راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن اسیکس ژل بلر Asics Gel Blur 33

کمپانی اسیکس قطعا با بکارگیری تکنولوژی کفی کفش های برتر و به کاربردن آن دریک کفش انعطاف پذیرتر و کاربردی تر، در مسیر درست گام برمیدارد.

معرفی کفش ورزشی اسیکس ژل بلر Asics Gel Blur 33

راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن اسیکس ژل بلر Asics Gel Blur 33

همیشه اینطور به نظر می رسید کمپانی اسیکس به سبک خود در طراحی و بازطراحی مدل کفش های ورزشی شان وفادار مانده اند. هردونده ای که کفش های ورزشی سری 2100 یا Ds-trainer اسیکس را امتحان کرده باشد، میتواند اساسا همان کفش را از یک سال تا سال بعد پیدا کند درحالی که تنها تغییر آن از لحاظ زیبایی خواهد بود . اما این بار اسیکس برای تولید یک کفش ورزشی جمع و جور و جدید، بدون بخش های اضافی و سروصدای زیاد، سنت شکنی کرده است. معرفی کفش ورزشی اسیکس ژل بلر Asics Gel Blur 33 شامل توضیح این مسئله بود که کفشی کوچک و جمع وجوراست و با اینکه کفش ورزشی اسیکس ژل بلر Asics Gel Blur 33 آنقدرها هنوزشناخته شده نیس اما مورد علاقه ی افراد زیادی که به دنبال این ویژگی ها هستند خواهد بود.

اولین بازخورد کفش ورزشی اسیکس ژل بلر Asics Gel Blur 33

راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن اسیکس ژل بلر Asics Gel Blur 33

کفش ورزشی اسیکس ژل بلر Asics Gel Blur 33 ممکن است شبیه بعضی مدل ها همچون کفش ورزشی Nike free به نظربرسد به خاطر اینکه بخش زیرین کفش ورزشی چند تکه و خیلی منعطف است. اما این درست نیست. کفش ورزشی اسیکس ژل بلر Asics Gel Blur 33 خیلی ساده میباشد و به منظور افزایش انعطاف پذیری درقسمت میانی پا،پاشنه ی کوتاه تر(۱۰میلی متر) و کفی که به طرز عجیبی جمع و جور و نرم است، داراست. کفش ورزشی اسیکس ژل بلر Asics Gel Blur 33 کفشی است که حس داشتن یک کفش ورزشی راحت و انعطاف پذیر و کوچک و جمع و جور با ایمنی یک کفش ورزشی عادی که هرروز قابل استفاده است را به شما میدهد.

طراحی قسمت رویی کفش ورزشی اسیکس ژل بلر Asics Gel Blur 33

کفش ورزشی اسیکس ژل بلر Asics Gel Blur 33 طرح توری رویی دارد که به میزان زیادی قابل تنفس است به همراه آستر زیر آن که درحال تبدیل شدن به یک استاندارد صنعتی برای بیشتر کمپانی های تولید کننده ی کفش ورزشی است. لایه های رویی بخش کمی از لوگوی پشتیبانی اسیکس را که بخش میانی پارا به نحو محکمی اما نه خیلی سفت دربرمیگیرد، تشکیل میدهد. در قسمت گردی پاشنه ی کفش از فوم مموری که برای حفظ حالت پاشنه ی پا و ایجاد یک حالت مناسب برای پاشنه ی پا طراحی شده است،استفاده شده است. قسمت جلویی کفش ورزشی اسیکس ژل بلر Asics Gel Blur 33 پهن است، ویژگی بارز کفش های ورزشی اسیکس اینست که اندازه ای متناسب و فضای زیادی برای حرکت آزادانه ی انگشتان پا ایجاد میکند.

یک ایرادی کهدرمورد کفش ورزشی Blur33 داریم درمورد لایه ی به ظاهر پرزرق و برق اما ناکارآمد در قسمت جلویی کفش است.اسیکس بندهای بیضی شکل قطوری رابه کار می برد که خیلی برای گره پاپیونی کوتاه اند.ترکیب این بندها و لایه ی ضعیف جلوی کفش باعث ایجاد یک سری ناراحتی هایی درکف پا درزمان بستن بندها میشود و دونده اغلب برای کاهش درد مجبور میشود توقف کند و دوباره ببندد آنها را. اما ازوقتی به ارزش دردی که احساس میکند پی ببرد دیگر نیازی به دوباره بستن کفش ها نخواهد بود.

