بدترین مدهای پوشش مردانه در تمام زمانها

آیدل اچ کیو امروز در مورد بدترین مدهای پوشاک مردانه در تمام زمانها بحث کرده است که ما تصمیم گرفتیم در این راهنما آنها را برای شما لیست کنیم. هیچ وقت این مدها را نپوشید.

تاریخ شاهد بسیاری از جنایت ها علیه مد برای مردان و زنان می باشد. بسیاری از ما شاید تعجب کنیم که بسیاری از مدهای امروزی شاید در آینده به اشتباهات تبدیل خواهند شد. به عنوان مثال مدل بستن موهای مردانه در سال 1394 یکی از این مدها بود. برای دادن یک چشم اندازی در مورد بدترین مدهای موجود در اطراف، ما 5 اشتباه بزرگ در مورد مد را به شما معرفی می کنیم. از لباس های یقه 7 گشاد تا عینک های آفتابی اهرمی و حتی جوراب های مورد علاقه با مجموعه ای از صندل ها را به شما معرفی می کنیم. اگر می خواهید بدانید که امروزه به کدام مدها توجه داشته باشید، این راهنمای ما را بخوانید.

P.S. اگر شما در حال حاضر هر یک از این مدها را استفاده می کردید هم اکنون زمان آن رسیده که آنها را کنار بگذارید.

برای اینکه بدانید که چطور آن را بپوشید بقیه مطالب ما را ببینید.

جین های تزئین شده

بدترین مدهای پوشش مردانه در تمام زمانها

طلا، حالت پاره داشتن، داشتن طراحی و نقاشی روی آن، طرح های دوختی الهام گرفته از تاتوی اد هاردی جزء مدهای خشن در دهه 1380 بودند. حتی بدتر از آنها دنیم های دوبل تزئین شده بودند. بسیاری از ابن مدها در سال جاری دوباره زنده می شوند و ما به شما پیشنهاد می کنیم که از انتخاب این مدها اجتناب کنید.

دنیم خود را تمیز و صاف و براق نگه داشته و از انتخاب تی شرت های تزئین شده و یا حتی بلیزرهای تزئین شده اجتناب کنید. از دیگر مدهای اشتباه، بوت های کابویی می باشند که برای کابویی ها و ظاهر موسیقی کشور آمریکا می باشند. منظور اینجا بوت های بیلی رای سیروس نمی باشد اگر از این بوتها دارید نگران آن نباشید.

بدترین مدهای پوشش مردانه در تمام زمانها

یقه 7 های بسیار گشاد

یقه هفت بسیار گشاد یک سبکی می باشد که از ساحل جرسی شهرت گرفته است. نکته اضافی: لطفا از هر پارچه از جنس لای کرا اجتناب کنید که نه تنها جذاب نمی باشند بلکه غیر بهداشتی نیز می باشند.

بدترین مدهای پوشش مردانه در تمام زمانها

عینکهای آفتابی لورد ( اهرمی)

یکی از اولین عینک های آفتابی توسط کانی وست پا به عرصه گذاشت. اگرچه ما مجبوریم او را بخاطر استایل و دانایی هایش در مورد مد تحسین کنیم ولی این احتمالا یک ظاهری می باشد که حتی نتوانست پاداش گرمی سال 1387 را دریافت نمیاد. ما به شما بجای آن، عینک ری-بنز یا عینک های آفتابی خلبانی را پیشنهاد می کنیم.

بدترین مدهای پوشش مردانه در تمام زمانها

صندل ها با جوراب ها

بله، بدون شک این ظاهر هنوز هم برای تعطیلات مهاجران و گردشگران کنجکاو در سراسر جهان می باشد. ما معتقدیم که این ظاهر به علت تنوع آن محبوب شده است. این استایل شامل کفش راحت، با زیره لاستیکی؛ مناسب برای پیاده روی و تورهای پیاده روی طولانی همراه با یک جوراب می باشد.

ایده آل برای زمانی که خورشید غروب کرده و هوا ناگهان سرد تر می شود. صندل ها با این جوراب ها با هم در طول تاریخ، زشت ترین و پویاترین استایل را ایجاد می کنند. بسته به موقعیت، چکمه چلسی، کفش قایقی یا حداقل یک جفت کفش زیبای چرم (بدون جوراب) یک جایگزین بسیار جالب برای این استایل خواهد بود.

بدترین مدهای پوشش مردانه در تمام زمانها