بهترین 5 پیراهن مورد نیاز

با وجود انواع مختلفی از پیراهن ها که در بازار موجود می باشند، اجازه دهید به اصول اولیه برسیم و بر بهترین 5 پیراهن به عنوان یکی از چیزهایی که شما در کمد نیاز دارید تمرکز کنیم.

در مورد ویژگی های استایل مردان بیشتر بخوانید

زمانی که نوبت به ایجاد یک کلکسیونی از پیراهن می رسد بهتر است که شما برای استایل های مختلف یک پیراهنی را داشته باشید که در اینصورت مطمئن می شوید که برای هر موقعیتی یک پیراهن مناسب دارید. با این حال این بدین معنی نیست که شما کمد خود را پر از پیراهن بکنید. در حقیقت شما می توانید فقط 5 سبک مختلف برای ترکیب و مطابقت داشته باشید که این 5 نوع پیراهن به شما گزینه های کافی برای کار با شما را خواهند داد.

پیراهن ها یکی از قطعات پایه و اصلی پوشاک مردانه می باشند که می توان آنها را به هر شکلی از شیک ترین کت و شلوار تا لباس های بیرونی راحت و رلکس پوشید. پیراهن ها از 3000 سال قبل از میلاد مسیح بوده و استایل همه کاره بودن را دارند و حتی در زمان امپراتورهای مصر نیز پیراهن ها هنوز بخش مهمی از پوشاک مردانه محسوب می شدند.

در این راهنما ما به طور خلاصه روی این پیراهن های چند منظوره متمرکز شده و برخی از راه هایی را که می توانید آنها را بپوشید را به شما نشان می دهیم و اینکه آیا شما به دنبال ظاهر غیر رسمی یا شیک هستید ما به شما نحوه ایجاد این ظاهر ها را نشان خواهیم داد.

پیراهن لباسی

بهترین 5 پیراهن مورد نیاز

پیراهن لباسی رسمی ترین پیراهن ها در این لیست می باشد، و چیزی است که به راحتی می تواند به مجموعه کت و شلوار و لباس های غیر رسمی شیک گنجانده شود. معمولا این پیراهن ها به صورت یقه های دکمه پایین می باشند اما یقه آنها می تواند به شکل های مختلفی باشد؛ یقه های پهن یا (ویندزور)، یقه نوک تیز (یا راست یا کوچک) یا یقه های قابل جدا شدن.

چیزی که این پیراهن های لباسی را از بقیه متمایز می کند فیت بودن و پایان کلی آنها می باشد. این پیراهن ها بطور کلی نسبت به سایر پیراهن ها دارای فیت باریک و اسلیم بوده و دارای یک ساختار کامل تر و کمی نیز نسبت به بقیه پیراهن ها کوتاه تر می باشند ولی عقب آنها بلندتر می باشد که این باعث می شود که وقتی که شما قسمت پایین پیراهن را داخل شلوار قرار می دهید مطمئن باشید که بیش از حد بزرگ نبوده و جای زیادی را اشغال نمی کند و نیز از آنجایی که عقب آن بلندتر است لذا شما مطمئن هستید که هنگام خم شدن لبه پیراهن از کمر شلوار شما بیرون نخواهد آمد.

بهترین 5 پیراهن مورد نیاز

Key Features:

پیراهن یقه گرد

این پیراهن ها به عنوان بخشی از لباس ملی ایرلندی بوده که در سالهای اخیر رواج بیشتری پیدا کرده است. این پیراهن بطور معمول فاقد یقه بوده و از فلانل، کتان یا پارچه ایرلندی ساخته شده و بسیاری از آنها فقط دارای چهار دکمه هستند. آنها معمولا در دوره صنعتی به طور معمول توسط طبقه کارگر در شمال انگلستان به عنوان لباس نیروی کار کارخانه ها پوشیده می شدند، اما امروزه این پیراهن ها توسط مردان آگاه و باخبر از استایل در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند.

