برای رفتن به قایق سواری چگونه لباس بپوشیم

قایق سواری شاید چیزی نباشد که همه ما با آن سر و کار داشته باشیم ولی ما مطمئنا می توانیم تعدادی از استایل های موثر آنها را داشته باشیم. این راهنما به شما کمک می کند تا بتوانید فیت مناسب و کاربردی را برای رفتن به دریا داشته باشید.

برای اینکه بدانید که چطور آن را بپوشید بقیه مطالب ما را ببینید.

گاهی وقتها شما مجبور می شوید که بخاطر جشن ، کار یا تعطیلات کل روز را روی قایق سپری کنید.

لباس های بالا تنه

برای رفتن به قایق سواری چگونه لباس بپوشیم

یکی از چیزهایی که شما دوست ندارید هنگامی که روی قایق درحال استراحت کردن هستید و باعث نگرانی شما می شود پوشیدن لایه های زیادی از لباس ها می باشد. اگر که می خواهید زیاد رلکس باشید، شما می توانید با پوشیدن یک تی شرت کتان، ساده بودن ظاهر خود را حفظ کنید و یا اینکه می توانید با انتخاب یک پیراهن رنگی یا راه راه ظاهر خود را درخشان تر کنید. برای مواقعی که نیاز به پوشیدن لباس شیک تر دارید انتخاب یک پیراهن رنگ روشن بسیار خوب خواهد بود که در عین حال غیر رسمی نیز می باشد.

برای رفتن به قایق سواری چگونه لباس بپوشیم

شلوارها

شلوارک یکی از بهترین انتخاب ها برای زمانی می باشد که شما روی قایق هستید و این بدین معنی می باشد که شما یک حالتی بین اسکینی و شلوار کار را دارید ولی برای هوای سرد شما بهتر است که یک کتان را انتخاب کنید. رنگ سرمه ای بهترین رنگ بوده و آرامش و راحتی بیشتری نسبت به مشکی به فرد می دهد ولی اگر شما می خواهید کمی روشن تر را انتخخاب کنید رنگ قهوه ای روشن رنگ مناسبی خواهد بود.

برای رفتن به قایق سواری چگونه لباس بپوشیم

لباس رویی

اگر هوا سرد باشد پوشیدن یک جامپر بسیار خوب خواهد بود. می توانید یک نوع طرح دار یا کمی رنگی را انتخاب کنید.

همچنین شما نیاز به لباسی دارید که شما را در برابر عوامل مختلف محافظت نماید، بنابراین داشتن یک کت بارانی بسیار بسیار خوب بوده و ایمنی شما را حفظ خواهد کرد.

برای رفتن به قایق سواری چگونه لباس بپوشیم

کفش ها

شما به یک کفشی نیاز دارید که کمی چسبندگی بیشتری داشته و لیز نخورد چون احتمالا روی قایق خیس بوده و لیز می باشد ودر عین حال کفش شما بایستی با شلوار کتان و لباس های شما ست باشد.

پلیم سول ها بهترین گزینه برای این موارد می باشند زیرا این کفش ها راحت بوده و در صورت خیس شدن به سرعت خشک می شوند. سعی کنید رنگ سفید آن را انتخاب کنید که با لباس های شما ست شده و ظاهر تابستانی به شما بدهد یا اینکه می توانید رنگ آبی روشن را انتخاب کنید. کفش های تایمبرلند نیز بهترین گزینه بوده و با داشتن زیره های ضخیم برای ایجاد چسبندگی بیشتر روی عرشه قایق بسیار خوب می باشند.

برای رفتن به قایق سواری چگونه لباس بپوشیم