بهترین کت های مردانه برای زمستان 2015

در اینجا در آیدل اچ کیو ما بهترین ها را برای شما داریم بنابراین ما تصمیم گرفتیم آخرین طیف از ژاکت های نیم تنه خود را برای شما به تصویر بکشیم.

برای اینکه بدانید که چطور آن را بپوشید بقیه مطالب ما را ببینید.

همه ما می دانیم که زمستان خود را بطور کامل در خانه ها جا داده است و تنها کاری که ما می توانیم بکنیم این است که فقط باید با آن همراه باشیم. می دانیم که شما با آمدن زمستان سراغ لباس های گرم در کمدتان می روید و گاهی اوقات مجبور می شوید که لباس هایی را بپوشید که با استایل تان سازگار نیستند که ما واقعا این را نمی خواهیم.

صرفا فقط به این خاطر که زمستان است بدین معنی نیست که شما می توانید تمامی لباس های راحت و گرم خود را برای بیرون بپوشید، بنابراین در اینجا در مکسی ما طیفی از ژاکت های نیم تنه را برای شما به ارمغان آورده ایم که با سلیقه و استایل شما متناسب بوده و باعث می شوند که شما در این فصل ظاهر شیکی داشته باشید که در هیچ زمانی چنین ظاهر شیکی نداشتید.

ظاهر 1

کت ها بهترین دوست شما در این فصل هستند. این ژاکت آبی ضد آب و ضخیم با داشتن رنگ روشن و لطیف می تواند خود را در میان لباس های شما جا داده و دارای راحتی مطلق و بی نقصی می باشد.

دارای آستر خز مصنوعی و جیب های داخلی و بیرونی چندگانه بوده و در تمامی زمانها شما را گرم نگه خواهد داشت و همچنین شما می توانید وسایل ضروری روز خود را نیز با گذاشتن در جیب با خود حمل کنید. شما می توانید این ژاکت را با یک بلوز بافتنی ، جین اسلیم شسته و یک جفت بوت قهوه ای یا قهوه ای روشن پوشیده و خودتان را برای یک روز زمستانی آماده کنید. این ژاکت ها در رنگهایی می باشند که همه کاره بوده و شما می توانید با هر لباس که دوست دارید بپوشید.

بهترین کت های مردانه برای زمستان 2015

ظاهر 2

این شماره نارنجی قطعا یک رنگ پر جنب و جوش برای داشتن این فصل است. در مورد رنگ آن نگران نباشید، گاهی بهتر است که از رنگهای کمی متفاوت در لباس هایتان استفاده کنید. رنگ این ژاکت همه کاره می باشد. این ژاکت دارای آستر پد دار و یقه ی خز مصنوعی بوده که براحتی شما را گرم نگه داشته و رنگی سرشار از عشق می باشد.

می توانید آن را با جامپر رنگ کنتراست با ژاکت نظیر سرمه ای یا کرمی پوشیده و آن را با یک جفت شلوار جین اسلیم و بوت مشکی ست کرده و خودتان را برای زمستان آماده کنید. برای ارتقاء دادن ظاهر خود می توانید از یک کلاه یا یک جفت دستکش و یک شال گردن استفاده کنید که اینها با هم واقعا خوب کار می کنند. سعی کنید که آنها را در رنگ کنتراستی انتخاب کرده تا جزئیات بیشتری را به ظاهر خود اضافه نمایید.

بهترین کت های مردانه برای زمستان 2015

ظاهر 3

این ژاکت نیم تنه بسیار کلاسیک می باشد. دارای یقه خز مصنوعی بوده که جزئیات و بافت را به ظاهر شما اضافه کرده بدون اینکه زیاد حجیم بوده و شما را در خود غرق کند. طول آن طوری می باشد که برای گرمتر نگه داشتن شما مناسب می باشد.

این ژاکت به دلیل داشتن ظرافت در رنگ اش شما می توانید آن را با لباس های طرح دار و لباس های دارای جزئیات بیشتر نیز براحتی بپوشید. سعی کنید این ژاکت را با یک جامپر شاد تر بپوشید. البته منظور این نیست که آن را با رودولف قرمز که بسیار خیره کننده می باشد بپوشید اما می توانید آن را با هر لباس دارای طرح زمستانی بپوشید. برای تکمیل کردن ظاهر خود می توانید یک جین اسلیم و نیز یک جفت بوت غیر رسمی نیز پوشیده و یک ظاهر کاملا زمستانی به خود بگیرید.

بهترین کت های مردانه برای زمستان 2015