بهترین کفش های استیتمنت

کفش های استیتمنت بسیار خوب ترین روش برای اضافه کردن رنگ و جزئیات به ظاهرتان می باشد. این راهنمای استایل به شما کمک خواهد کرد که بهترین کفش استیتمنت را برای این فصل انتخاب کنید.

در مورد ویژگی های استایل مردان بیشتر بخوانید

اصطلاح کفش استیتمنت می تواند مهیب به نظر برسد. آنچه که در واقع به این معنی است که شما تصمیم گرفته اید که این اصطلاح را در کفش هایتان گسترش داده و با انتخاب کفش های استیتمنت زندگیتان را کمی بیشتر تغییر دهید. این می تواند به معنی انتخاب یک کفش بروگو دو رنگ، یک جفت کفش ورزشی در رنگ اسیدی یا یک جفت بوت چلسی شیک باشد. یک کفش استیتمنت این توانایی را دارد که کل ظاهر بیرونی شما را تغییر داده و حتی آنرا بسازد.

بهترین کفش های استیتمنت مردانه

بهترین کفش های استیتمنت

Loafer

لوفر ها کفش های بی انتهایی هستند که خود را در مجموعه پوشاک شما جای داده اند. این کفش ها براحتی روز شما را به شب می رسانند. آنها می توانند ظاهر شیکی را به هر وسیله ای برای شما به ارمغان بیاورند. آنها بخاطر داشتن رنگهای قهوه ای روشن و نیز قهوه ای تیره در تمامی برندها مشهور شده اند. پیدا کردن یک جفت کفش راحتی که مناسب شما باشد اصلا دشوار نمی باشد.

G.H Bass

کفش های راحتی پنی برند G.H Bass به عنوان یک کفش استیتمنت بسیار شیک بوده و برای هر لباس بیرونی مناسب می باشند و یکی از کفش های اصلی در فروشگاه مکسی می باشند. می توانید با این کفش ها جوراب های طرح دار برای ایجاد یک رنگ پاپ و حتی برای داشتن حالت استیتمنتی بیشتر می توانید آنها را با شلوارهای کوتاه بپوشید که این سبک باعث می شود که لوفرهای شما در مرکز دید قرار گیرد.

می توانید لوفرهای قهوه ای روشن خود را با یک شلوار شیک راسته مشکی و یک پیراهن آکسفوردی سفید ست کنید. یا اینکه اگر می خواهید بدون پوشیدن کراوات شیکتر به نظر برسید، می توانید یک پیراهن یقه نواری بپوشید. این ظاهر بیرونی درست شبیه این لوفرها اساسا بی نظیر بوده و برای برنامه های شبانه و برای بیرون رفتن ها بعد از کار ایده ال می باشد.

بهترین کفش های استیتمنت

Trainers

کفش های ورزشی همواره بهترین دوست مردان خواهند بود. این که آیا شما علاقمند به کفش ورزشی هستید و یا نیاز به یک جفت برای سالن ورزشی دارید، همیشه یک جفت کفش ورزشی در اطراف کمد لباس شما وجود دارد. با این وجود، کفش های ورزشی علاوه بر استیتمنت بودن به عنوان یک کفش ضروری می باشند. با افزایش مد های اسپورت لوکس در خیابان های ما، در حال حاضر هیچ وقت بهتر از الان نیست که کفش های ورزشی را جزء پوشاک اصلی و اساسی خود قرار دهید.

Saucony

بهترین کفش های استیتمنت

این کفش های ورزشی ساکونی گرید 9000 کفش های استیتمنت ایده الی بوده که هم زیبا و هم جذاب و چشمگیر می باشند. اگر شما می خواهید که تمامی توجه ها روی کفش های شما باشد سعی کنید مینیمالیستی ظاهر خود را حفظ کرده و آنها را با یک شلوار جین ست کنید. برای ارتقا دادن به ظاهر میمنیمالیستی خود یک هودی و یک ژاکت بمبر مشکی را انتخاب کنید که یک ظاهر ساده ای بوده و باعث می شود که کفش های شما بیشتر چشمگیر به نظر برسد.

بهترین کفش های استیتمنت

Asics

بهترین کفش های استیتمنت

اگر میخواهید یک قدم بیشتر به روند ورزشی رفته و از طرفی ظاهر به روزی داشته باشید می توانید یک جفت اسیکس را انتخاب کنید. اسیکس ها با ساخت و ساز دقیق و رنگ جامد، مناسب برای نشان دادن کمی از مچ پا می باشند. با پوشیدن یک جفت اسیکس و ست کردن آن با یک کتانی راسته گشاد و یک تی شرت ساده ظاهر خود را روز به روز ارتقا بدهید. سپس با استفاده از یک ژاکت ورزشی مناسب برای کتانی خود ظاهر خود را تکمیل کنید.

