بهترین برندهای کفش بریتانیایی

این راهنمای ما در مورد بهترین برندهای بریتانیا را بررسی کنید. در اینجا در آیدل اچ کیو ما دوست داریم یک جفت کفش خوب داشته باشیم، و هیچ جایی کفش را بهتر از اینجا ندارد، بنابراین نگاهی به لیست ما بیندازید و ببینید که کدام یک از این بهترین کفش ها را دوست دارید.

در مورد ویژگی های استایل مردان بیشتر بخوانید

مردم از تمام گوشه و کنار جهان می دانند که کفش های بریتانیایی از بهترین کفشها در این سیاره هستند که برخی از آنها حتی نورث همپتون را به یک زیارتگاه تبدیل کرده اند که پایتخت تولید کفش در دنیا می باشد. نسلهای زیادی از مردان و زنان کفشهای بریتانیایی را در بسیاری از دوره های زندگی خود پیده اند و اکنون ما در حال کشت مجدد این صنایع دستی هستیم.

مردان جوان این روزها می خواهند که بجای پیش رفتن با مد روز کفش هایی داشته باشند که ماندگاری و دوام زیادی داشته باشد. کیفیت از کمیت. آنها به دنبال برخی از قدیمی ترین سازندگان کفش در جهان هستند تا از کفش های آنها استفاده کنند و در اینجا در آیدل اچ کیو ما نمی توانیم در مورد این حقیقت زیاد هیجان زده نباشیم. برندهایی نظیر چارچز، جوزف چینی و تریکرز برای بیش از 100 سال می باشد که به تولید کفش می پردازند و آنها را جزء صنایع دستی خود می دانند، کفش هایی که با کیفیت بالا ساخته شده و ماندگاری بسیار بالایی دارند.

تاریخچه کفش های دست ساز

بهترین برندهای کفش بریتانیایی

بسیاری از کسانی که در مورد بهترین برندهای بریتانیا آگاهی دارند در مورد نورث همپتون آشنایی دارند. نورث همپتون یک شهر بزرگ در قلب انگلیس می باشد که اکثر کفش های موجود در بریتانیا در آنجا ساخته می شد. به علت موقعیت مرکزی و داشتن دامپروری، نورث همپتون به بالاترین سطح جهان از لحاظ تولید کفش رسید و بیش از500 سال است که به ساخت کفش می پردازد.

در طول قرن نوزدهم، صنعت کفش سازی بخش مهمی را در انقلاب صنعتی به خود اختصاص داد که این کار با حضور کفش سازان در جایگاه خود در صنعت تولید کفش صورت گرفت (که قبلا در خانه به تولید کفش می پرداختند) و فن آوری های جدید برای تولید کفش هایی با کیفیت بالا، بسیار سریع بوجود آمدند. در سال 1249 چارلز گودیر روش جدیدی را برای چسباندن انتهای رویه کفش به قسمت زیره آن ابداع کرد که گودیر ولت نامیده شد که هنوز هم در برند هایی مانند گرینسون استفاده می شود.

این روزها کارخانه های کفش سازی در نورث همپتون بسیار کم هستند زیرا هزینه های کارگری ارزان تر بوده و تامین منابع از خارج از کشور بسیار کم می باشد. با این حال، در چند سال گذشته، این شرکت ها محبوبیت قابل توجهی پیدا کرده اند، زیرا امروزه ما کفش های دست ساز با کیفیت بالا را نسبت به نسخه ارزان تر ترجیح می دهیم.

بروگو

بهترین برندهای کفش بریتانیایی

منشاء کفش های بروگو کمی مبهم هستند. هیچ کس واقعا نمی داند که آنها کجا ساخته شده اند، اما آنچه ما می دانیم این است که این کفش ها در انگلستان ساخته شده اند. ایرلند، اسکاتلند و ویلز همه مدعی مالکیت این کفش فوق العاده می باشند. اما آنچه که همه ما می توانیم در این مورد توافق کنیم این است که این کفش ها یکی از بهترین ها هستند.

در اصل این کفش ها برای پوشیدن در بیرون از شهر ساخته شده بودند زیرا دارای منافذی بودند و طوری طراحی شده بودند که امکان بیرون دادن آب از خود را می دادند. این روزها کفش بروگو شیک ترین کفش برای بانک داران و کارکنان اداری می باشد بطوریکه همه یک جفت از این کفش های زیبا را می پوشند. با این حال بروگو را می توان در پاهای برخی از مردم مد گرا اعم از پیر و جوان دید که همگی عاشق این استایل کلیدی می باشند. بنابراین مهم نیست که شما چه سنی داشته باشید، همه می توانند براحتی این کفش ها را بپوشند.

بهترین برندهای کفش بریتانیایی

Key Brands:

بهترین برندهای کفش بریتانیایی

دربی

کفش دربی بیش از یک قطعه کلاسیک می باشد. این کفش فرم متفاوتی از بروگو بوده که دارای جزئیات کمی بوده و حتی فاقد جزئیات می باشد و فقط دارای کمی قطعات چرمی می باشد. این کفش به عنوان گیبسون یا بلوچر نیز شناخته می شود ولی خیلی ها آن را به عنوان دربی می شناسند. این یک کفشی می باشد که شما ممکن است آن را در پای مادربزرگانتان یا پدربزرگانتان دیده باشید زیرا ریشه های این کفش به چندین دهه پیش برمی گردد.