با احیای مدرنیته، یکسری از تغییرات در پیراهن یقه گرد، به خصوص تعداد دکمه های آن، ایجاد شده است، اما پایان کلی و سبک پیراهن همچنان حفظ شده است. یقه غیر متعارف تمیز و جذاب تر به نظر می رسد و شما می توانید به راحتی آن را با قطعات غیررسمی و متناسب با لباس روزمره ست کنید.

بهترین 5 پیراهن مورد نیاز

Key Features:

پیراهن آکسفوردی

پیراهن اکسفوردی نیازی به توضیح ندارد، اما برای کسانی که با آن آشنا نیستند باید گفت که پیراهن آکسفوردی یک پیراهن سنتی است که به قرن نوزدهم اسکاتلند برمی گردد که به دلیل داشتن پارچه محکم و فیت راحت در میان مردم رایج شد اما بعدها توسط دانش آموزان آوی لیگ در دهه 1329 استفاده شده و به عنوان بخشی از استایل رایج و پیش پا افتاده آنها شد.

این پیراهن به عنوان یکی از اجزاء اصلی پوشاک مردانه بوده و می تواند براحتی پوشیده شود و یک پیراهن همه کاره بوده و با بسیاری از لباس ها ست می شود. اگر شما می خواهید که فقط یک پیراهن داشته باشید این یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

شما می توانید این پیراهن را به طرق مختلفی استفاده کنید و بسته به خلق و خوی خود می توانید آنرا به صورت یک استایل شیک یا غیر رسمی بپوشید. شما می توانید یک پیراهن آبی ساده را با یک جاگر کتان یا شلوار پارچه ای بپوشید که به عنوان یک لباس روزمره در اغلب فصول به خوبی به شما خدمت می کند.

بهترین 5 پیراهن مورد نیاز

Key Features:

پیراهن شطرنجی

این پیراهن به عنوان یک عنصر نوپرست و یک راه آسان برای ترکیب برخی از رنگ های ظریف در لباس شما می باشد که طراحی آن به قرن 16 بر می گردد. در حقیقت در سال 1125 با توجه به ارتباط آن با شورش اسکاتلندی پوشیدن آن ممنوع شد، بنابراین این پیراهن دارای یک تاریخچه غنی می باشد.

در حال حاضر هرچند که این چیزی است که به راحتی میتواند با لباسهای شیک غیر رسمی پوشیده و بسته به سایر لباس های مورد استفاده ظاهر خود را تغییر دهید. شما می توانید پیراهن شطرنجی کتان ضخیم برای ماه های زمستان را انتخاب کنید و آن را با تی شرت ها و کت ها ست کنید یا برای تابستان طرح نازک تر و متناسب با شلوار تان را انتخاب کنید.

بهترین 5 پیراهن مورد نیاز

Key Features

پیراهن دنیم یا کتان راه راه

یکی دیگر از پیراهن های کلاسیک و چیزهایی است که از اوایل دهه 1179 به وجود آمده است. برای اولین بار به عموم مردم معرفی شد وقتی که کارآفرین لویی استائوس شروع به تولید لباس های محکم برای معدنچیان کرد. او بعدها با یک خیاط همکاری کرده و دنیای لویی شروع شد. از آن زمان تا کنون، پیراهن دنیم بسیار پیشرفت کرده است و در حال حاضر یکی از قطعات اصلی در پوشاک مردانه می باشد. پیراهن کتان معمولا برای لباس های غیر رسمی بوده، اما دوباره، با قطعات شیک و غیر رسمی که امروزه با هم مخلوط می شوند نیز براحتی کار می کند.

بهترین 5 پیراهن مورد نیاز

Key brands

Quick Guide on The 5 Best Shirts You Need

نکته

برای داشتن پیراهن های مختلف واقعا نیاز به خرج کردن پول زیادی نیست و شما با داشتن این 5 پیراهن می توانید برای هر موقعیتی پیراهن مناسب آن موقعیت را داشته و ظاهر خود را حفظ کنید. هر یک از این پیراهن ها به روش های مختلفی قابل پوشیدن می باشند بنابراین شما فقط 5 گزینه محدود را ندارید بلکه با داشتن این 5 پیراهن می توانید انواع ظاهرها از کلاسیک تا ظاهر خوش تیپ برای تمامی فصول را داشته باشید.