راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس سوپرنوا گلاید 4 (Adidas supernova glide 4)

کفش ورزشی آدیداس گلاید 4 (adidas glide 4) برای تمرین و مخصوص دیویدن طولانی مدت بسیار مناسب هستند. پیشرفت های اخیر سبب شده که کفش ورزشی آدیداس گلاید 4 (adidas glide 4)، کفشی سبک تر و ساده تر از کفش های ورزشی قبل باشد. در این مدل کفش ورزشی فناوری آدیپرن احساس ارتجاعی پایداری را بوجود اورده است.

بسیاری از دوندگان مسابقات دو طولانی مدت ( ماراتن ) از ثبات و دوام کفش های ورزشی آدیداس سری گلاید رضایت دارند. کفش ورزشی آدیداس گلاید (adidas glide 4) کفش ورزشی مقاومی از خانواده محصولات سوپرنوا است. و دلیل وفاداری بسیاری از دوندگان به این نوع کفش ورزشی نیز همین مقاومت آن است، و حقیقتی دیگر در مورد این نوع کفش ورزشی این است که از سالی به سال بعد بدون تغییر باقی می ماند. با این حال، کمپانی آدیداس به رقابت با سایر کمپانی های ساخت کفش های ورزشی ادامه داده و برای امسال کفش ورزشی کاملتری با نام آدیداس گلاید 4 (adidas glide 4) را عرضه کرده است. این نوع جدید کفش ورزشی از سری گلاید از مدل قبلی یعنی گلاید 3، سبک تر بوده و در این مدل (آدیداس گلاید 4-adidas glide 4) به منظور بهبود حالت طبیعی پا بخش میانی نسبت به مدل های قبلی کاهش یافته است.

اولین تصورات درباره کفش ورزشی آدیداس سوپرنوا گلاید 4 (Adidas supernova glide 4)

راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس سوپرنوا گلاید 4 (Adidas supernova glide 4)

دوندگانی که در گذشته از کفش های ورزشی سری گلاید احساس رضایت داشتند در نگاه اول چنین تصور می کنند که کفش ورزشی (آدیداس گلاید 4-adidas glide 4 ) کاملا مشابه کفش های قبل است. تا کنون این مدل کفش ورزشی بدون نیاز به جلوه یا علامت اضافی طراحی ساده و بادوام خود را حفظ کرده است. اما پس از یک بررسی دقیق متوجه خواهید شده که بخش رویه و بالایی در این مدل کفش ورزشی کاهش یافته و کمی باریک تر شده است. قسمت میانی در این مدل کفش ورزشی در مقایسه با کفش های ورزشی سری گلاید 3 کاهش اساسی داشته است، و کفشی با ظاهری کمی ساده تر را بوجود آورده است.

در کفش ورزشی آدیداس گلاید 4 ( adidas glide 4) بخش دورنی کفش و ضربه گیرهای (پس از جداسازی کاملا نشان دهنده این است که این قسمت ها لوازم جانبی برای سیستم آموزشی مربی هستند )، فضای جادار برای انگشتان و ظاهر راحت فاقد قوس حمایتی به اندازه کافی مناسب و درست به نظر می رسد. کمپانی آدیداس در این نوع کفش ورزشی راحتی و پاشنه های بلند ژئوفیتی را حفظ کرده است. یراق های بیضوی به این مدل کفش ورزشی (آدیداس گلاید 4-adidas glide 4 ) ایمنی خوبی بخشیده و در تمام مدت دو به پاهای شما خواهند چسبید و هیچ ناراحتی را از این بابت بوجود نخواهد آورد.

