راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن اسیکس دی ای ترینر (Asics DS Trainer 17 Running Shoes )

کفش ورزشی مخصوص دویدن اسیکس دی ای ترینر 17 (Asics DS Trainer 17 Running Shoes) گزینه ای بسیار خوب برای آندسته از دوندگانی است که بدنبال کفشی پایین تر از یک کفش ورزشی (ترینر) مرسوم هستند اما همچنان به بالشتک های زیرسازی شده خوب علاقه دارند و درنتیجه متمایل به از دست دادن این ویژگی اراﺋـه شده در کفش نیستند.

برداشت های اولیه از کفش ورزشی مخصوص دویدن اسیکس دی ای ترینر 17 (Asics DS Trainer 17 Running Shoes )

راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن اسیکس دی ای ترینر (Asics DS Trainer 17 Running Shoes )

هفدهمین نسخه کفش ورزشی مخصوص دویدن اسیکس دی اس (Asics DS Trainer 17)، به لحاظ ظاهری نسبت به نسخه های قبلی خودنمایی کمتری می کند و در عین حال رنگ اسپرت قوی و زیبایی را به نمایش می گذارد. برند اسیکس، این کفش را برای ورزشکارانی که مستعد چرخش مچ طبیعی (خنثی) تا ملایم هستند یا بعنوان کفش مخصوص دویدن روزانه آندسته از افرادیکه معمولاً با احتیاط و پشتیبانی بیشتری به انجام تمرین های دو می پردازند، ابداع کرده است. حال پس از گذشت 17 سال مقتدر، کفش ورزشی مخصوص دویدن اسیکس دی ای ترینر(Asics DS Trainer) با بهره گیری از پیشینه ای موفق چشم اندازهای فوق العاده ای را برای خیل عظیم طرفداران خود بهمراه دارد.

قسمت بالایی کفش ورزشی مخصوص دویدن اسیکس دی ای ترینر 17 (Asics DS Trainer 17 Running Shoes)

راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن اسیکس دی ای ترینر (Asics DS Trainer 17 Running Shoes )

اخیراً برند اسیکس (Asics) در خصوص ناحیه پاشنه بسیاری از کفش های محبوبش تجدید نظر و اصلاحاتی اعمال کرده است. همانطور که در کفش ورزشی دی اس ترینر 16 (DS Trainer 16) مشاهده کردیم، سیستم کلاچینگ جدید بکار رفته در پاشنه اسیکس، بسادگی برجسته ترین ویژگی کفش ورزشی مخصوص دویدن اسیکس دی ای ترینر 17 (Asics DS Trainer 17 Running Shoes)بشمار می رود. سیستم کلاچینگ پاشنه این کفش، با استفاده از نوعی ساختار "پاشنه دوتایی" که قسمت داخلی پاشنه را به ردیف حلقه های بند ها متصل می کند، بطور تقریبی طرحی از یک پاشنه شناور را شکل می دهد که بهمراه دونده حرکت می کند.

طراحی کفش ورزشی مخصوص دویدن اسیکس دی ای ترینر، کانتر پاشنه را نیز (قسمتی از کفش که قوزک و پشت پا را می پوشاند) بسمت یک موقعیت خارجی حرکت می دهد تادر عین فراهم سازی یک پاخور اطمینان بخش، ناراحتی ایجاد شده در ناحیه پاشنه را نیز کاهش دهد. سایر نواحی قسمت بالایی کفش، در انحصار یک تور چند رنگ قرار گرفته اند که در نواحی مختلف آن از طوسی تیره (طوسی برنز) تا طوسی شبحی و در نهایت یک سایه سفید نقره ای روشن تر در ناحیه جلویی پا، متغیر می باشد. صفحات بیومورفیک اسیکس در ناحیه قوس زیرین و نواحی کناری جلوی کفش، به شکلی قرار گرفتند که اصطحکاک در نقاط کلیدی انعطافی آنرا کاهش می دهند. ضخامت زبانه کفش متوسط می باشد و حلقه های بند های کفش همچون سایر مدل های اسیکس، کمی از محور مرکزیت آن انحراف دارند. بندهای جدید بکار گرفته شده در این کفش، بعنوان بخشی از فرآیند بروز رسانی کفش ورزشی مخصوص دویدن اسیکس دی ای ترینر 17 (Asics DS Trainer 17 Running Shoes) بشمار می روند. برند اسیکس (Asics) با بکارگیری بندهای تخت در این کفش، هم از وزن کلی کفش کاسته است و هم این بندها به شکل بهتری بر روی پا جای می گیرند که در نتیجه آن فشار کمتری به روی پا اعمال می شود. این کفش تقریباً فاقد هرگونه روکشی می باشد چراکه لوگوی ببر پلنگی برند اسیکس بخوبی روی کفش را می پوشاند و بتنهایی پاخور حمایتی خوبی را برای آن تأمین کرده است.

