راهنمای خرید کفش ورزشی اسیکس ژل کومولوس 13 - Asics gel cumulus 13

از آنجایی که اسیکس هر سال تغییر چندانی در ظاهر کفش های ورزشی خود بوجود نمی آورد یک دونده نمی تواند این کفش ورزشی را با سایر کفش های دارای حالت ضربه گیری بسیار مناسب اشتباه بگیرد. کفش ورزشی اسیکس کومولوس 13 (Asics cumulus 13 ) کفش ورزشی بسیار با دوام در دوهای طولانی مدت است که به علت اندازه مناسب قسمت انگشتان، این کفش ورزشی با بسیاری از جالات پا های مختلف سازگاری و تطابق خواهد داشت و یک انتخاب مناسب برای دوندگانی است که در آغاز راه تجربه دوندگی هستند.

اولین تصورات درباره کفش ورزشی اسیکس ژل کومولوس 13 - Asics gel cumulus 13

راهنمای خرید کفش ورزشی اسیکس ژل کومولوس 13 - Asics gel cumulus 13

کمپانی اسیکس تغییراتی اندک در ظاهر کفش ورزشی اسیکس ژل کومولوس 13 - Asics gel cumulus 13 اعمال کرده است و شباهت ظاهری کفش ورزشی کومولوس 13 (Asics cumulus 13) به سایر مدل های این کفش تاکیدی بر این فلسفه کمپانی اسیکس است که می گوید آنچه نشکسته نیازی به تعمیر ندارد. پوشش سبک تر کفش ورزشی کومولوس 13 (Asics cumulus 13) قابلیت تنفس پا را بهتر و بیشتر کرده و به منظور کمک به حرکت پا در بخش ضربه گیرها یک خط هادی به کفش ورزشی کومولوس 13 (Asics cumulus 13) اضافه شده است. استاندارد صنعتی برای ضربه گیری، دوام و داشتن قیمت مناسب برای رقابت، همه از مواردی است که از یک کفش ورزشی انتظار دارید و این موارد دقیقا در کفش ورزشی کومولوس 13 (Asics cumulus 13) وجود دارد.

طراحی رویه و قسمت بالایی کفش ورزشی اسیکس ژل کومولوس 13 - Asics gel cumulus 13

راهنمای خرید کفش ورزشی اسیکس ژل کومولوس 13 - Asics gel cumulus 13

نرمی، انعطاف پذیری و شبکه نرم دولایه با وزنی کمتر از آنچه که شما از کفش های ورزشی کمپانی اسیکس انتظار دارید از ویژگی های قسمت رویه کفش کومولوس 13 (Asics cumulus 13)است. در هر یک از بخش های قسمت رویه کفش ورزشی کومولوس 13 (Asics cumulus 13) حالت کششی وجود دارد و حالت این کفش ورزشی در قسمت ساق پا، فضایی مناسب برای حرکت پا در دوندگانی که حجم پای آنها زیاد است بوجود آورده است. در کفش ورزشی کومولوس 13 (Asics cumulus 13)، زبانه و بخش برآمده پاشنه برای جلوگیری از ایجاد سایش و اصطکاک از شبکه ضربه گیر نرمی ساخته شده اند. پاشنه کفش ورزشی کومولوس 13 (Asics cumulus 13 )از یک فوم قدیمی ساخته شده که پس اینکه مسافت اندکی را دویدید این فوم به شکل پای شما در خواهد آمد. با استفاده از کفش ورزشی کومولوس 13 (Asics cumulus 13)هرگز سر خوردن را تجربه نخواهید کرد و هرچه بیشتر کفش ورزشی کومولوس 13 (Asics cumulus 13 ) را بپوشید سازگاری آن با پای شما بیشتر خواهد شد. در این کفش ورزشی سیستم یراقی استاندارد با وزنی کمتر از یراق های معمولی به کار رفته که در تمام مدت دویدن بدون نیاز به گره مضاغف به پای شما چسبیده باقی خواهد ماند. آنچه که در مورد کفش ورزشی کومولوس 13 (Asics cumulus 13 ) قابل تحسین است این است که یراق بیضوی جدید با استاندارد صنعتی در این کفش ورزشی به کار رفته که سبب بهبود حالت کششی آن شده است.

قسمت میانی کفش ورزشی اسیکس ژل کومولوس 13 - Asics gell cumulus 13

راهنمای خرید کفش ورزشی اسیکس ژل کومولوس 13 - Asics gel cumulus 13

کمپانی اسیکس با استفاده از نوعی ژل در قسمت پاشنه و بخش جلویی پا کفش ورزشی با ضربه گیری بسیار مناسبی را بوجود آورده که این مورد در کفش ورزشی کومولوس 13 (Asics cumulus 13 ) قابل مشاهده است. برای استفاده از یک کفش ورزشی در فصل زمستان اهمیت دارد که در آن از فناوری ضربه گیری استفاده شود تا علاوه بر نرمی از انجماد آن در هوای سرد جلوگیری شود. ژل ضربه گیر در کفش ورزشی اسیکس واقعا سبب حفظ این خصوصیات شده و با این وجود به نظر نمی رسد که کفش ورزشی کومولوس 13 (Asics cumulus 13)در مقایسه با سایر برندهایی که از این فناوری استفاده می کنند منقبض تر و خشک تر باشد. این ژل از یک ترکیب لاستیکی سیلیکونی- 55F- ساخته شده و سبب حفظ همه خصوصیات فوق می شود.

