راهنمای خرید کفش ورزشی آدیداس آدی زیرو تمپو 5 (Adidas Adizero Tempo 5)

کفش ورزشی آدیداس آدی زیرو تمپو 5 (Adidas Adizero Tempo 5) پاخور راحت و سبکی را اراﺋـه می دهد، بطوریکه شخصی که آنرا به پا کرده است بسختی حضور آنرا احساس می کند. قسمت میانی کفش ورزشی آدیداس آدی زیرو تمپو 5، نرم و مقاوم و با بازخوردی مناسب می باشد که به آن یک گذر بی دردسر و آسان را در حین دویدن اعطا می کند. بهمین جهت هر دونده ای که بدنبال یک کفش ورزشی تطبیق پذیر و بادوام است، لازم است به کفش ورزشی آدیداس آدی زیرو تمپو 5 نیز نگاهی بیاندازد.

برند آدیداس (Adidas) برای فصل پاییز جدیدترین نسخه از مدل کفش ورزشی تمپوی خود، کفش ورزشی آدیداس آدی زیرو تمپو 5 (Adidas Adizero Tempo 5) را وارد بازار کرده است. کفش ورزشی آدیداس آدی زیرو تمپو 5 (Adidas Adizero Tempo 5) با کاهش وزن و پاخوری بهینه شده، دوندگان را بسمت خود جلب خود می کند. حال برای اینکه به ویژگی های بالقوه کفش ورزشی آدیداس آدی زیرو تمپو 5 پی ببریم، به بررسی عملکردی آن بعنوان یک کفش ورزشی روزانه می پردازیم.

قسمت رویه کفش ورزشی آدیداس آدی زیرو تمپو 5 (Adidas Adizero Tempo 5)

راهنمای خرید کفش ورزشی آدیداس آدی زیرو تمپو 5 (Adidas Adizero Tempo 5)

زمانیکه برای اولین بار کفش ورزشی آدیداس آدی زیرو تمپو 5 (Adidas Adizero Tempo 5) را به پا می کنید، پاخور دلپذیر و رویه مناسب آن شما را شگفت زده می کند. قسمت رویه کفش ورزشی آدیداس آدی زیرو تمپو 5 از یک توری باز از جنس جیر میکروفیبری ساخته شده است. حس سبک وزنی و هوارسانی مواد سازنده رویه کفش ورزشی آدیداس تمپو 5، بگونه ایست که کاملاً مورد پسندتان واقع می شود. یک شاخصه دیگر کفش ورزشی آدیداس آدی زیرو تمپو 5 ، عدم بکارگیری روکش های سنگین می باشد. بطوریکه در قسمت جلوی کفش ورزشی جدید آدیداس، از روکش پیوسته Sprintweb استفاده شده است. این شبکه به نگهداری مناسب و قرارگیری پاها در محور مرکزی کفش ورزشی آدیداس آدی زیرو تمپو 5 کمک می کند و علی رغم ظاهر ساده ای که دارد کاملاً تأثیرگذار می باشد.

سیستم بندی کفش ورزشی آدیداس آدی زیرو تمپو 5 (Adidas Adizero Tempo 5) ساده بوده اما در ایجاد یک پاخور دلپذیر نیمه سفارشی، کاملاً مؤثر می باشد. در کفش ورزشی آدیداس آدی زیرو تمپو 5، یک جفت روکش دوخت شده بکار رفته است که در قسمت جلویی تا سیستم بندی و سپس تا کناره های بخش میانی امتداد یافته و در نهایت به پشت پاشنه منتهی می شود. این لایه روکش ساده به بالا کشیدن هر سه قسمت کفش ورزشی آدیداس آدی زیرو تمپو 5 کمک کرده است و بدون اعمال هیچ گونه فشار مازاد یا ایجاد نقاط داغ، پاها را بخوبی و بطور محکمی نگاه داشته است. می توان به راحتی عنوان کرد که کفش ورزشی آدیداس آدی زیرو تمپو 5 احتمالاً دارای یکی از راحتترین رویه هایی است که تابحال دیده اید، بطوریکه در استفاده از آن نیازی به وقفه های کوتاه استراحت نیز نخواهید داشت.

قسمت میانی کفش ورزشی آدیداس آدی زیرو تمپو 5 (Adidas Adizero Tempo 5)

راهنمای خرید کفش ورزشی آدیداس آدی زیرو تمپو 5 (Adidas Adizero Tempo 5)

برند آدیداس (Adidas) بدون استفاده از طراحی های عجیب و غریب جهت ایجاد کاهش وزش در کفش ورزشی آدیداس آدی زیرو تمپو 5 (Adidas Adizero Tempo 5)، تصمیم به تغییر ترکیب فوم قسمت میانی آن گرفت تا بتواند وزن آن را بدین ترتیب کاهش دهد. آدی پِرِن (Adiprene) هنوز بعنوان فوم EVA غالب در قسمت میانی بویژه پاشنه کفش ورزشی آدیداس آدی زیرو تمپو 5 مورد استفاده قرار گرفته است تا به جذب شوک های وارده کمک کند. در کفش ورزشی آدیداس آدی زیرو تمپو 5 از یک Litestrike EVA در قسمت پاشنه تا ناحیه جلویی آن استفاده شده است تا علاوه بر تقویت ضربه گیری کفش ورزشی آدیداس تمپو 5، در حین دوی سرعتی به ایجاد یک فرود نرمتر بهمراه یک گذر گام برداری سریعتر کمک کند. آدی پِرِن پلاس نیز، در قسمت جلویی کفش ورزشی آدیداس آدی زیرو تمپو 5 (Adidas Adizero Tempo 5) جاسازی شده است که در حین جدا شدن انگشتان پا از زمین یا اصطلاحاً "toe off"، به این کفش ورزشی یک نیروی رانشی نرم و روان بخشیده است.

