس کینزی 4 (Asics Kinsei 4 )

کفش ورزشی مخصوص دویدن اسیکس ژل کینزی 4 (Kinsei 4) یک کفش ساخته شده با تکنولوژی هست، و واضح است که اسیکس (Asics) بر روی مؤلفه های آن بخوبی کار کرده است. نتیجه کفشی هست که تا جاییکه مسیر ادامه پیدا می کند شما را همراهی می کند، و بطور قطع برای دونده ایست که برای دستیابی به این کفش ها حاضر است هر هزینه ای بپردازد.

یک مسـﺋله مهم در مورد کفش ورزشی مخصوص دویدن اسیکس ژل کینزی 4 (Kinsei 4) قیمت آن هست. با توجه به ورود آن به بازار با تقریباً دو برابر قیمت برخی از معروف ترین برندهای کفش های ورزشی روز، بیشتر دوندگان انتظار یک دوی خارق العاده و عملکرد بسیار خوب را از این کفش خواهند داشت.

دوندگانی که در پی یک کفش دوی طبیعی با کمی حمایت و بالشتک بیشتر هستند قطعاً استفاده از کفش ورزشی مخصوص دویدن اسیکس ژل کینزی 4 (Kinsei 4) برایشان مفید واقع خواهد شد، اما برای آن دسته از دوندگانی که بدنبال کفشی کوچکتر و سبکتر هستند، این مدل کفش ورزشی بهترین انتخاب نخواهد بود.

خرید اینترنتی راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن اسیکس ژل کینزی 4 (Asics Gel Kinsei 4 )

با تخفیف های ویژه! فروشگاه اینترنتی مکسی، صرفه جویی زیادی در خرید اینترنتی کفش و لباس ورزشی مردانه، لباس ورزشی زنانه و لباس ورزشی بچه گانه داشته باشید و ورزش و پیاده روی راحت و مطمئنی را با قیمتی باور نکردنی تجربه کنید.