راهنمای خرید اینترنتی کفش ورزشی اسیکس ژل-لایت 33 (Asics Gel-Lyte 33)

کفش ورزشی اسیکس ژل-لایت 33 (Asics Gel-Lyte 33) یک کفش ورشی تراز اول برای تمرینات دوی سرعتی و مسابقات و حتی تمرینات ورزشی روزانه آندسته افرادیکه از یک کفش ورزشی مینیمالیست لذت می برند می باشد.

کفش ورزشی اسیکس ژل-لایت 33 (Asics Gel-Lyte 33) جدیدترین و سبکترین کفش اسیکس می باشد که به مجموعه کفش های ورزشی اسیکس 33 ملحق شده است. کفش ورزشی اسیکس ژل-لایت 33 (Asics Gel-Lyte 33) بعنوان یک کفش ورزشی سبک وزن سرعتی و ترینر روزانه به بازار معرفی شده است. با اینحال، بسیاری کفش ورزشی اسیکس ژل-لایت 33 (Asics Gel-Lyte 33) را متعلق به گروه کفش های ورزشی مینیمالیست می دانند. عنوانی که بنظر می رسد برند اسیکس (Asics) تمایلی به برچسب زدن این کفش ورزشی بخصوص به آن ندارد. بهرجهت، تکنولوژی ژل-لایت (Gel-lyte) طراحی منحصر به فردی را در کفش ورزشی اسیکس ژل-لایت 33 (Asics Gel-Lyte 33) بکار برده است که یک محدوده حرکتی وسیع را برای آن ایجاد می کند.

برادشت های اولیه از کفش ورزشی اسیکس ژل-لایت 33 (Asics Gel-Lyte 33)

راهنمای خرید اینترنتی کفش ورزشی اسیکس ژل-لایت 33 (Asics Gel-Lyte 33)

کفش ورزشی اسیکس ژل-لایت 33 (Asics Gel-Lyte 33) مشابه سایر کفش های ورزشی سبک وزن بطور قطع از سبک وزنی بهره برده است. شواهد مبنی بر تکنولوژی فَست (F.A.S.T) برند اسیکس (Asics)، بطور ویژه در ناحیه پاشنه کفش مشهود است. کمی که در کفش ورزشی اسیکس ژل-لایت 33 (Asics Gel-Lyte 33) پیاده روی کنید، همانطور که از یک کفش ورزشی با این کیفیت و کارایی انتظار می رود، متوجه انعطاف پذیری کلی و بالشتکهای ضربه گیر بسیار خوب آن خواهید شد. در استفاده از کفش ورزشی اسیکس ژل-لایت 33 (Asics Gel-Lyte 33) چنانچه نیازی به وقفه داشته باشید این وقفه بسیار کوتاه می باشد، چراکه قسمت رویه و میانی کفش اسیکس ژل-لایت 33 از پاخوری فوق العاده بسیار خوب و اندازه برخوردار گشته و هیچ گونه نقص بارزی در آن احساس نمی شود. بطوریکه تنها زمان می تواند نشاندهنده ماندگاری کیفیت آن باشد.

قسمت رویه کفش ورزشی اسیکس ژل-لایت 33 (Asics Gel-Lyte 33)

راهنمای خرید اینترنتی کفش ورزشی اسیکس ژل-لایت 33 (Asics Gel-Lyte 33)

طرح توری بر روی توری بکار رفته در قسمت رویه کفش ورزشی اسیکس ژل-لایت 33 (Asics Gel-Lyte 33)، طرحی منحصر بفرد در خصوص انعطاف پذیری، هوارسانی و مهمتر از همه سبک وزنی به آن بخشیده است. این صفحه توری باریک که بصورت لایه ای بر روی یک توری سبدی باز کشیده شده است، اجازه می دهد که لایه های توری بطور مستقلی از یکدیگر حرکت کنند. بطور قطع هدف از این طراحی، سبک نگهداشتن و ایجاد هوارسانی مناسب کفش ورزشی اسیکس ژل-لایت 33 (Asics Gel-Lyte 33) بوده است. با این وجود علاوه بر اثرگذاری بر روی سبکی و هوارسانی، حرکت مستقل این دولایه توری از یکدیگر باعث کاهش میزان اصطحکاک مابین پا و قسمت رویه کفش ورزشی اسیکس ژل-لایت 33 (Asics Gel-Lyte 33) و در نتیجه آن حفظ این کفش ورزشی از هر گونه نقاط ناراحت کننده و داغ، سایش یا تاول گشته است.

یک شاخصه منحصر بفرد دیگر از قسمت رویه کفش ورزشی اسیکس ژل-لایت 33 (Asics Gel-Lyte 33)، نبود وجود کانتر پاشنه (hell counter) که محصولی از تکنولوژی فَست (F.A.S.T) است، می باشد. برند اسیکس (Asics) بطور خلاقانه ای در جهت جایگزینی کانتر پاشنه، لوگوی ببر/تایگر را حذف کرده و از بکارگیری یک ساختار روکش دوخت شده که پاشنه را در جای خود بطور مطمـﺋن نگاه می دارد استفاده کرده است. این استفاده خلاقانه از روکش ها علاوه بر اینکه به کاهش وزن کفش ورزشی اسیکس ژل-لایت 33 (Asics Gel-Lyte 33) کمک کرده است، موجبات راحتی بیشتر آن را نیز فراهم کرده است. روکش های دوخت شده روی باقی قسمت رویه کفش ورزشی اسیکس ژل-لایت 33 (Asics Gel-Lyte 33)که در عین سادگی، مؤثر نیز می باشند را پوشانده است و به کفش ورزشی اسیکس ژل-لایت 33 (Asics Gel-Lyte 33) ساختار محکم مناسبی بخشیده است.

