بهترین کفش های ورزشی

کفش ورزشی می تواند یک راه بسیار خوب برای پوشیدن رنگهای متنوع همراه با جزئیات بیشتر باشد و این راهنمای استایل به شما نحوه انتخاب یکی از بهترین کفش های ورزشی را نشان خواهد داد.

در مورد ویژگی های استایل مردان بیشتر بخوانید

با ورزشگاه هایی که همه جا در حال رشد هستند و با تبدیل شدن دویدن های آرام صبحگاهی به عنوان بخشی از زندگی روزمره در طول هفته، کفش های ورزشی بخش مهمی از مجموعه کفش های افراد را تشکیل خواهند داد. متأسفانه هیچ سایزی وجود ندارد که برای تمامی کفش های ورزشی مناسب باشد و نوع سبک انتخابی شما بستگی به عواملی مانند نوع ورزشی که شما انجام می دهید، نوع نیازهای پشتیبانی که از کفش دارید و همچنین به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

کفش های ورزشی با داشتن گزینه های زیاد انتخاب را برای شما دشوار می کنند اینکه کدام را انتخاب کنید و نیز اینکه با چه قیمتی بخرید. اینکه آیا کفش های ورزشی ارزان ایده خوبی هستند؟ چرا کفش های ورزشی بسکتبال متفاوت از کفش های رانینگ هستند؟ اینکه آیا خطوط روی کفش های شما باعث سریعتر دویدن شما می گردد؟ این راهنما به تمامی این سوالات پاسخ داده همچنین در مورد همه چیزهایی که باید در مورد کفش های ورزشی بدانید تا شما را سالم و شیک نگه داشته و در عین حال با شما کار بکنند شما را راهنمایی خواهد کرد.

کفش های ورزشی

بهترین کفش های ورزشی

هنگامی که شما روی کفش ورزشی سرمایه گذاری می کنید بایستی نوع درستی از این کفش ها را انتخاب نمایید. اگر کفش ورزشی انتخاب شده دارای فیت مناسبی نباشد، باعث ایجاد درد کمر، پشت، زانو ، لگن و نیز ایجاد تاولهایی در پا و نیز کبود شدن ناخن ها می گردد. بسیاری از این مشکلات براحتی با انتخاب یک کفش ورزشی نادرست ایجاد می گردند. با این حال اگر شما یک کفش ورزشی با توجه به فیت و کیفیت خوب انتخاب کرده باشید بدون شک شما بدون درد به ورزش خود خواهید پرداخت و این کفش ها سالها به درد شما خواهند خورد. برای انتخاب یک جفت کفش ورزشی جدید با فیت درست این نکاتی را که در ادامه خواهد آمد را در ذهن داشته باشید.

کفش های رانینگ

بهترین کفش های ورزشی

اگر شما نیاز به یک جفت کفش رانینگ برای دویدن در صبح های بهاری را دارید، احتمالا روی یک جفت کفش رانینگ خوب سرمایه گذاری خواهید کرد که این بهترین کار می باشد. کفش های رانینگ بطور معمول دارای پد بیشتری در زیره بوده که این ویژگی به جذب اثرات ضربه کمک کرده و به شما این تضمین را می دهد که تا آخر از درد پاشنه یا تاندون ها در امان باشید.

هنگامیکه یک جفت کفش رانینگ را انتخاب می کنید از میزان انعطاف پذیری آن اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی دارای انعطاف پذیری باشد تا یک دویدن راحت و حمایتی را برای شما تضمین کند. شما می توانید با انتخاب رنگهای مناسب ظاهر ورزشی خود را درخشان تر کنید و برای این کار نیازی به رفتن به دنیای دیگری نیست.

هرچند این کفش ها برای ورزش رانینگ بسیار خوب هستند ولی با داشتن طرح، رنگ و شکل های مختلف ، کفش های مناسبی برای پوشیدن در موقعیت های غیر رسمی بوده و ظاهر استیتمنت و ویژه ای به شما می دهند. شما می توانید آنها را با یک جفت جاگر و یک تی شرت بلند بپوشید. با انتخاب یک تی شرت دارای شکل منحصر به فرد می توانید جذابیت لباستان را کمی بیشتر کنید بدون اینکه کفش های ورزشی شما از نظر ها دور بماند.

اگر این ظاهر برای شما زیاد ساده به نظر می رسد می توانید با انتخاب یک جفت کفش ورزشی کمی برجسته تر یک ظاهر خنثی و همه کاره ای در خود خلق کنید بدون اینکه بقیه ظاهرتان را زیاد ساده بگیرید. سعی کنید کفش های ورزشی خود را با یک جین اسلیم فیت و یک تی شرت دارای طرح گرافیکی ساده بپوشید. برای جلوگیری از به هم ریختگی رنگی می توانید تی شرت با طرح های گرافیکی سفید و مشکی را انتخاب کنید یا می توانید از رنگهایی استفاده کنید که با رنگ کفش شما هماهنگی بیشتری داشته باشد.