کفی(لژ) کفش ورزشی اسیکس ژل بلر Asics Gel Blur 33

کف کفش ورزشی اسیکس ژل بلر Asics Gel Blur 33 ازماده ی انعطاف پذیر و نرم و حساس Eva(اتیلن-وینیل استات) که solyte نام دارد، ساخته شده است و حس کشسانی و محکم بودن را فراهم میسازد. یک لایه ی محافظتی از ژل در پاشنه این کفش ورزشی تعبیه شده است اما آنچه کهدرمورد کفش ورزشی اسیکس ژل بلر Asics Gel Blur 33 دوست داریم اینست که قسمت جلویی و میانی کفش خیلی خوب و متناسب برای کسانی است که تمایل به دویدن روی پاشنه ی پادارند. کفش ورزشی اسیکس ژل بلر Asics Gel Blur 33 هیچ گونه بخش کنترل حرکت درقسمت کفی ندارد و آن دسته از دونده هایی که نیاز به پشتیبانی بیشتری دارند باید از استفاده از این کفش خودداری کنند. دونده های عادی و یا آن دسته از افراد که پاهای پرانتزی دارند از حس سادگی و بدون فشاربودن این کفش ورزشی که به پا اجازه ی حرکت آزادنه و درست را میدهد، لذت خواهند برد.

قسمت بیرونی کف کفش ورزشی اسیکس ژل بلر Asics Gel Blur 33

چند تکه بودن کفش ورزشی اسیکس ژل بلر Asics Gel Blur 33 باعث میشود که منعطف ترین کفش ورزشی اسیکس در دسته ی خودشان باشد. این چند بخشی بودن خیلی کم در طول دویدن ها و در جابجاشدن از پاشنه به قسمت جلویی کفش در زمان راه رفتن فرد احساس خواهد شد. چیزی که نبودش حس خواهد شد ،سیستم تراستیک هست، یک سیستم ترموپلاستیک که در قسمت میانی اکثر کفش های ورزشی اسیکس قرارداده شده است و به میزان زیادی ازانعطاف پذیری کفش می کاهد. یک نسخه ی جدید از سیستم تراستیک در مدل های جدیدتر سری کفش ورزشی اسیکس ژل بلر Asics Gel Blur 33 اجرا خواهد شد. بعنوان مثال کفش های ورزشی مدل Excel33 و Hyper33 بزودی عرضه خواهندشد.

بانگاه کردن به آخرین لایه ی کف کفش ورزشی اسیکس ژل بلر Asics Gel Blur 33 مشخص میشود که چقدر شیارهای فشرده عمیق هستند و خط راهنما نیز که شیارعمیق قائم حکاکی شده که از پاشنه تانوک کفش کشیده شده است و به پا اجازه میدهد تا موثرترین حالت دویدن را تنظیم کند و بعضی خطاهای دونده را بپوشاند.

بازخوردکلی کفش ورزشی اسیکس ژل بلر Asics Gel Blur 33

کمپانی اسیکس با تولید کفش ورزشی اسیکس ژل بلر Asics Gel Blur 33 از مسیر همیشگی خارج شده و یک طرح ساده و درعین حال زیبا پیدا کرده اند. قطر پاشنه ی کمتر(۱۰ میلی متر بجای ۱۲میلیمتر که نرم معمول در کفش های اسیکس هست) و یک حس انعطاف پذیری ای بخاطر کف تیکه تیکه و لژ محکم و نرم بدون سیستم های کنترل حرکت غیرعادی. کفش ورزشی اسیکس ژل بلر Asics Gel Blur 33 برای طی مسافت ۵۰۰ مایل نیز مناسب خواهد بود.

کمپانی اسیکس این کفش را با یک قیمت مناسب عرضه کرده و در کنار زیبایی های خاطره انگیز کفش های ورزشی اسیکس از اوایل دهه ۱۹۸۰، پوشیدن کفش ورزشی اسیکس ژل بلر Asics Gel Blur 33 یک لذت ساده برای دویدن بعدی تان میباشد.

خرید اینترنتی راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن اسیکس ژل بلر Asics Gel Blur 33

با تخفیف های ویژه! فروشگاه اینترنتی مکسی، صرفه جویی زیادی در خرید اینترنتی کفش و لباس ورزشی مردانه، لباس ورزشی زنانه و لباس ورزشی بچه گانه داشته باشید و ورزش و پیاده روی راحت و مطمئنی را با قیمتی باور نکردنی تجربه کنید.