کف کفش ورزشی اسیکس ژل-لایت 33 (Asics Gel-Lyte 33)

راهنمای خرید اینترنتی کفش ورزشی اسیکس ژل-لایت 33 (Asics Gel-Lyte 33)

پایه و شالوده کفش ورزشی اسیکس ژل-لایت 33 (Asics Gel-Lyte 33) از فوم سولیت برند اسیکس (Asics) گرفته شده است که با وجود تعبیه لاستیک با مقاومت بالا در برابر فرسایش در پرکاربردترین نواحی کف بیرونی آن، این مشخصه دوبرابر شده و به کاهش ایجاد فرسایش زودرس در کفش ورزشی اسیکس ژل-لایت 33 کمک می کند. بطوریکه فوم ترکیبی کفش ورزشی اسیکس ژل-لایت 33 با توجه به بازخورد و بالشتک های ضربه گیر خوب آن، به کفش ورزشی اسیکس ژل-لایت 33 راحتی بخصوصی بخشیده است. شیار انعطافی کفش ورزشی اسیکس ژل-لایت 33 (Asics Gel-Lyte 33) که در طول کف کفش ورزشی اسیکس ژل-لایت 33 تعبیه شده است، بر روی سطوح ناهموار انعطاف پذیری و حرکت طبیعیی را همراه با سازگاری فوق العاده مهیا می کند. تنها عیب و نقیصه این شیارها، گیر کردن سنگها به آن و جدا نشدنشان می باشد. یک "خط راهنما" یا شیار عمودی در درازای کف کفش ورزشی اسیکس ژل-لایت 33 (Asics Gel-Lyte 33) بکار رفته است که به بهینه کردن راندمان و کارایی گام برداری کمک کرده و حرکت طبیعی و کارایی کفش ورزشی اسیکس ژل-لایت 33 (Asics Gel-Lyte 33) را بالا می برد.

ارتفاع کم کف کفش ورزشی اسیکس ژل-لایت (Asics Gel-Lyte 33) بعلت فوم سولیت (Solyte) تعبیه شده و بعلاوه کاهش شیب پاشنه 6میلی متری آن می باشد. شیب پاشنه پایینتر در کفش اسیکس ژل-لایت (Asics Gel-Lyte 33)، نه تنها باعث ورود ضربات دریافتی به ناحیه جلویی و میانی کفش ورزشی اسیکس ژل-لایت می شود، بلکه به گیرایی بالای آن در سرعت های بیشتر کمک می کند.

نظرات در مورد کفش ورزشی اسیکس ژل-لایت 33 (Asics Gel-Lyte 33)

اگرچه برند اسیکس (Asics) گرایش مینیمالیستی کفش ورزشی اسیکس ژل-لایت 33 (Asics Gel-Lyte 33) را بسرعت نپذیرفته است، اما کفش ورزشی اسیکس ژل-لایت 33 می تواند بدون تردید بعنوان یک مینیمالیست عملکرد داشته باشد. تکنولوژیی که توسط برند اسیکس (Asics) در اراﺋـه کفش ورزشی اسیکس ژل-لایت 33 (Asics Gel-Lyte 33) تبلیغ و معرفی شده است، در واقع همان حذف تکنولوژی قدیمی می باشد. در نتیجه این سوال مطرح می شود که چرا بجای اراﺋـه یک تعریف فریبنده کفش ورزشی اسیکس ژل-لایت 33 (Asics Gel-Lyte 33) را بهمانگونه که هست معرفی نمی کنند؟ بهرجهت آنچه در خصوص کفش ورزشی اسیکس ژل-لایت 33 (Asics Gel-Lyte 33 مورد اهمیت است، اثر مثبتی هست که تکنولوژی ژل-لایت (Gel-lyte) با خود بهمراه دارد و تجربه دوندگی مناسب و خوشحال کننده ای را برایتان مهیا می کند. کفش ورزشی اسیکس ژل-لایت 33 (Asics Gel-Lyte 33)این اجازه را به شما می دهد که به سطح زمین احساس نزدیکی داشته باشید و یک گذر و گام برداری راحت طبیعی خوشایندی را به شما در حین تمرینات سرعتی، دوی سرعتی و حتی دوهای مسافتی هدیه می کند. کفش ورزشی اسیکس ژل-لایت 33 (Asics Gel-Lyte 33) بواسطه وزن سبک، ارتفاع کم و وجود Gel-light بکار رفته در آن، نمونه خوبی در مجموعه کفش های ورزشی 33 اسیکس بشمار می رود و امید است آندسته از افرادیکه بندنبال یک کفش ورزشی سبک مسابقه ای یا ترینر روزانه هستند را به شور و شوق وادارد.