در کفش ورزشی اسیکس ژل کومولوس 13 - Asics gel cumulus 13 ژل ضربه گیر با استفاده از فوم ضربه گیر EVA سولیت تقویت شده است و این احساس را به شما می دهد که این کفش ورزشی به شکل پای شما قالب زده شده است. بهترین توصیف برای حالت ضربه گیری کفش ورزشی کومولوس 13 این است که بگوییم این کفش ورزشی نرم ولی دارای استحکام است. تقویت بخش میانی این کفش با استفاده از پلاستیک حرارتی در بخش میانی کفش است که این امر سبب کاهش حرکت های جانبی و پیخ خوردگی پا در قسمت ضربه گیرها شده است. به همین علت است که کفش ورزشی کومولوس 13 (Asics cumulus 13) یک کفش وزرشی با انعطافی ویژه نیست. کمپانی اسیکس تلاش کرده که که با افزایش عمق کفی کفش در قسمت جلویی انعطاف این کفش ورزشی را در این قسمت کمی افزایش دهد. به همین علت کفش ورزشی کومولوس 13 (Asics cumulus 13) تا امروز کفش مناسبی برای دوندگانی نبوده که خواهان کفش ورزشی منعطف و دارای حداقل فاصله از زمین هستند. یکی از جنبه های شگفت اور در این کفش ورزشی پایداری و ثبات بسیار بالای آن است. کفش ورزشی کومولوس 13 (Asics cumulus 13) از دل کفش های ورزشی استروبل ساخته شده و دوام و پایداری خود را از آن کفش ورزشی وام گرفته است. به علت حالت تقویتی مناسبی که سیستم تراسیک در بخش میانی کفش ورزشی کومولوس 13 (Asics cumulus 13 ) ایجاد کرده، خمیدگی بیش از اندازه کفش در این قسمت مشکلی بوجود نمی آورد.

در کفش ورزشی کومولوس 13 (Asics cumulus 13) از پاشنه تا قسمت انگشتان دارای ارتفاع 12 میلیمتری است که مقدار ارتفاع در بخش میانی این کفش کمی کاهش یافته که با این وجود باز هم این مقدار کمی بیشتر از مقدار میانگین است. دوندگانی که می خواهند از حداکثر حالت جذب برخوردار باشند درخواهند یافت که کفش ورزشی کومولوس 13 (Asics cumulus 13) حال ارتجاعی خود را تا مایل ها حفظ خواهد کرد.

بخش انتهایی کفش ورزشی کومولوس 13 - Asics gel cumulus 13

کمپانی اسیکس وزن کفش های ورزشی خود را با استفاده از بخش انتهایی مجزا با حفظ پایداری، کاهش داده است. به یاد بیاورید حتی زمانی که وزن کفش های ورزشی اسیکس در حدود 13 اونس بود بازهم از هر مدل دیگری از این نوع کفش ورزشی سبک تر بود. شما با استفاده از کفش های ورزشی کومولوس 13 (Asics cumulus 13 ) قادر خواهید بود که بدون پرتاب سنگ از زیر کفش، بر روی زمین های شنی بدوید و بدون اینکه اتفاق خاصی بیافتد تا 40 مایل به دویدن خود ادامه دهید. در بخش انتهایی کفش ورزشی کومولوس 13 (Asics cumulus 13 ) آستری از لاستیک کربنی محکم قرار گرفته است.

تصورات کلی درباره کفش ورزشی اسیکس ژل کومولوس 13- Asics gel cumulus 13

به علت بخش انهتایی کفش ورزشی (Asics cumulus 13) شما هرگز آن را با سایر کفش های ورزشی اسیکس کومولوس اشتباه نخواهید گرفت. ضربه گیری زیاد، سبکی فوق العاده، و دوام شدیدا زیاد سبب شده که رایان هال رکورد دار مسابقات مارتن آمریکا این کفش را از میان مدل های نیمبوس، کینسی و یا کیانو انتخاب کند. اگر شما به دنبال کفش ورزشی هستید که بتوانید با ان مسافتی بیش از 500 مایل بدوید با کفش ورزشی اسیکس کومولوس 13 (Asics cumulus 13 ) دیگر نیاز به جست و جوی بیشتر ندارید. یکی دیگر از جنبه های شگفت آور کفش ورزشی کومولوس 13 (Asics cumulus 13 ) این است که اگر شما مدلی از کفش کومولوس را پیدا کردین که از آن خوشتان امد مدت ها می توانید از آن استفاده کنید زیرا کمپانی اسیکس هر سال ظاهر کفش های ورزشی خود را چندان تغییر نمی دهد، و این همان چیزی است که بسیاری از دوندگان خواهان آن هستند.

null