این یک کفشی می باشد که شما می توانید برای موقعیت های بسیار رسمی بپوشید زیرا بروگوها بسیار غیر رسمی دیده می شوند. هنگامی که شما یک کراوات سفید یا مشکی می پوشید، انتخاب یک جفت کفش دربی می تواند بسیار مناسب باشد. این روزها شما می توانید کفش های دربی را بر روی پای بانکداران و نوپرستان Brick Lane مشاهده کنید زیرا این کفش همه کاره بوده و با اکثر استایل ها سازگاری دارد.

بهترین برندهای کفش بریتانیایی

Key Brands:

بهترین برندهای کفش بریتانیایی

لوفر یا کفش های راحتی

این کفش ها استایل مورد علاقه ما می باشند و ما هوادار خوب این کفش های راحتی می باشیم. ما خیلی خوش شانس هستیم که صاحب یک جفت از این کفش های لوفر می باشیم.

تاریخچه لوفرها به صدها سال پیش به بومیان آمریکایی برمی گردد که اولین کفش های اسلیپ آن ( بدون بند) معروف به موکاسین هارا پوشیدند. این کفش ها به عنوان کفش های غیر رسمی ساخته شدند و در نهایت توسط ریموند لوئیس والداسمیت به انگلستان برده شدند که این شخص در سال 1225 کفش های غیر رسمی و خانگی را برای پادشاه جرج ششم ابداع کرد. در طول سالها این کفش ها بطور مداوم به عنوان کفش های غیر رسمی و خانگی مورد استفاده قرار گرفتند تا اینکه آمریکایی ها شروع به پوشیدن آنها همراه با کت و شلوار راحت در باشگاه های شهر کردند.

در حال حاضر می توان لوفرها را به عنوان یک کفش بسیار رسمی در پای کارمندان دید که همراه با کراوات سیاه و سفید برای مراسم های بسیار رسمی می پوشند. ما شخصا پوشیدن کفش های راحتی لوفر را با شلوارهای پارچه ای، جین ها یا شلوارک ها برای روزمره ترجیح می دهیم که حالت فانتزی و شیکی را با این کفش های بی حد و حصر می دهند.

بهترین برندهای کفش بریتانیایی

Key Brands:

بهترین برندهای کفش بریتانیایی

اسلیپر (دمپایی)

دمپایی یا دمپایی لباسی یک کفشی است که بسیاری از شما ممکن است با آن آشنا نباشید. اینها همچنین به عنوان دمپایی شاهزاده آلبرت شناخته شده که محبوبیت خود را از طریق مردانی بدست آورده که دهه های گذشته آنها را با ژاکت دودی برای یک روز غیر رسمی تر می پوشیدند. دمپایی شب به طور معمول از مخمل همراه با یک تاج ساخته شده و یا دارای تزئیناتی در جلو می باشد.

این کفش ها را می توان به عنوان یک کفش بسیار رسمی در نظر گرفت، زیرا می توان آنها را با یک کت و شلوار شبانه یا ژاکت دودی پوشید. امروزه دمپایی شب استفاده شده در مغازه های خیابانی که آنها را برای زنان انتخاب می کند، محبوبیت زیادی ندارند. با این حال، این بدان معنا نیست که شما نمی توانید یک جفت از آنها را بپوشید، ما یک جفت مشکی همراه با تزئینات گلدوزی شده طلائی در جلوی آن را به شما پیشنهاد می کنیم که هم راحت بوده و هم بسیار با کمالات می باشد.

بهترین برندهای کفش بریتانیایی

Key Brands:

بهترین برندهای کفش بریتانیایی

بوت های چلسی

احتمالا یکی از محبوب ترین سبک های کفش، بوت چلسی می باشد که در طول سال ها مدل های آن مدام بازسازی شده است. منشاء این بوتها به سال 1229 در انگلستان برمی گردد، جایی که سازنده کفش به نام ج. اسپارکس-هال یک جفت بوت را برای ملکه ویکتوریا خلق کرد که بتواند بطور روزمره بپوشد. کفش او نه تنها به عنوان یک کفش روزمره بلکه به عنوان یک کفش سوارکاری نیز محبوب شد.

بوت چلسی در طول دهه 38 وارد مسیر اصلی مد شد، زمانی که افراد مشهور مانند The Beatles شروع به پوشیدن آنها کردند. از آن زمان به بعد بقیه فرهنگها مانند مد ها، یک نسخه از بوت چلسی را پوشیدند. طراحانی نظیر سنت لورانت بوت چلسی را به دنیا معرفی کردند که با جین ها بسیار بسیار خوب دیده می شوند.

بهترین برندهای کفش بریتانیایی

Key Brands:

بهترین برندهای کفش بریتانیایی