کفش های بسکتبال

بهترین کفش های ورزشی

کفش های بسکتبال برای حرکت آسان در آن طراحی شده اند که دارای زیره لاستیکی ضخیم بوده که این زیره به چسبندگی و پشتیبانی بیشتر آن کمک می کند. با انتخاب این کفش ها شما می توانید ترکیبی از انعطاف پذیری و حمایت از پاشنه را داشته باشید که باعث حفظ راحتی شما خواهد شد ولی شما نمی توانید با این کفش ها برای ساعت های طولانی بدوید بنابراین می توانید برای این منظور کفش هایی با طرح های کمی نازک تر و ظریف تر را انتخاب کنید.

یک نکته بسیار خوب در مورد کفش های بسکتبال این است که این کفش ها با وجود داشتن ظاهر ورزشی براحتی می توانند با طیف وسیعی از لباس ها و ظاهر ها پوشیده شوند. می توان آنها را با شلوار جین و نیز با جاگر برای ترکیبی از ظاهرها از غیر رسمی ، استایل های همه کاره تا ظاهر برجسته و جایگزین های بیشتر از این کفش ها استفاده نمود.

برای داشتن ظاهر اکسیت باز کلاسیک می توانید آنها را با یک ژاکت چرمی، یک تی شرت دارای آرم برجسته و شلوار اسکینی مشکی بپوشید که این یک ظاهر بی انتهایی بوده که منحصر به فرد بوده و شما می توانید براحتی با پوشیدن این لباس ها و این کفش های ورزشی خودتان را برای صبح های پاییز آماده کنید.

یک جفت کانورس سفید می تواند یک پوشش بسیار خوب برای تابستان بوده و با پوشیدن یک شورت مرتب و شسته و رفته می توانید ظاهر خود را ارتقا بدهید. سعی کنید از شورتهای دنیم اسلیم فیت استفاده کنید و آنها را با یک تی شرت آزاد و یک عینک آفتابی ست کنید.

کفش های بوکس

کفش های بوکس کفش های متعارف ورزشی نیستند زیرا آنها نمی توانند همه روزه به راحتی مورد استفاده قرار گیرند. طراحی منحصر به فرد آنها و داشتن طرح نازک و فیت باعث شده که آنها برای جاخالی دادن و حرکت کردن در اطراف میدان بوکس مناسب بوده ولی برای پوشیدن با جین ها مناسب نمی باشند.

با این حال اگر شما در تلاش برای انتخاب چیزی برای حلقه بوکس هستید، شما می توانید با انتخاب یک جفت کفش که به طور خاص برای ورزش بوکس طراحی شده است بهترین کارایی را داشته باشید. کفش های بوکس با داشتن وزن سبک و آسان برای حرکت کردن باعث حفظ سبکی پای شما شده ولی در عین حال به اندازه کافی نیز دارای قابلیت چسبندگی می باشند که بتوانند از پای شما پشتیبانی نمایند.

بهترین برندها برای کفش های ورزشی

گاهی اوقات شما فقط باید به جای استایلها به دنبال برند ها بروید، برندهایی را انتخاب کنید که به خاطر داشتن کیفیت و ویژگی هایی در طرح هایشان شهرت جهانی پیدا کرده اند. اگر شما به دنبال این برندها بروید، آنها همیشه آخرین و جدید ترین نسخه ها بوده ولی با داشتن بسیاری از این طرح های کلاسیک شما می توانید ظاهر بی پایانی به خود داده که می توانید بدون در نظر گرفتن مد روز آنها را بپوشید.

Adidas Sports Shoes

آدیداس از دهه 1329 به علت داشتن لباس های با کیفیت شهرت جهانی پیدا کرده است که به عنوان بخش مهمی از توسعه فناوری های ورزشی عمل می کند. آدیداس تقریبا هر ورزشی را تامین می کند، بنابراین اگر شما به ورزش بوکس، تنیس و فوتبال مشغولید، آدیداس کفش های مناسب را برای شما و ویژگی هایی را که برای فبسیار خوبت نیاز دارید را فراهم خواهد ساخت. با هر نوع استایل انتخابی، از طرح های بی نقص مشکی تا ظاهری رنگارنگ، شما به راحتی می توانید کفش هایی را که با شخصیت و استایل شما کار می کنند را انتخاب کنید، در حالی که پشتیبانی درستی از پای شما نیز می کنند.

