جین های مختلف و نح,ه پوشیدن آنها

آیا نمی توانید تصمیم بگیرید که چه چیزی انتخاب کنید؟ در این راهنما، ما انواع مختلف جین و نحوه پوشیدن آنها را بررسی کردیم.

برای اینکه بدانید که چطور آن را بپوشید بقیه مطالب ما را ببینید.

شلوارهای جین متنوع ترین اجزاء لباس های ما می باشند. همه ما آنها را داریم و همه ما ترجیح می دهیم که یکی از آنها را بپوشیم. با این حال یک چنین تنوع و انتخاب در دنیای جین ها واقعا یک فرصتی برای شماست.

شلوارهای جین سنگ شور

جین های مختلف و نح,ه پوشیدن آنها

با اسم بردن شلوار جین سنگ شور، تصاویری از جیسون دانووان به ذهن شما منتقل می شود، و شما برای تکمیل ظاهر خود برای شبیه شدن به او به یک گیتار و کایلی مینوو در بازوی خود نیاز دارید.شلوارهای جین سنگ شور، به مدت 80 ثانیه با سنگ شسته می شوندو سپس نو نما می شوند.

برای ست کردن این شلوارها با بقیه لباس های خود، اگر شما می خواهید که یک پالت تک رنگ داشته باشید، بهتر است که رنگهای روشن تر جین را انتخاب کنید. رنگ سفید و سایه های نرم یک رنگ با این نوع شلوارهای دنیم شسته برای ماه های تابستان و بهار بسیار بسیار خوب می باشند. اگر لباس های شما بسیار روشن است، کفش های قهوه ای با آنها بهتر خواهد بود و اگر کفش مشکی انتخاب کنید کفش ها به بقیه لباس های شما غلبه خواهند کرد.

جین های مختلف و نح,ه پوشیدن آنها

شلوارهای جین شسته ایندیگو/ راو

این رنگ کلاسیک دنیم برای چندین دهه می باشد که دارای استایل می باشد.این شلوارها با داشتن قابلیت انعطاف پذیری و دوام بالا می توانند برای هر لباسی و یا هر موقعیتی مناسب باشند. آنها با هر لباسی ست شده و می توانند با اغلب لباس های غیر رسمی شیک پوشیده شوند. یا حتی می توان آنها را برای آخر هفته ها نیز برای بیرون پوشید.

برای داشتن ظاهر غیر رسمی، می توانید این جین ها را با پیراهن شطرنجی یا پیراهن یقه دکمه دار سفید ساده و یک جفت بوت مشکی ست کنید. بلوز بافتنی خاکستری با این شلوارها بخوبی جور شده و می توانید آن را بصورت لایه ای برای روزهای سردتر پوشیده و در عین حال شیک بودن خودتان را حفظ کنید. از آنجایی که رنگ این شلوارهااز جین های سنگ شور تیره تر می باشد ( ولی نه مشکی) بنابراین شما می توانید انواع مختلفی از رنگهای آن را بپوشید. سعی کنید از رنگهای بسیار روشن اجتناب کنید چون باعث رنگ پریده دیدن شما می شود.

جین های مختلف و نح,ه پوشیدن آنها

مشکی

همه ما یک یا دو شلوار جین مشکی داریم. تنوع آنها باعث شده که آنها انواع مختلفی از سایه ها را داشته باشند که شما می توانید با داشتن آنها کمد لباستان را درخشان تر کنید. آنها برای پوشیدن در عصرهاو یا مواقع خاص بسیار خوب بوده و می توانید برای روزهای غیر رسمی نیز هنگام بیرون رفتن بپوشید. حتی می توانید برای دفتر کار نیز آنها را بپوشید.

شما با پوشیدن یک دنیم مشکی می توانید واقعا ساده به نظر برسید و یا می توانید ظاهر استیتمنتی از خود بسازید زیرا تن آن یک جای خالی را برای شما باقی می گذارد که بتوانید آن را با رنگهای دیگر و اجزاء دیگر لباسهایتان پر کنید. می توانید آنها را با یک تی شرت یا پیراهن پوشیده و یک انفجار رنگی را ایجاد کنید و آنها را با یک جفت کفش راحتی ست کنید که می توانند هم برای بیرون رفتن بصورت تیپ غیر رسمی و هم برای شبها استفاده شوند.

جین های مختلف و نح,ه پوشیدن آنها