ترکیب بسیار خوب کنتراست ها برای لباس بیرون

ترکیبات کنتراست لباس بیرونی واقعا آسان بوده و یک راه ساده برای اضافه کردن یک حس منحصر به فردتری به ظاهر شما می باشد. برای نحوه ایجاد این کنتراست ها این راهنما را بخوانید.

همیشه تطبیق کامل همه چیز در برخی از لباس ها می تواند ساده و کسل کننده باشد، اما با کمی کنتراست شما می توانید استایل خود را بسیار منحصر به فردتر سازید. این ترکیبات متمایز لباس یک راه آسان برای اضافه کردن شخصیت بیشتری به ظاهر خود با یک روش بسیار ساده می باشد. برای این کار فقط در مورد تغییر رنگ و بافت فکر کنید. اگر طرفدار این حالت نیستید، بررسی کنید که رنگها را در این فصل به درستی ترکیب کنید.

برای اینکه بدانید که چطور آن را بپوشید بقیه مطالب ما را ببینید.

انتخاب لباس برای بالا تنه

ترکیب بسیار خوب کنتراست ها برای لباس بیرون

اگر قصد دارید یک ظاهر غیر رسمی داشته باشید، شلوارهای ساده را با بلوزهای برجسته تر ست کنید که این باعث جالب دیده شدن و در عین حال رلکس بودن شما می شود. سعی کنید یک پیراهن رنگ روشن یا به شدت طرح دار یا یک پیراهن شطرنجی کلاسیک را انتخاب کنید. خیلی از رنگها با رنگ مشکی جذاب می شوند، بنابراین به همان اندازه که شلوارهای شیک شما ساده هستند، می توانید هر چیزی که می خواهید برای بالا تنه بپوشید.

ترکیب بسیار خوب کنتراست ها برای لباس بیرون

اگر می خواهید خنثی بودن رنگ ها را حفظ کنید، می توانید همیشه آن را با ساختار بافتی مخلوط کنید. اگر شما یک جفت شلوار اسکینی و یا کتان بدون طرح داشته باشید، چرا یک بلوز بافتی را امتحان نکنید تا ظاهرتان کمتر یک بعدی به نظر برسد.

ترکیب بسیار خوب کنتراست ها برای لباس بیرون

شلوارها

گر شما می خواهید که پوشش بالا تنه تان را خنثی نگه دارید، پس می توانید نوع شلوارتان را طوری انتخاب کنید که خیره تر باشید. به جای انتخاب یک جفت اسکینی ساده، چرا یک رنگ برجسته و جسورانه تر یا دورنگی را امتحان نکنید. آنها به اندازه کافی خنثی هستند تا بتوانند با بسیاری از تاپ ها کار کنند اما کمی بیشتر برجسته به نظر رسیده بنابراین شما با جمعیت مخلوط نخواهید شد.

ترکیب بسیار خوب کنتراست ها برای لباس بیرون

اگر شلوار های رنگی مد نظر شما نیستند و شما شلوار طرح دار را دوست ندارید، فقط انتخاب یک شلوار جین سبک می تواند کنتراست جالبی را در صورت اضافه شدن به بالا تنه با پوشش تیره تر را ایجاد کند.

ترکیب بسیار خوب کنتراست ها برای لباس بیرون

لباس رویی

تنها به این دلیل که هوا سردتر می باشد بدین معنی نیست که شما مجبورید سراغ کت و شلوار سنتی بروید. با اضافه کردن برخی از کنتراست ها شما می توانید در عین گرم نگه داشتن خود یک الگو و طرح و رنگ جالب تری نیز با یک کت یا ژاکت داشته باشید.این کار یک لباس و ظاهر بیرونی ساده را بلافاصله و بدون نیاز به صرف وقت و زحمت ارتقاء بخشیده و درخشان تر می کند.

ترکیب بسیار خوب کنتراست ها برای لباس بیرون

اکسسوری ها

گاهی اوقات شما نمیتوانید از رفتن به بیرون اجتناب کنید، مخصوصا اگر یک رویداد رسمی یا کار باشد. این بدان معنا نیست که شما نمی توانید شخصیت خود را حتی با استفاده از اکسسوری های بسیار ساده درخشان تر کنید.

اگر مجبورید یک کت و شلوار بپوشید، سعی کنید با انتخاب جوراب های رنگی و طرح دار به ظاهرتان اوج بدهید. ساق پای شلوار شما همیشه باید در بالای کفش شما قرار بگیرد، بنابراین هنگام نشستن نگاه ها به جوراب شما جلب می شود.این نکته ظریفی بوده اما برای تزریق برخی از شخصیتها کافی نمی باشد.

ترکیب بسیار خوب کنتراست ها برای لباس بیرون

یک رویکرد ظریف دیگر استفاده از جواهراتی است که انتخاب میکنید. با استفاده از یک کت و شلوار کلاسیک و اضافه کردن یک دستبند نقره ای مدرن، دو استایل را با هم ترکیب می کنید، یک کنتراست را اضافه کنید ولی زیاد از حالت عادی خارج نشوید.

ترکیب بسیار خوب کنتراست ها برای لباس بیرون

خرید اینترنتی ترکیب بسیار خوب کنتراست ها برای لباس بیرون

با تخفیف های ویژه! فروشگاه اینترنتی مکسی، صرفه جویی زیادی در خرید اینترنتی کفش و لباس ورزشی مردانه، لباس ورزشی زنانه و لباس ورزشی بچه گانه داشته باشید و ورزش و پیاده روی راحت و مطمئنی را با قیمتی باور نکردنی تجربه کنید.