کفش ورزشی آدیداس یک ترکیب متعادلی از استایل و کاربردی بودن را حفظ می کند، بنابراین شما به راحتی می توانید جفت هایی را انتخاب کنید که مناسب استایل شما بوده و متناسب با نیازهای ورزشی شما باشد. به طور کلی اگر شما در یک جفت کفش آدیداس با کیفیت سرمایه گذاری کنید، برای بیشتر نشان دادن کفش هایتان می توانید آنها را با شلوار جین، یک تی شرت ساده و یک ژاکت غیر رسمی پوشیده و یک ظاهر آرام اما متعادلی را ایجاد کنید.

Nike Hiking Shoes

نایک به خاطر داشتن کفش های ورزشی خود و با داشتن استایل های اسلیم فیت ولی طرح های محکم برای پوشیدن در ورزش توسط ورزشکاران حرفه ای و یا برای پوشیدن بصورت روزمره در سراسر جهان معروف شده است. با این حال آنها بیش از ورزش های جاده ای و میدانی بوده و با داشتن کفش های کوهنوردی برای کوهنوردی در کوه های ناهموار ایده ال می باشند. این کفش ها دارای زیره ضخیم با قدرت چسبندگی کافی بوده که این به حفظ تعادل شما در لبه های صخره ها کمک کرده و بهترین پشتیبانی را از پا و پاشنه های شما کرده و از هر گونه لغزیدن در لبه صخره ها شما را محافظت می نماید. اینها بهترین بوت های کوهنوردی بوده که باعث می شوند که شما با آرامش بیشتری به کوهنوردی ادامه دهید.

اگرچه پوشیدن این کفش ها برای یک استایل روزمره مشکل می باشد، ولی شما می توانید آنها را در شهر و نیز کوههایی که کمی به استایل بیشتری نیاز دارند بپوشید. با این بوتهای کوهنوردی شما یک ظاهر غیر رسمی داشته و نمیتوانید یک ظاهر غیر رسمی و شیک با آنها خلق کنید. سعی کنید آنها را با یک شلوار راسته کتان همراه با یک جامپر خاکستری غیر رسمی پوشیده و ظاهر غیر رسمی و ناهموار و زمخت خود را حفظ نمایید.

Men s Nike Tennis Shoes

اینکه آیا شما یک بازیکن غیر رسمی هستید که فقط در آخر هفته در حیاط منزل خود به ورزش تنیس می پردازید، شما احتمالا نیاز به کفش های مناسبی دارید که با شما همراه باشند. کفش های ورزشی دارای زیره ضخیم برای رانینگ و کوه نوردی بسیار خوب می باشند ولی زمانی که شما نیاز به تعادل درست بین تحرک و چسبندگی دارید، شما احتمالا به یک جفت کفش ورزشی نیاز خواهید داشت که سبکتر بوده و انعطاف پذیری بیشتری نیز داشته باشد. بدین منظور می توانید یک جفت کفش تنیس کلاسیک سفید را انتخاب کرده و یا برای داشتن ظاهر رنگی منحصر به فرد یک جفت رنگی را انتخاب نمایید.

با انتخاب کفش های تنیس سبک وزن، دارای استایل راحت و آسان برای پوشیدن، می توانید آنها را بدون هیچ مشکلی برای بقیه روزهای هفته نیز بپوشید. یکی از گزینه های مناسب برای تابستان این است که آنها را با یک جفت کتان اسلیم فیت پوشیده و آنها را با یک پیراهن آکسفوردی ساده ست کنید که به طرز چشمگیری به شما یک ظاهر غیر رسمی و شیکی را داده که برای هر موقعیتی بسیار خوب خواهد بود.

راهنمای سریع برای بهترین کفش های ورزشی

نکته آخر

کفش های ورزشی فقط آن کفش هایی که ما آنها را به خوبی می شناسیم را پوشش نمی دهد بلکه آنها طیفی از کفش ها از کوهنوردی تا کفش های تنیس را شامل می شوند. استایل های مختلف دارای ویژگی های متفاوتی بوده که آنها را برای فبسیار خوبت خاصی متناسب می سازد و اگر شما انتخاب درستی نداشته باشید کفش شما از پای شما پشتیبانی نکرده و این می تواند باعث آسیب رساندن به پشت، پا و نیز ساق پای شما گردد. روی کفش مناسبی سرمایه گذاری بکنید و این به شما این اطمینان را خواهد داد که اگر شما آنها را بطور منظم و مداوم بپوشید آن کفش ها برای شما به مدت 6 تا 8 ماه کار بکنند. شما در انتخاب نوع و طرح کفش های ورزشی آزاد هستید و می توانید علاوه بر ظاهر خنثی یا تجربی به دنبال طرح های رنگی و یا استایل های همه کاره یا ساده بروید. انتخاب با شماست.