برای آخر این هفته چه چیزی بپوشید

در آخر هفته با فریاد زدن اسم ما، در آیدل اچ کیو خوشبختی را همراه بیاورید. همانطور که ساعت های روز جمعه شما به آخر می رسد شما نگرانی های کل هفته را پشت سر گذاشته و می خواهید که از دو روز تعطیلی لذت ببرید. ما در اینجا در آیدل اچ کیو می خواهیم به شما برخی از ایده ها را در مورد چگونگی صرف کردن روزهای تعطیل خود از بیرون رفتن برای خوردن چیزی یا پیدا کردن چیزی برای پوشیدن می دهیم تا به راحتی ساعت های خود را با چیزی سرگرم کننده پر کنید.

چیزی برای پوشیدن

برای آخر این هفته چه چیزی بپوشید

چیز بسیار خوب در مورد آخر هفته این است که شما می توانید هر چیزی که میخواهید بپوشانید، هیچ رئیسی برای بررسی اینکه آیا شما لباس کت و شلوار را پوشیدید، وجود ندارد و شما آزادی کامل دارید. زمانی که آخر هفته می آید، راحت می شود، کت و شلوار را کنار گذاشته و چیزی که راحت تر است را انتخاب کرد و در عین حال استایل خود را حفظ کرد.

سعی کنید این سوئی شرت چامپیون را امتحان کنید، یک سوئی شرت کلاسیک مشکی با مقدار کمی از جزئیات، در زمانی که شما می خواهید ظاهر غیر رسمی داشته باشید بسیار خوب می باشد. با این حال، با پوشیدن یک جفت شلوار راسته گشاد به رنگ مشکی ظاهر خود را شیک تر کنید. می توانید لبه های شلوار را به سمت بیروت تا کنید تا کمی از مچ پا را نشان دهد و یک جفت کفش پلیم سول اسلیپ آن را انتخاب و ظاهر شیک و بسیار راحتی را در خود ایجاد کنید.

اگر روزی باشد که شما مانند بسیاری از ما موهای بدی داشته باشید، می توانید به راحتی یک کلاه بپوشید، سعی کنید که رنگ کلاه با بقیه لباس هایتان یکرنگ باشد. یک کلاه روشن می تواند کل ظاهرتان را خراب کند بنابراین، برای جلوگیری از خنده ها در خیابان ، سعی کنید آن را به رنگ سیاه و یا سرمه ای انتخاب کنید.

برای آخر این هفته چه چیزی بپوشید

چیزی برای خواندن

همه ما تاحدی عاشق کیت موس هستیم، او یکی از بزرگترین سوپرمدل های زمان ما است. او همراه با تعدادی دیگر از سردبیران کتاب دستی، یک کتاب از کار و زندگی خود نوشته شده است. این کتاب یک چیز بسیار خوب برای خواندن در آخر هفته خواهد بود.

پس از خواندن این کتاب و تصور کردن آن در زندگی تان متوجه می شوید که چقدر این زن شگفت انگیز است، می توانید بگویید که او را دوست دارم؟ هنگامی که شما خواندن این کتاب را اتمام کردید می توانید آن را به یکی از میهمانان تان بدهید که بسیار خوب خواهد بود.

برای آخر این هفته چه چیزی بپوشید

جایی برای خوردن

میت و شیک جایی است که برگرهای بسیار خوب بر اساس ایلینگ، لندن، را ارائه می دهد که برخی از بهترین شعبه های برگر را در شهر اداره می کند. آنها خود را در استفاده از تکنیک های منحصر به فرد برای پخت و پز و همبرگر دودی مجهز کرده اند. آنها نام خود را برای ارائه بهترین برگرها در اطراف مشهور ساخته اند، بنابراین پیشنهاد می کنم به سمت آن بروید.

همبرگر تروفل شافل را نیز امتحان کنید که بعد از شخصیت بزرگ چانک از فیلم مشهور و بسیار خوب گونیز معروف شد. این رستوران با یک برگر، تروفل، پنیر گرییر و یک لعاب عسل و پیاز تروفل روی یک برگر گوشت دلچسب بی نظیر می باشد.

برای آخر این هفته چه چیزی بپوشید

ماندن در خانه

اگر آخر هفته شما علاقه مند به بیرون رفتن از منزل نیستید و می خواهید در خانه بمانید ما به شما پیشنهاد می کنیم که این دستور غذا را برای سالاد Rib-Eye Steak همراه با سس فلفل سالسا را امتحان کنید، این دستور غذا از پذیرش Bukowski Grill برخوردار است که دستورالعمل های خود را بصورت کتاب الکترونیکی ارائه می دهد.

استیک ریب ای همراه با سس فلفل سالسا یک خوراکی کلاسیک بسیار خوب می باشد.

شما می توانید استیک سنتی را نیز امتحان کنید. اگر دارای عادت غذایی آمریکای جنوبی هستید این استیک برای شما بسیار خوب خواهد بود.

INGREDIENTS

For the Salsa

For the Steak

METHOD

فر را تا 200 درجه سانتی گراد گرم کنید. در یک کاسه بزرگ، تمام مواد تشکیل دهنده سالسا را به غیر از جعفری را باهم مخلوط کنید. آن را به یک ظرف بزرگ پخت و پز انتقال و به مدت 30 دقیقه در فر قرار داده، تا زمانی که همه چیز نرم و شروع به کمی سیاه شدن کند.

پس از پخته شدن، از اجاق خارج کرده و اجازه بدهید خنک شود. استیک را روی یک تخته قرار داده و روغن زیتون و نمک و فلفل به آن بزنید. بعد از آن کباب پز یا گریدل را داغ کرده و هر دو طرف استیک ها را به مدت 5 دقیقه کباب کنید.برای 5 دقیقه آنرا در محل گرم قرار دهید.

در حالی که شما منتظر هستید تا استیکها استراحت کنند، تمام مواد تشکیل دهنده سالسا را از جمله جعفری در یک تخته بزرگ برش و تقریبا ریز ریز کرده و استیک را با سالسا در 4 بشقاب گرم قرار داده و سرو کنید.