قسمت رویه و بالایی کفش ورزشی آدیداس سوپرنوا گلاید 4 (Adidas supernova glide 4)

راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس سوپرنوا گلاید 4 (Adidas supernova glide 4)

در قسمت بالای کفش ورزشی آدیداس مدل گلاید 4 (adidas glide 4) نیز مانند مدل 3 تکه کوچکی از چرم دوخته شده است. الگوی کفش ورزشی آدیداس مدل گلاید 4 (adidas glide 4) بعلت وجود شبکه لانه زنبوری تنگ و محکم با الگوی قبلی در سری های گلاید متفاوت است. این الگوی جدید انعطاف بیشتر، قابلیت تنفس بهتر پا و وزن سبکی را بوجود می اورد. در این مدل کفش ورزشی سری گلاید شبکه لانه زنبوری اکثر بخش میانی را پوشانده است. این نوع پوشش در کفش وزرشی آدیداس مدل گلاید 4 (adidas glide 4) سبب تدام حفظ نیرو، تقویت و حمایت در بخش های نیازمند به این موارد می شود. در این مدل کفش ورزشی بخش صیقلی درخشانی به قسمت پاشنه و انگشتان افزوده شده که این حالت در مدل گلاید 3 وجود نداشته است.

در کفش ورزشی آدیداس مدل گلاید 4 (adidas glide 4) نیز ساختار ژئوفیت ها محکم و مقاوم باقی مانده است. برای آن دسته از افرادی که اطلاعی از ژئوفیت ندارند باید بگوییم که این فناوری توسط کمپانی آدیداس ایجاد شده و در این تکنولوژی غلافی پوششی در نواحی که به آن نیاز دارند قرار داده شده است. ژئوفیت ها سبب ثبات بیشتر و توزیع بهتر فشار در پاشنه کفش های ورزشی می شوند. در این مدل کفش ورزشی پاشنه بدون نیاز به لغزش به اندازه کافی برای ایفای نقش حمایتی خود خوب ساخته شده است و همین امر مانع از ایجاد فشار اضافی در محدوده آشیل می شود.متوجه شدیم که در این مدل کفش ورزشی پاشنه دارای نقش محوری است و سایر بخش هایی کهدر اینجا به بررسی ان پرداخته ایم تا این اندازه دارای چنین نقشی نیستند. در اولین دفعه که از این کفش استفاده می کنید کمی سفت به نظر می رسد اما با استفاده های بعدی حالت سفتی به اندازه قابل ملاحظه ای کمتر می شود.

قسمت میانی کفش آدیداس سوپرنوا گلاید 4 (Adidas supernova glide 4)

کمپانی آدیداس قسمت هایی از بخش میانی را در کفش ورزشی آدیداس مدل گلاید 4 (adidas glide 4) در مقایسه با مدل گلاید 3 تغییر داده است. طرفداران کفش ورزشی مدل گلاید 3 این کفش ورزشی را با پاشنه 30mm، و بخش جلویی 18 mm و بخش انتهای 12 میلیمتری به یاد خواهند آورد. در کفش ورزشی آدیداس مدل گلاید 4 (adidas glide 4) نیز ارتفاع بخش انتهایی هنوز 12 میلیمتر است اما ارتفاع کلی پاشنه و بخش میانی در این مدل کفش ورزشی از 0.5 میلیمتر تا 23.3 و 11.5 میلیمتر کاهش یافته است. که این امر باعث سبک تر شده کفش می شود و باعث می شود بخش انهتایی کفش نیز به زمین نزدیک تر باشد. همه موارد گفته شده سبب می شود که وضعیت پا در این مدل کفش ورزشی بسیار طبیعی بوده و ضربه گیرها در بخش های میانی و جلویی کفش به خوبی عمل کرده و کارایی بیشتر دوندگان را به دنبال خواهد داشت.

کفش ورزشی آدیداس مدل گلاید 4 (adidas glide4) دارای قوس حمایتی اندکی است که این حالت ممکن است این ایراد را بوجود بیاورد که این کفش ورزشی نیازمند عامل حمایتی اضافی است. اما فقدان این قوس حمایتی ممکن است از این رو برای عملکرد طبیعی دوندگان مفید باشد که انطعاف بیشتر مورد نیاز دوندگان را بوجود اورده است.

