بهترین ترکیبات پیراهن و کراوات برای مردان

بسیاری از ما همیشه پیراهن و کراوات می پوشیم اما نمیدانیم که چطور آنها را با هم ترکیب و ست کنیم. ما می خواهیم که تمام مردان از پوشیدن یک کراوات بصورت طنز اجتناب کنند که اصلا خوب دیده نمی شود و می توان کراوات ها را به یک جایگزین شیک تر برای بیشتر مراسم های رسمی تبدیل کرد.

در مورد ویژگی های استایل مردان بیشتر بخوانید

ترکیب کردن و درواقع ست کردن پیراهن با یک کراوات به نظر ساده می رسد ولی اینطور نیست. ما به دفعات مردانی را دیدیم که در انتخاب و ست کردن پیراهن و کراوات دچار اشتباه شده اند.

زمان آن رسیده که ما بجای یک کراوات طنز یک چیزی که کمی بیشتر برای موقعیت های رسمی و رفتن به سر کار مناسب تر می باشد را بپوشیم. این راهنمای ساده به شما نشان می دهد که چگونه براساس انواع مختلف پیراهنی که می پوشید کراوات مناسبی را انتخاب کنید و از ایجاد ظاهرهای عجیب و غریب در خود اجتناب کنید.

پیراهن سفید

بهترین ترکیبات پیراهن و کراوات برای مردان

پیراهن سفید کلاسیک چیزی است که همه ما آن را داریم، بنابراین هنگامی که شما کراوات خود را با آن ترکیب میکنید، می توانید خود را با امکانات بی حد و حصر ببینید. ترفند ست کردن کراوات با یک پیراهن سفید این است که بدانید چه چیزی را برای بقیه لباس های خود انتخاب کنید.

به عنوان مثال اگر شما یک کت و شلوار سرمه ای استفاده می کنید، مانند این یکی در فروشگاه مکسی، پس شما می توانید چند گزینه داشته باشید. به نظر شخصی ما یک کراوات با رنگی نظیر قرمز، سرمه ای یا حتی قهوه ای با این رنگ از کت و شلوار شما کار خواهد کرد. یک کراوات قرمز یا زرد یک لمس رنگ و جزئیات را به ظاهر شما می دهد. سعی کنید یک کراوات بافتنی قهوه ای را با کفش های خود ست کنید که این جزئیات بیشتری را به ظاهر شما اضافه کرده و برای این فصل مناسب خواهد بود.

بهترین ترکیبات پیراهن و کراوات برای مردان

پیراهن رنگی

ست کردن یک پیراهن رنگی با کراوات ممکن است کمی پیچیده تر باشد ولی جای نگرانی نیست. این بسیار ساده بوده و به نظر ما انتخاب آن آسان تر از انتخاب یک کراوات برای یک پیراهن سفید می باشد. وقتی که شما یک پیراهن رنگی می پوشید می خواهید که تمرکز اصلی روی پیراهن شما باشد، بنابراین موقعی که می خواهید یک کراوات برای این پیراهن رنگی خود انتخاب کنید، سعی کنید یک سایه تیره تر از همان رنگ پیراهن تان انتخاب کنید. این ظاهر شما را شیک و ساده نگه داشته بدون اینکه زیاد از الگوی شما خارج شده باشد.

اگر تصمیم گرفتید که از کراوات طرح دار استفاده کنید باز سعی کنید که رنگ پایه کراوات در همان رنگ پیراهن تان و با سایه تیره تر باشد و سعی کنید کراواتی را انتخاب کنید که کمترین طرح را داشته باشد. طرح های خالدار لهستانی و نیز طرح الماس واقعا با کراوات های رنگی کار کرده و شما می توانید برخی از جزئیات ظریف را با آنها بیابید که بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

بهترین ترکیبات پیراهن و کراوات برای مردان

پیراهن طرح دار

امروزه پیراهن طرح دار بسیار مد شده و چیزی نیست که شما بخواهید از آن روی برگردانید بلکه مشتاق می شوید که به طرف آن بروید چون با داشتن جزئیات و رنگهای زیاد چیزی می باشند که برای پوشیدن روزمره بسیار مناسبند. اینکه شما با پوشیدن این پیراهن های طرح دار شبیه نوبل ادموند می شوید را فراموش کنید و به این فکر کنید که با پوشیدن آنها شما همانند یک مجسمه بسیار جذاب خواهید شد.

به دنبال یک پیراهن طرح دار رنگ تیره تر بروید چرا که رنگهای روشن تر فقط انتخاب های شما را در رابطه با رنگ محدود تر خواهند کرد. برای پیراهن های طرح دار سعی کنید از کراوات های ساده و بدون هیچ طرحی استفاده نمایید. آنها را با یک شلوار کتان نظیر دیکیز که یک رنگ سنگی بسیار خوب می باشد و یک جفت کفش راحتی لوفر منگوله دار ست کنید.

بهترین ترکیبات پیراهن و کراوات برای مردان

On The Street

بهترین ترکیبات پیراهن و کراوات برای مردان

نکته آخر

یک ترکیب خوبی از پیراهن و کراوات به شما قدرت انتخاب های زیادی را خواهد داد زیرا آن می تواند بسیار همه کاره و انعطاف پذیر باشد. به عنوان مثال شما می توانید بسته به رنگ پیراهن خود یک کراواتی را انتخاب کنید که با آن سازگاری داشته باشد. مثلا یک پیراهن سفید وقتی که با یک کراوات همراه می شود به شما یک دنیایی از امکان ها را برای انتخاب بقیه لباس هایتان می دهد. چیزی که بایستی بخاطر بسپارید این است که می خواهید چه لباس هایی را بپوشید سپس مطمئن باشید که کراوات خود را با آنها ست کنید که این بسیار ساده تر از آن چیزی می باشد که فکر می کنید. به ما اعتماد داشته باشید.

اگر شما می خواهید یک کراوات رنگی بپوشید، قوانین کمی تغییر می کنند. مثلا اگر یک پیراهن آبی را پوشیدید، سعی کنید یک کراوات تیره تر از پیراهن خود بپوشید، یا می توانید یک کراوات طرح دار را امتحان کنید، دوباره بیاد داشته باشید که طرح تیره و ظریفی را انتخاب کنید.

برای پیراهن طرح دار بایستی یک کراوات ساده و رنگ بسته انتخاب کنید. شما نمی خواهید که ظاهرتان خیلی از حالت عادی خارج شود و کل ظاهر خود را خراب کنید و خود را شبیه یک فرد کمدی و طنز کنید که هیچ یک از ما این را نمی خواهیم. بنابراین یک کراوات مناسب بپوشید و از پوشیدن آن لذت ببرید.

خرید اینترنتی بهترین ترکیبات پیراهن و کراوات برای مردان

با تخفیف های ویژه! فروشگاه اینترنتی مکسی، صرفه جویی زیادی در خرید اینترنتی کفش و لباس ورزشی مردانه، لباس ورزشی زنانه و لباس ورزشی بچه گانه داشته باشید و ورزش و پیاده روی راحت و مطمئنی را با قیمتی باور نکردنی تجربه کنید.