راهنمای خرید اینترنتی تی شرت های مردانه

آیا داشتن تعداد بیش از حد تی شرت اصلاً امکان پذیر است؟ ما نیز چنین تصوری نداریم، و با توجه به اینکه تابستان زمانی بسیار خوب برای پوشیدن تی شرت می باشد، از این فرصت جهت معرفی تی شرت های پرتنوع مکسی استفاده نمودیم.

اجازه بدهید تا در این راهنما شما را با سبک های اصلی و حاﺋـز اهمیت تی شرت های تابستانه، از تی شرت آستین کوتاه گرفته تا انواع آستین بلند و میانه آن، آشنا کنیم و به شما در سبک بخشیدن به ست لباسهایتان کمک کنیم.

تی شرت آستین کوتاه

راهنمای خرید اینترنتی تی شرت های مردانه

تی شرت آستین کوتاه با یقه ملوانی، اساس و پایه لباس های مردانه بشمار می رود. چه فرم گشاد را بپسندید و چه تنگ، چه راه راه و چه طرح دار چاپی، شما می توانید از تی شرت آستین کوتاه با یقه ملوانی بعنوان یک لباس غیر رسمی در مناسبت های بیشماری استفاده کنید. توصیه ما در مکسی به شما اینست که تی شرت آستین کوتاه خود را با یک شلوار جین لوله ای تیره کانورس چاک تایلور (Converse Chuck Taylors) بپوشید و سادگی را حفظ کنید.

راهنمای خرید اینترنتی تی شرت های مردانه

تی شرت بلند

سبک تی شرت های بلند در طی چند سال گذشته به محبوبیت قابل توجهی دست یافته است. این محبوبیت تا اندازه ای به لطف ستارگانی چون Kanye ، A$AP Rocky و سایر افرادی بوده است که در پوشش خود به سبک تی شرت های بلند با لایه هایی به رنگ و طرح متضاد، علاقه نشان داده اند. شما نیز می توانید تی شرت بلند خود را با یک ژاکت کوتاه سبک یا ژاکت جین و یک شلوار جاگر اسلیم فیت بپوشید و یک ظاهر اسپرت را از خود به نمایش بگذارید.

راهنمای خرید اینترنتی تی شرت های مردانه

تی شرت با آستین نیمه بلند

تی شرت با آستین نیمه بلند یا میانه یا اصطلاحاً به سبک اسکیت سواران، یک جایگزین مناسب برای آندسته از آقایان است که نمی توانند بین انواع تی شرت آستین کوتاه متداول و تی شرت آستین بلند براحتی انتحاب کنند. چنانچه شما این مدل تی شرت را می پسندید، آنرا با شلوار برند دیکیز (Dickies) و یک جفت کفش ونس (Vans) براحتی ست کنید.

راهنمای خرید اینترنتی تی شرت های مردانه

تی شرت آستین بلند

مانند انواع تی شرت های بلند، تی شرت آستین بلند نیز توجه زیادی را در طول چند سال گذشته به خود جلب کرده است. شما چه آنرا به تنهایی با یک شلوار جین اسلیم فیت بپوشید و چه روی آن یک تی شرت آستین کوتاه به تن کنید، ارزش اینکه پیش از پایان تابستان حداقل یک تی شرت آستین بلند خریداری کنید را دارد.

راهنمای خرید اینترنتی تی شرت های مردانه

SHOP ALL T-SHIRTS