با ژاکت چه شلوارهایی را می توان پوشید

گاهی وقتها دانستن اینکه با یک ژاکت چه بپوشید مشکل می باشد. ما در اینجا یک راهنمایی سریعی را به شما در مورد روش پوشیدن آنها ارائه می دهیم.

برای اینکه بدانید که چطور آن را بپوشید بقیه مطالب ما را ببینید.

شاید شما توجه کرده باشید که ما طرفداران بزرگی از یک ژاکت ورزشی خوب می باشیم. از نوع طرح دار آن تا نوع ساده آن، تا انواع رسمی تر ژاکت ها، که همه کاره بودن آنها قابل توصیف نیست. شما می توانید آنها را با انواع پیراهن ها یا تی شرت ها بپوشید ولی برای انتخاب شلوار مناسب برای آنها بایستی چند گزینه را بدانید که در زیر به آنها اشاره شده است.

ساده

با ژاکت چه شلوارهایی را می توان پوشید

طرح های ساده بوضوح راحت ترین و آسان ترین مدل ها برای استایل شما می باشند مخصوصاً اگر شما آنها را با یک ژاکت ست کنید. تنها چیزی که شما در اینجا لازم است به آن فکر کنید این است که چه فیتی می خواهید داشته باشید.

اگر شما تصمیم دارید که یک ژاکت طرح دار بوشید، قاعدتاً ما به شما یک طرح ساده تر را برای شلوارتان پیشنهاد می کنیم. بطرز مشابه اگر می خواهید ژاکت و شلوار ساده تر بپوشید، بنابراین بهتر است که آنها را با یک پیراهن طرح دار و یا دارای رنگ کنتراست با رنگ ژاکت و شلوار تان بپوشید.

با ژاکت چه شلوارهایی را می توان پوشید

رنگی

این قطعا بیشتر برای مردان شجاع در اطراف شما می باشد که شلوارهای طرح دار یا رنگی یک روش آسان برای برجسته کردن آنها در میان جمعیت می باشد و روح بیشتری به لباس های آنها می دهد.

ما در اینجا طرح های شطرنجی را به شما پیشنهاد می کنیم. ولی اگر به حد کافی شجاع نیستید می توانید رنگ مشکی ساده را انتخاب کنید.

با ژاکت چه شلوارهایی را می توان پوشید

شلوارهای جین

اگر شما می خواهید یک ژاکت با یک تی شرت بپوشید می توانید یک شلوار دنیم را انتخاب کنید. اگر شما فیت لاغری دارید فیت اسلیم مناسب می باشد. که می توانید آنها را با یک جفت کفش راحتی یا کفش ورزشی کانواس ست کنید.

با ژاکت چه شلوارهایی را می توان پوشید