برای آخرین روز تابستان چه لباسی بپوشید.

تابستان به پایان می رسد برای این چند روز آخر چه لباسی باید بپوشید؟ پیدا کنید که برای آخرین روز تابستان چه لباسی بپوشید.

برای اینکه بدانید که چطور آن را بپوشید بقیه مطالب ما را ببینید

با تمام شدن تابستان و در روزهای شیرین آخر تابستان، شما متوجه می شوید که یک فرصت دیگری برای استفاده از این زیبایی ها قبل از تمام شدن آن دارید. اینکه آیا شما می خواهید در یک کنسرت زنده موسیقی شرکت کنید و یا اینکه می خواهید پیاده روی کرده و از غروب خورشید در تابستان لذت ببرید، شما نیاز به لباس مناسب برای آن موقعیت دارید. لذا برای داشتن یک پیاده روی بی نظیر در زیر نور آفتاب، فقط با ما همراه باشید و مطالب ما را دنبال کنید.

برای رفتن به ساحل

برای آخرین روز تابستان چه لباسی بپوشید.

در آخرین روزهای تابستان برای لذت بردن از شن و ماسه ها، امواج کنار ساحل و لبخند زدن به کجا می خواهید بروید؟ رفتن به ساحل بهترین مکان برای لذت بردن از تابش آفتاب در تابستان می باشد.

Tank top

هنگامی که هوا گرم می شود، لباس های بدون آستین مناسب می باشند. تاپ بدون آستین قابلیت هوادهی و مانورپذیری بیشتری را فراهم می نماید. این لباس آسایش آرمانی و ایده ال را برای پوشیدن در ساحل به شما می دهد. در واقع ما بی درنگ برای شما یک جفت بی سپ کورل را توصیه می کنیم.

برای آخرین روز تابستان چه لباسی بپوشید.

Swim shorts

در تابستان به علت گرم بودن هوا و عرق کردن زیاد، شما هر نوع شورتی را که بپوشید مجبورید زود عوض کنید. تهویه در لباس های تابستانی و شورت های ساحل نقش بسیار مهمی را دارد. شورت هایی که ما به شما معرفی میکنیم علاوه بر ویژگی مشخصی که برای شنا دارند، از لحاظ تهویه بسیار خوب بوده و فضای تنفسی بیشتری را برای قسمت های پایین بدن شما فراهم می نمایند.

برای آخرین روز تابستان چه لباسی بپوشید.

Aviators

این عینک ها هر جای زمین که باشند نیاز به توجه دارند. این عینک های خلبانی با داشتن لنزهای پلاریزه توانایی این را دارند که بطور کامل جلوی نور خورشید را بگیرند.

برای آخرین روز تابستان چه لباسی بپوشید.

برای رفتن به پارک

اگر شما می خواهید در روزهای آخر تابستان به پارک بروید، برای قدم زدن در پارک، شما نیاز به یک ظاهر غیر رسمی و شیک و مدرن دارید که انتخاب یک شلوار هیپستر این ظاهر را به شما خواهد داد.

Polo

پوشیدن یک پیراهن یقه دار کتان با تمامی ترکیب های رنگی پوشاک شما هماهنگ و خوشایند خواهد بود. این پیراهن با داشتن طرح چاپی خال خال همراه با یقه سفید تمیز ظاهر خوشایندی را به شما می دهد.

برای آخرین روز تابستان چه لباسی بپوشید.

Jean Shorts

شلوارک های دنیم از اجزاء ضروری برای مجموعه ی لباس های تابستانی پوشاک مردانه می باشند. داشتن یک جفت شلوارک جین شسته تیره و چروکیده همراه با دوخت های کنتراست، ساز و برگ منحصر به فردی را به ظاهر شما خواهد داد. برای داشتن ظاهر تمیز تر می توانید لبه های پایین شلوارک را به سمت بیرون تا کنید.

برای آخرین روز تابستان چه لباسی بپوشید.

Wayfarers

عینک آفتابی وی فارر به عنوان نماد ابدی ساحل غربی خنک، ریشه در عمق تپه های هالیوود دارد. این عینکها در عین سادگی شیک بوده و همانند یک شبح براق روی صورت شما، باعث جلب توجه به چهره شما می شود.

برای آخرین روز تابستان چه لباسی بپوشید.

برای رفتن به کلوب

داشتن یک لباس راحت برای بیرون از منزل، یک ظاهر استوایی به شما داده و این لباس به دلیل جریان داشتن هوا در بدن، بسیار خودمانی تر و راحت تر می باشد.

Woven short sleeve shirt

پیراهن های بافتی سبک و دارای قابلیت تهویه، از پوشاک اصلی در مناطق گرمسیری محسوب می شوند. این پوشاک ها به دلیل داشتن وزن سبک و تهویه خوب، دوام خوبی داشته و پارچه بافتی آنها، زیبایی آنها را چند برابر کرده است.

برای آخرین روز تابستان چه لباسی بپوشید.

Chino shorts

بله ما در فروشگاه مکسی شورت های بیشتری را برای شما به ارمغان آورده ایم. این به این معنی نیست که شما بعد از آخرین روز تابستان فرصتی برای پوشیدن آنها خواهید داشت. این شورتهای ساحلی با کیفیت خوب دارای فیت معمولی همراه با تن هایی از کشی و دارای ساختار پلی استر می باشند که باعث گام های مجذوب کننده در شما، در هر جایی که قدم بر می دارید می شوند.

برای آخرین روز تابستان چه لباسی بپوشید.

Clubmaster sunglasses

این عینک ها نیز مشابه عینک آفتابی های خلبانی می باشند با این تفاوت که این عینک ها در گوشه و پایین بدون فریم می باشند. عینک های کلوب مستر حداکثر فراست و توانایی را به گردان عینک شما می دهند. این عینک دارای طرح پوست لاک پشتی همراه با سیم کشی طلایی در فریم آن می باشد.

برای آخرین روز تابستان چه لباسی بپوشید.