بهترین کفش های استیتمنت

Brogues

کفش های کلاسیک بروگو از سال 1179 شمسی پا به عرصه گذاشته اند که ما بین شیک بودن و یک کفش دارای جزئیات قرار دارند. درست همانند لوفرها، ایده آل برای پوشیدن با پیراهن اصلی و شلوارهای شیک مشکی می باشند بدون اینکه به شما ظاهر لباس کار را بدهند. در اینجا در آیدل اچ کیو طرفداران زیادی برای این کفش ها وجود دارد.اینجا برای هر موقعیتی و برای هر ظاهری که شما بخواهید کفش های مناسبی را داریم.

Hudson London

بهترین کفش های استیتمنت

کفش های بروگوی خود را کنار بگذارید و سراغ یک جفت جدید از کفش های راهبه بروید. این کفش ها نوع تغییر یافته بروگوها می باشند که طرح آنها کمی بیشتر شیک بوده و ابعاد جدیدی را به ظاهر لباس شما خواهند افزود. این کفش حالت غیر رسمی بیشتری داشته و در عین حال حس رسمی بودن را نیز در شما حفظ می کند و باعث می شود که شما تا حدی حالت فانتزی نیز داشته باشید. این کفش ها بسیار خوب برای یک کت و شلوار شیک یا شلوارهای رسمی و یک ژاکت کتی می باشند. شما با این کفش ها احساس راحتی خواهید کرد.

بهترین کفش های استیتمنت

Dr Martens

بهترین کفش های استیتمنت

بروگوهای دکتر مارتین ساخته شده در انگلستان بهترین کفش های بریتانیایی می باشند. این کفش ها از چرم پتنت شده بوده و در رنگ قهوه ای تیره تر و تنهای مشکی کهربایی بوده و مناسب برای داشتن یک ظاهر شیک تر می باشد. دارای زیره ضخیم و ساختار دقیقی می باشد و بهترین کفش های استیتمنت برای هر ظاهری می باشند.

هنگام انتخاب بروگوهای دکتر مارتین از کت چرمی استفاده نمایید و آن را با یک تی شرت سفید و یک شلوار شیک خاکستری ست کنید. این ظاهر بی نظیر بوده و می تواند برای هر موقعیت و مناسبتی ایده ال باشد. این کفش ها با داشتن جزئیات سنگین براحتی برای هر فصلی از سال قابل پوشیدن هستند.

بهترین کفش های استیتمنت

Chelsea Boots

بوت های چلسی بادوام و بی انتها می باشند. این کفش ها مدام در حال به روز شدن هستند و با داشتن نهایت تپش هایی از مشکی باریک و ظریف یک استیتمنت شیکی را خلق می کنند.این کفش ها از ظرافت بسیار بالایی برخوردارند چون داشتن ظرافت در آنها بسیار مهم می باشد. برای داشتن نهایت تاثیر می توانید آنها را با لباس های داری رنگ ملایم تر و تناسب خوب ست کنید.

Hudson London

بهترین کفش های استیتمنت

اگر چه ما قبلا در مورد کفش های هادسون مطالبی را آوردیم، ولی ما نمی توانیم آنها را از روی ساختار و کیفیت بشناسیم. به همین دلیل، زمانی که شما به دنبال یک جفت بوت چلسی بسیار خوب می گردید آنها می توانند برای شما مناسب باشد.این کفش ها با داشتن یک نیم رخ ساده و زیره ضخیم بورگوندی برای ایجاد یک ظاهر کلاسیک بسیار خوب می باشند. شما می توانید یک رنگ قهوه ای کلاسیک یا مشکی کهربایی شیک را انتخاب کنید. آنها را با یک جین دنیم اسلیم مشکی و یک پیراهن دینم آبی ست کنید. برای تکمیل کردن ظاهر خود می توانید یک ژاکت چرمی AW16 نظیر آنچه که در مکسی وجود دارد را انتخاب کنید.

بهترین کفش های استیتمنت

راهنمای سریع برای کفش های استیتمنت

نکته آخر

ایجاد یک کلکسیونی از کفش های استیتمنت به این معنی می باشد که شما هرگز نمی خواهید از عجله کردنهای صبح گاهی دست بردارید. اینکه آیا شما به دنبال بهتر کردن و به روز کردن ظاهر خود هستید و یا اینکه می خواهید ظاهر رسمی داشته باشید برای تمامی این موقعیت ها در این راهنمای ما یک کفشی وجود دارد. در اینجا در آیدل اچ کیو ما همیشه گزینه هایی برای کیفیت و طراحی داریم که می توانید انتخاب کنید. با خواندن این راهنما ما تضمین می کنیم که شما بهترین کفش متناسب با نیازتان را خواهید یافت. با توجه به این گفته ها شما چه کفشی را برای آینده انتخاب خواهید کرد؟