بهترین شلوارهای جین سنگ شور

درحالیکه ما از طرفداران بزرگ شلوارهای جین دنیم خام در فروشگاه اینترنتی مکسی هستیم، پوشیدن یکی از این شلوارها در طول روزهای بلند تابستان بدون شک باعث عرق کردن پاهای شما می شود. و هیچ کس این را نمی خواهد.

بطور طبیعی، گزینه واضح برای پوشیدن در تابستان ، یک شلوارک می باشد ولی پوشیدن شلوارک ممکن است در همه مناسبت ها، گزینه ی مطلوبی نباشد بخصوص برای رفتن به جایی که شما بایستی احتمالا ظاهر شیک تری داشته باشید در اینصورت پوشیدن شلوارک چندان جالب و شیک نخواهد بود.

در اینجا در مورد جین های شسته شده با اسید غلیظ حرف نمیزنیم بلکه بیشتر به جین های آبی روشن می پردازیم که جزء لباس های با ارزش در جا لباسی شما می باشند.

در فروشگاه مکسی چهار نوع از این شلوارهای جین فوق العاده خوب وجود دارد.

شلوارهای جین چیپ ماندی دراپد

بهترین شلوارهای جین سنگ شور

شلوارهای جین چیپ ماندی دراپد با داشتن فیت اسلیم (تنگ) و شسته آبی روشن تیز و نافذ، برای ماههای تابستان بسیار مقرون به صرفه و همه کاره می باشند. ما به شما پیشنهاد می کنیم که این شلوارها را با یک جفت کفش تک رنگ یا یک جفت بوت آبی پر رنگ و یک پیراهن آکسفوردی سفید پوشیده و لبه های پایین آن را تا مچ پا تا کنید

بهترین شلوارهای جین سنگ شور

شلوارهای جین اونلی & سانز

کهنه مانند بودن زیاد شلوارهای جین برند اونلی اند سانزتا حدی از ویژگی همه کاره بودن آنها کم کرده است. با این حال این شلوارها هنوز هم برای یکسری از گروههای غیر رسمی کاربرد دارند.شما می توانید این شلوارها را با یک تی شرت سفید پر چین و شکن و کفش کتانی برند کانورس چاک تیلور بپوشید.

بهترین شلوارهای جین سنگ شور

شلوارهای جین ادوین ED80 سونیک لایت واش

برند ادوین بخاطر کیفیت اش ( دنیم خام) برتری پیدا کرد. ولی این شلوارها علاوه بر کیفیت ، بسیار زیبا و سنگ شور بوده همچنین دارای استیل کهنه می باشند. شلوارهای جین ادوین ED80 سونیک لایت واش و باد خورده با ماسه، با داشتن تن های معمول آبی، طراوت را فراهم می کنند. همانطور که ما در اینجا نیز نشان داده ایم برای داشتن ظاهری غیر رسمی، شیک و ساده، این شلوارها را با یک جفت کفش دربی چرمی قهوه ای روشن بپوشید.

بهترین شلوارهای جین سنگ شور

شلوارهای جین نودی استیدی ادی

یک گزینه بسیار سخاوتمندانه از مجموعه نودی همراه با استایل بسیار محبوب استیدی ادی را انتخاب کرده ایم. این شلوارها برای ایجاد یک استایل لاغر بسیار مناسب می باشند علاوه بر این این شلوارها چون زیاد پلاسیده و سنگ شور نشده اند لذا شیک تر می باشند. ما به شما پیشنهاد می کنیم که این شلوارها را با یک جفت کفش راحتی سفید پوشیده و لبه های پایین آن را تا کنید.

بهترین شلوارهای جین سنگ شور

SHOP JEANS