قسمت کفی کفش ورزشی مخصوص دویدن اسیکس دی ای ترینر 17 (Asics DS Trainer 17 Running Shoes)

در بررسی اولیه، تفاوتی بین قسمت میانی کفش دی اس ترینر 16 (DS Trainer 16) و دی اس ترینر 17 (DS Trainer 17) نخواهید یافت. این برای طرفداران نسخه قبلی این کفش خبر خوبی بشمار می رود! کفش ورزشی مخصوص دویدن اسیکس دی ای ترینر 17 (Asics DS Trainer 17 Running Shoes)، بر اساس یک ستون میانی دوماکس (DuoMax Post) ساخته شده است که از میانه پاشنه شروع شده و دقیقاً در پشت انگشت شصت خاتمه می یابد. از این سازه جهت کند شدن چرخش مچ پا در حین ورزش یا تمایل پای برخی از دوندگان به پیچش بیش از حد بسمت داخل، استفاده شده است. در راستای پشتیبانی از ستون میانی دوماکس (DuoMax Post)، از رزین تراستیک تابخورده در بخش میانی تخت کفش نیز استفاده شده است. این وسیله، تغییر شکل کنترل شده در قسمت میانی را امکان پذیر می سازد و هدف آن ایجاد اعتدال در انعطاف پذیری و استحکام قسمت میانی کفش می باشد. همچنین با بکارگیری نوعی فوم سخت تر به نام سولیت 55 (Solyte 55) در ناحیه پاشنه و قوس زیرین، پایداری کفش افزایش پیدا کرده است. زیرسازهای بالشتکی ژل معروف اسیکس (Asics GEL Cushioning) در ناحیه پشتی پاشنه تعبیه شده است. قسمت بیرونی کف کفش نیز در ناحیه جلویی آن واحد لاستیک پرحجم و در قسمت پاشنه حاوی لاستیک کربنی (AHAR+:Asics High Abrasi Resistant) برند اسیکس می باشد. دویدن با کفش ورزشی مخصوص دویدن دی اس ترینر 17 ( DS Trainer 17)، بواسطه فرمولاسیون فوم مرغوب اسیکس: فوم سولیت قسمت میانی کفش، تکمیل شده است.

نظرات در مورد کفش ورزشی مخصوص دویدن اسیکس دی ای ترینر 17 (Asics DS Trainer 17 Running Shoes)

ممکن است بطور معمول برای امتحان هر کفشی ابتدا از آن در تمرین های دویدن تردمیل خود استفاده کنید اما بدلایلی در استفاده از کفش ورزشی مخصوص دویدن اسیکس دی ای ترینر 17 (Asics DS Trainer 17 Running Shoes)، تمام مسافت های تمرینی خود بر روی جاده را با آن به انجام خواهید رساند! این کفش بدون شک از هم رده خود، اسیکس 2170 (Asics 2170)، سریعتر می باشد اما بیشتر یک کفش ورزشی کوتاه قامت است تا یک کفش سرعتی. قابل ذکر است DS کوتاه شده فاصله/سرعت می باشد. کفش دی ای ترینر 17 (DS Trainer 17) در ناحیه زیرین پا، بوضوح نسبت به کفش های رقیب آن حجیم تر می باشد. این لزوماً عیب محصوب نمی شود، بلکه بسادگی یک موضوع سلیقه ای هست. این کفش بخوبی از زیرسازی های بالشتکی بهره مند شده است و استقامت ملایمی را اراﺋه می دهد. ستون میانی کفش دی اس ترینر دوماکس (DS Trainer DuoMax) طول مشابهی با ستون موجود در مدل 2170 دارد اما از استحکام و استواری کمتر و کاملاً متفاوتی برخوردار است، پس در زمان پوشیدن آن تعجب زده نشوید.

با مشاهده بند های تخت و جدید کفش دی اس ترینر 17 (DS Trainer 17)، بطور قطع بدان علاقه مند خواهید شد. این نوع بند ها عملکرد بسیار خوبی در رفع فشارهای احتمالی وارده به روی پا دارند که از سمت سیستم بندها وارد می شود. همچنین سیستم کلاچینگ پاشنه، عملکرد خوبی داشته و علی رغم ظاهر عجیب آن بسیار راحت می باشد. در کفش قوس زیرین نیز در کنار ناحیه پاشنه، که کاملاً مطلوب می باشد، قرار داده شده است. بطور کلی، کفش ورزشی مخصوص دویدن اسیکس دی ای ترینر 17 (Asics DS Trainer 17 Running Shoes) یک گزینه خوش ساخت برای آندسته از دوندگان است که بدنبال یک کفش هیبرید ورزشی/مسابقاتی می باشند که در ناحیه زیر پا کمی حجیم تر است. ممکن هست بنظرتان این کفش بیشتر مناسب طی کردن مسافات ماراتون یا نصف آن باشد. همچنین، این کفش می تواند مناسب بسیاری از دوندگان معمولی که بطور روزانه تمرین های ورزشی انجام میدهند، باشذ.

اولین بار که پوشیدن این کفش را امتحان می کنید، کاملاً جذب آن خواهید شد. این کفش نظرات تأییدی و سؤال برانگیز بسیاری در خصوص عملکردش دریافت کرده است. یک نگاه به کفش شما را متوجه علت آن خواهد کرد. از لحاظ صنعتی، ترکیب رنگ طوسی مدرن بهمراه آبی درخشان یک ظاهر خیره کننده را به این کفش بخشانده است! و اسیکس (Asics) بر روی جنبه های ظاهری این کفش بسیار خوب عمل کرده است. درست هست که عملکرد همیشه اولویت دارد، اما جلوه کمی رنگ نیز به کسی ضرری نمی رساند.

با داشتن 17 سال پیشینه تولید کفش و پوشاک ورزشی، کفش ورزشی مخصوص دویدن اسیکس دی ای ترینر 17 (Asics DS Trainer 17 Running Shoes)، با بهبودی و ارتقای آن به نسبت مدل های پیشین این کفش در جهت کسب رضایت طرفداران آن حرکت کرده است.

خرید اینترنتی راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن اسیکس دی ای ترینر (Asics DS Trainer 17 Running Shoes )

با تخفیف های ویژه! فروشگاه اینترنتی مکسی، صرفه جویی زیادی در خرید اینترنتی کفش و لباس ورزشی مردانه، لباس ورزشی زنانه و لباس ورزشی بچه گانه داشته باشید و ورزش و پیاده روی راحت و مطمئنی را با قیمتی باور نکردنی تجربه کنید.