تفاوت بین کت های دو طرف دکمه دار با یک طرف دکمه دار

به عنوان مردان آشنا به سبک ها، همه ما با کت های یک ردیف دکمه خو گرفته ایم ولی برای کسانی که ماجراجو و بی پروا هستند یک گزینه پیچیده تری وجود دارد و آن کت های دو طرف دکمه دار می باشد. اگر از لباس رسمی خسته شدید می توانید آن را متمایز کنید. کت های دو طرف دکمه دار برای کسانی که می خواهند از غالبیت کت های یک طرف دکمه دار خارج شده و فراتر روند یک گزینه جایگزین مناسب و محبوبی می باشد

تفاوت بین کت های دو طرف دکمه دار با یک طرف دکمه دار در چیست؟ به سادگی می توان گفت که استایل دو طرف دکمه دار با همپوشانی اضافی پارچه در پانل جلویی نشان داده می شود که با یک ردیف اضافی از دکمه ها در هر طرف همراه است (و در استایل یک طرف دکمه دار، دکمه های آن به طور مستقیم در قسمت وسط کت قرار گرفته است). واقعا ساده است؟

یک طرف دکمه دار

تفاوت بین کت های دو طرف دکمه دار با یک طرف دکمه دار

ایمن، بی انتها و دارای سبک ساده بوده و یک ردیف بودن دکمه های آن روی یک خط که در بالا تنه امتداد دارد، باعث می شود که هر کسی که آن را می پوشد قد بلندتر و لاغر تر دیده شود که واقعا همه کاره بوده و برای هر شرایطی ( رسمی، کسب و کار و غیر رسمی و یا اوقات فراغت و ورزش) مناسب می باشد.

این کت هم در حالت جلو بسته و هم در حالت جلو باز شیک و نافذ دیده می شود و لایه بندی خلاقی را خلق کرده و بطور کلاسیکی بایستی دو دکمه بسته باشد ( یک یا 3 دکمه بسته هم بخوبی با آن کار می کند). در این کت ها برگردان های برش دار یقه ایده ال بوده و محبوب می باشند و با هر استایلی بخوبی کار می کنند.

تفاوت بین کت های دو طرف دکمه دار با یک طرف دکمه دار

دو طرف دکمه دار

این کتها برجسته تر، فریبنده تر برای انتخاب بوده و دوردیفه بودن دکمه ها در جلوی آن و همپوشانی داشتن جلوی آن باعث گرمای بیشتر و نیز تزئین بیشتر لباس می گردد. این کت یک گزینه بسیار خوب برای افراد لاغر بوده زیرا باعث پهن دیده شدن شانه ها شده درحالیکه نسبت کمر را حفظ می کند و اگر کت با شلوار ، یا کت ورزشی و یا یک بلیزر باشد بایستی همیشه دکمه های آن را بست.

از لحاظ ساختاری هر چیزی با کت های دو تا 6 دکمه کار می کند که 6 دکمه ای ها فریبنده تر بوده و استایلی می باشند که ما آن را توصیه می کنیم. در مورد بستن دکمه های این کت ها باید گفت که درست قرار گرفتن آنها در جای خود بسیار مهم می باشد مخصوصا دکمه های بالایی که بیشتر باعث جلب توجه چشم فرد به طرف سینه و باریک نشان دادن کمر می شوند و بقیه دکمه ها بیشتر حالت تزئینی دارند.

به عنوان یک نکته بایستی گفت که فقط کتهای دارای یک ردیف دکمه در قسمت وسط ( یک کت 6 دکمه) بایستی به گونه ای بسته شود که کمر را پوشانده و یک حالت نیمرخ V شکل ایده الی را ایجاد کند. اغلب کت های دوطرف دکمه دار دارای برگردان های یقه نوک تیز بوده ولی برگردان های شال مانند نیز می توانند به همان اندازه فیت باشند ( بسیار خوب برای یک توکسدو).

تفاوت بین کت های دو طرف دکمه دار با یک طرف دکمه دار

مهمترین جنبه انتخاب هر نوع استایلی، انتخاب یک کت دوطرف دکمه دار یا یک طرف دکمه دار بسته به اعتماد شخصی فرد می باشد. این قطعه لباس یک عنصر ضروری برای هر گروه موفقی می باشد. نکته مهم این است که گزینه ای را انتخاب کنید که در آن احساس راحتی بکنید.