دنیای ساعتها

دنیای ساعتها وسیع و بزرگ می باشد. در مکسی برای هر موقعیتی که فکر می کنید یک ساعتی وجود دارد که شما می توانید انتخاب کنید و این راهنما به شما کمک می کند که یکی از مناسب ترین ساعت ها را برای خود بیابید.

برای اینکه بدانید که چطور آن را بپوشید بقیه مطالب ما را ببینید.

نکته اصلی در مورد یک ساعت خوب این است که بدانید که برای چه منظوری می خواهید آن را بپوشید. ساعتهای زیادی وجود دارد که برای شرایط و اهداف مختلف مناسب می باشند، اما شما باید بدانید که کدامیک از این بهترین ها برای شما مناسب است. اگر شما در سفر به بالاترین قله های جهان هستید یا اینکه می خواهید به سادگی با پوشیدن یکی ازآنها رئیس خود را در دفتر کار تحت تاثیر قرار دهید، شما مطمئنا می توانید ساعت مناسب خود را بدون صرف هزینه ی زیاد پیدا کنید.

غیر رسمی و فعال

دنیای ساعتها

این که آیا شما بیشتر به قدم زدن در پارک و یا رفتن به قله هیمالیا تمایل دارید، مطمئن باشید که ساعتی که مناسب آن شرایط باشد وجود دارد. اما اجازه دهید از یک مسیر ساده تر، از قدم زدن در پارک شروع کنیم. این ساعت از دانیل ولینگتون با یک بند کانواس سرمه ای و سفید و یک صفحه طلایی و سفید بوده و یک ساعت همه کاره می باشد. ایده آل برای روزهای غیر رسمی کسانی که از پوشیدن ساعت چرم یا بند فلزی خسته شده اند و بیش از هر چیز دیگری به دنبال راحتی می باشند.

با این حال، برای کوهنوردی در کوههای هیمالیا نیز شما نیاز به یک ساعت دارید. این ساعت از تریوا برای این موقعیت مناسب بوده و نه تنها دارای طراحی فوق العاده ای می باشد، بلکه به شما یک زندگی طولانی خواهد داد و شما را برای هر موقعیتی آماده خواهد کرد. شما مجبور نیستید که آن را فقط در هنگام رفتن به سفر بپوشید بلکه می توانید آن را همیشه حتی برای دفتر کار یا برای موقعیت های غیر رسمی بپوشید و هیچ محدودیتی برای این قابلیت های ساعت وجود ندارد.

دنیای ساعتها

ساعت برای پوشیدن در دفتر کار و گردش های ماجراجویی

در حال حاضر کمی تفاوت بین زمانی که می خواهید ساعتی را برای اداره بپوشید و نیز ساعتی که برای رفتن به مسافرت برای ماجراجویی بپوشید وجود دارد. اگر شما می خواهید با پوشیدن ساعتی رئیس خود را تحت تاثیر قرار دهید و یا اینکه فقط می خواهید یک ساعت ساده ای بپوشید که عملی باشد و برای مسافرت مناسب باشد، به مطالبی که در زیر آورده می شود توجه کنید. این ساعت بند چرمی مشکی با صفحه طلایی از آن ناون یک ساعت بسیار خوب و کلاسیک برای پوشیدن در اداره بوده و یک قطعه بی انتها بوده که شما می توانید به زیبایی آن را پوشیده و این همیشه خوب به نظر خواهد رسید.

تیمکس از ساعت های کارآمد و درخشان می باشد که می تواند برای هر مکانی مورد استفاده قرار گیرد و به همین دلیل ما آنها را در اینجا در آیدل اچ کیو دوست داریم. این ساعت دارای بند کانواس بوده که مناسب برای مسافرانی بوده که دوست دارند شیک بودن خود را حفظ کنند در حالی که این ساعت از هر زمانی کاربردی تر می باشد. این ساعت دارای استایل راحت بوده بطوریکه شما با پوشیدن آن افسوس می خورید که چرا از قبل آن را نداشتید.

دنیای ساعتها

ساعت برای گشت و گذار در ساحل و مهمانی

ساعت G-Shock یکی از بهترین ساعت ها برای گردش های ساحلی و موج سواری می باشد. این ساعت دارای بند لاستیکی ضخیم و صفحه برجسته می باشد که مناسب برای زمانی می باشد که شما از بین امواج عبور می کنید. این ساعت تا 200 متری در برابر آب مقاوم می باشد. تکنولوژی ضد ضربه به این معنی است که این یک ساعت بی انتها و با دوامی می باشد.

ساعت تیمکس طلایی یک ساعت بسیار خوب برای پوشیدن در مهمانی می باشد. تمام ساعت های طلایی با بند فلزی به عنوان ساعت های شیک-غیر رسمی بوده که برای پوشیدن به مهمانی های شبانه بسیار بسیار خوب می باشند. روشن شدن صفحه این ساعت به شما این امکان را می دهد که در شبهای تاریک براحتی زمان را ببینید.

دنیای ساعتها