مانند مدل های پیشین کفش ورزشی تمپوی برند آدیداس، کفش ورزشی آدیداس آدی زیرو تمپو 5 (Adidas Adizero Tempo 5) نیز همچنان از سیستم پرومودریتور آدیداس بجای سیستم چگال دوتایی برای کنترل چرخش و انحراف ناگهانی قوزک پا استفاده می کند. سیستم پرومودریتور آدیداس یک سیستم حمایتی سبک وزن تعبیه شده در قسمت میانی می باشد که برای حفاظت و استقامت قسمت میانی پا به کفش ورزشی اضافه می شود. این ویژگی کنترلی، قوس زیرین کفش را بخوبی پر کرده و باعث راحتی و نرمی کفش ورزشی آدیداس آدی زیرو تمپو 5 می گردد. پرومودریتور آدیداس با ویژگی استقامتی خود، بدون اینکه توجه شما را بخود جلب کند، باعث تصحیح مؤثر چرخش ملایم قوزک پا بسمت بیرون می شود.

یک تفاوت اساسی دیگر در قسمت میانی جدید کفش ورزشی آدیداس آدی زیرو تمپو 5 (Adidas Adizero Tempo 5)، کاهش در ارتفاع آن می باشد که به کاهش وزن 1.5 اونسی آن نیز کمک کرده است. قسمت میانی کفش ورزشی آدیداس آدی زیرو تمپو 5، در قسمت پاشنه 22.5 میلی متر ارتفاع و در قسمت جلویی آن 12 میلی متر ارتفاع دارد که باعث می شود شیب پاشنه ای به اندازه 10.5 میلی متر داشته باشد. این کاهش شیب پاشنه علاوه بر اثر خوشایندی که بر روی ظاهر آن داشته است، باعث شده است کفش ورزشی آدیداس آدی زیرو تمپو 5 از یک ویژگی انعطاف پذیری برخوردار شود و این بدون به مخاطره انداختن قابلیت کفش ورزشی آدیداس تمپو 5 در حمل راحت دونده تا مسافتهای بالا، صورت پذیرفته است.

قسمت کف بیرونی کفش ورزشی آدیداس آدی زیرو تمپو 5 (Adidas Adizero Tempo 5)

قسمت میانی تازه ساز کفش ورزشی آدیداس آدی زیرو تمپو 5 (Adidas Adizero Tempo 5)، با یک کف بیرونی از جنس لاستیک حجیم و توپر پوشیده شده است. قطعه ای از لاستیک کانتیننتال نیز به ناحیه پوشاننده انگشتان پا، جهت افزایش دوام پذیری آن و اصطحکاک در شرایط بارانی اضافه شده است. در کف بیرونی کفش ورزشی آدیداس آدی زیرو تمپو 5 ، از یک طرح پنجره ای یا وافل مانند استفاده شده است که اصطحکاک مناسبی را در برخورد با انواع زمین ها به عنوان مثال سنگفرش، جاده های خاکی و مسیرهای حاوی ماسه های خرد، فراهم می کند.

نظرات در مورد کفش ورزشی آدیداس آدی زیرو تمپو 5 (Adidas Adizero Tempo 5)

اگر بدنبال یک کفش تطبیق پذیر با قابلیت استفاده در زمین های مسابقات دو، دوی سرعتی، طی کردن مایلها مسافت یا مسابقه دادن بویژه در مسافات دوی ماراتون هستید، کفش ورزشی آدیداس آدی زیرو تمپو 5 (Adidas Adizero Tempo 5) شایسته توجه شماست. قسمت رویه کفش ورزشی آدیداس آدی زیرو تمپو 5 بسیار راحت و منعطف می باشد که با اکثریت پاها سازگاری دارد. کفش ورزشی آدیداس آدی زیرو تمپو 5 با داشتن وزن کلی 9 اونس، به نسبت یک کفش ورزشی مخصوص دویدن کمی سنگین می باشد، اما در بلند مدت با بازخورد خوبی که دارد جبران می کند. کفش ورزشی آدیداس آدی زیرو تمپو 5 حسی همچون یک کفش ورزشی تخت مسابقه ای را به شما القا می کند ، اما با این تفاوت خوشایند که بادوام تر و راحتتر می باشد. درنتیجه برند آدیداس (Adidas) با اعمال بروزرسانی در کفش ورزشی آدیداس آدی زیرو تمپو 5، عملکرد بسیار خوبی از خود بجای گذاشته است و تنها موردی که شاید بتوان در این کفش ورزشی برای ساختهای بعدی آن تغییر داد، اعمال یک شیب پاشنه کمتر می باشد.

خرید اینترنتی راهنمای خرید کفش ورزشی آدیداس آدی زیرو تمپو 5 (Adidas Adizero Tempo 5)

با تخفیف های ویژه! فروشگاه اینترنتی مکسی، صرفه جویی زیادی در خرید اینترنتی کفش و لباس ورزشی مردانه، لباس ورزشی زنانه و لباس ورزشی بچه گانه داشته باشید و ورزش و پیاده روی راحت و مطمئنی را با قیمتی باور نکردنی تجربه کنید.