تاریخچه کفش های قایقی

کفش قایقی دارای تاریخچه ای بسیار خوب می باشد که چگونگی تبدیل آن را به مد روز نشان می دهد. تاریخچه کفش قایقی را بخوانید تا ببینید که چطور این کفش ها پا به عرصه ظهور گذاشته اند.

تارخچه پست های ما را بیشتر بررسی کنید

کفش قایقی و یا به طور کلی معروف به کفش عرشه به عنوان یک گزینه مناسب برای افراد روی قایق طراحی شده است. بخش جالب در مورد تاریخچه چگونگی ساخت این کفشها در صنعت مد به عنوان یک کالای شیک می باشد.

تاریخچه کفش های قایقی

در سال 1314، پاول اسپری در اصل کفش های قایقی را اختراع کرد که الهام گرفته شده از مکان های نامطلوب بود. با توجه به اینکه سگ او قادر به نگه داشتن خود بر روی سطح یخی بود، اسپری تصمیم گرفت با انجام یک برش در یک کفش لاستیکی، از آنها الگوبرداری کند و در تلاش برای کپی برداری از پنجه سگ، برای کفش های خود بود.

این کفش ها معمولا از چرم با زیره های لاستیکی ساخته شده اند که دارای برش هایی شبیه برش های تایر ماشین می باشند که این باعث چسبیدن کفش به زمین روی عرشه خیس قایق می گردد. این کفش ها، با وجود نازک بودن دارای دوخت بسیار محکمی بوده که مانع از به سهولت پاره شدن آنها می گردد.

تاریخچه کفش های قایقی

در عرض چند سال، آبرکرومبی فیتچ شروع به فروش کفش قایقی کرد و قبل از پایان دهه Sperry Top Sider توافق نامه ای را با نیروی دریایی بست. که این توافق با نیروی دریایی برای تولید و توزیع کفش هنوز هم ادامه دارد.

نکته ای که کفش قایقی به طور کامل به عنوان یک بخش اساسی از مد شناخته شد این بود که آن به عنوان یک مد نمونه برای تیپ پرپی (دانشجویی) تبدیل شد، که توسط "کتابچه رسمی پرپی" ثبت و معتبر شد. این کفش به عنوان کفش رسمی برای تیپ پرپی در سال 1359 نامگذاری شد.

تاریخچه کفش های قایقی

از آن زمان به بعد اینها به عنوان کفش های محبوب در سراسر جهان رشد کرده است و کفش های انتخابی برای تیپ های بدون جوراب می باشند. آنها همچنین فراتر از ظاهر سنتی چرم آبی و زیره های سفید بوده و می توان آنها را در بسیاری از رنگ های مختلف یافت و همچنین اخیرا دارای گزینه های ساق بلند نیز می باشند.

خرید اینترنتی تاریخچه کفش های قایقی

با تخفیف های ویژه! فروشگاه اینترنتی مکسی، صرفه جویی زیادی در خرید اینترنتی کفش و لباس ورزشی مردانه، لباس ورزشی زنانه و لباس ورزشی بچه گانه داشته باشید و ورزش و پیاده روی راحت و مطمئنی را با قیمتی باور نکردنی تجربه کنید.