در این مدل کفش ورزشی پاشنه بخشی مجزاست ( پاشنه از سایر قسمت های بخش میانی در کفش ورزشی آدیداس مدل گلاید 4- adidas glide 4 -مجزاست) که برای ساخت این حالت کمپانی آدیداس از فناوری فورموشن استفاده کرده است، فناوری فورموشن در حقیقت فناوری صفحه لغزان منحصر به فردی است که شوک های وارد شده به پا رادر سه بعد جذب می کند. این طراحی مجزا برای حرکت راحت پا از پاشنه تا انگشتان ایجاد شده است.

بخش های باقی مانده از این مدل کفش ورزشی از مواد فومی و ادیپرن تشکیل شده اند.به این نتیجه رسیدیم که این کفش ورزشی به اندازه کافی نرم و سفت نیست، و اگر دوندگان به دنبال کفش ورزشی بسیار ضربه گیری هستنداین کفش ورزشی قطعا کفش مناسبی برای آنها نیست. در این مدل کفش ورزشی (آدیداس گلاید 4- adidas glide 4)از فومی مشابه با سایر کفش های ورزشی سوپرنوا و کفش ورزشی مدل گلاید 3 استفاده شده است.

در این مدل کفش ورزشی سیستم پیچشی پلاستیکی بخش میانی را برای ایجاد ثبات انقباظی به هم متصل می کند. ممکن است این سیستم پیچشی از این نظر مطلوب به نظر برسد که سبب ایجاد ثبات اضافی در این مدل کفش ورزشی شده است، اما این ثبات کمی زیاد است و در هر لحظه باعث از بین رفتن جنبش و تحرکات جانبی می شود.

بخش انتهایی در این نوع کفش ورزشی از نوعی لاستیک متورم همراه با لاستیک کربنی فاقد علامت در بخش انهتایی پاشنه ساخته شده است. بخش انتهایی در این مدل کفش ورزشی کشش مناسب مداوم و پایایی را در مسیرهای سنگ فرشی بوجود می آورد و زمانی که شما برای اولین بار از این کفش بر روی طوح شنی استفاده می کنید حالت ضربه گیری مناسبی خواهد داشت.

نظراتی درباره کفش ورزشی آدیداس سوپرنوا گلاید 4 (Adidas supernova glide 4)

از نظر دوندگان، آدیداس مجددا کفش بسیار مناسبی مخصوص دویدن در مسافت های طولانی ( ماراتن ) تولید کرده است. این کفش ورزشی را در فاصله های متفاوت امتحان شده و سرعت برای هر یک از این مسیرها متفاوت بود. کفش ورزشی آدیداس سوپرنوا گلاید 4 (Adidas supernova glide 4) بسیار با ثبات بوده و پا را در حالت طبیعی بسیار خوبی نگه می دارد.

دوچرخه سواری با این کفش ورزشی علیرغم انکه بخش انتهای آن سخت و سفت است، اما به علت ضربه گیری فوق العاده ان بسیار راحت است. و به این نتیجه رسیدیم که این مدل کفش ورزشی (آدیداس گلاید 4- adidas glide 4) نه تنها چندان حجیم نیست بلکه به صورتی شگفت آور سبک تر از آن چیزی است که برای این کفش ورزشی در نظر گرفته بودیم.

در نتیجه، کفش ورزشی آدیداس مدل گلاید 4 (adidas glide 4) دوام بسیار مناسبی برای دوهای طولانی مدت روزانه دارد، که طرفداران کفش های ورزشی سری گلاید هم چنان می توانند این مدل را کفش ورزشی بسیار با دوامی در نظر بگیرند که همیشه در آن احساس راحتی خواهند کرد، و احتمالا به علت وزن سبک و حالت کفش در بخش میانی به این مدل کفش ورزشی علاقه مند خواهند شد.

خرید اینترنتی راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس سوپرنوا گلاید 4 (Adidas supernova glide 4)

با تخفیف های ویژه! فروشگاه اینترنتی مکسی، صرفه جویی زیادی در خرید اینترنتی کفش و لباس ورزشی مردانه، لباس ورزشی زنانه و لباس ورزشی بچه گانه داشته باشید و ورزش و پیاده روی راحت و مطمئنی را با قیمتی باور نکردنی تجربه کنید.