با لباس های سرمه ای چه چیزهایی را بپوشیم

لباس های سرمه ای یکی از قطعات بسیار متنوعی می باشند که می توانید آنها را داشته باشید و این راهنمای استایل به شما نشان می دهد چه رنگ هایی را برای آنها به کار بگیرید و چگونه آنها را در این فصل بپوشید.

برای اینکه بدانید که چطور آن را بپوشید بقیه مطالب ما را ببینید.

آبی تیره یا سرمه ای یکی از رنگهای متنوعی است که می توانید در کمد لباس خود داشته باشید و یک تنی می باشد که می توانید در تمام طول سال استفاده کنید. البته باید گفت که رنگهایی نیز وجود دارند که با آبی تیره هماهنگ نمی باشند بنابراین باید مطمئن باشید که در انتخاب رنگ سایر لباسهایتان اشتباه نکنید. ما در اینجا یک راهنمایی سریع در مورد آنچه که می توانید با لباس های آبی تیره بپوشید داریم.

خاکستری

با لباس های سرمه ای چه چیزهایی را بپوشیم

از دیگر رنگهای بسیار ایده ال به عنوان بخشی از یک لباس یا سوئی شرت ساده ، برای پوشیدن با لباس های سرمه ای می باشد. برای داشتن ظاهر غیر رسمی می توانید یک جفت جین آبی تیره را یک سوئی شرت خاکستری و یک کاپشن بمبر و یا کاپشن چاک وارسیتی بپوشید.

با لباس های سرمه ای چه چیزهایی را بپوشیم

قهوه ای

می توانید با یک لباس سرمه ای، کفش های قهوه ای بپوشید. کفش های قهوه ای بروگو، بوت های چوکا نظیر یک جفت بوت هادسون یا دربی با یک شلوار دنیم سرمه ای و یک پیراهن شطرنجی و یک پی کت ( کت پشمی) بسیار جذاب دیده می شوند.

با لباس های سرمه ای چه چیزهایی را بپوشیم

شاه بلوطی

این ترکیب رنگی برای روزهای پاییز و زمستان رنگ بسیار دلنشین و گرمی می باشد. تن های گرمتر رنگ شاه بلوطی و رنگهای تیره تر سرمه ای برای ماه های خنک تر بسیار ایده ال می باشند. یک کت سرمه ای و جین همراه با یک تکه لباس بافتنی شاه بلوطی رنگ بسیار بسیار خوب می باشد. کلاه شاه بلوطی رنگ نظیر هرسچل را امتحان کنید.

با لباس های سرمه ای چه چیزهایی را بپوشیم

سفید

یکی دیگر از رنگهای بسیار کاربردی و متنوع ، رنگ سفید می باشد که با ترکیب رنگ سرمه ای بسیار بسیار خوب دیده می شود. انتخاب کتانی سرمه ای، پیراهن آکسفوردی سفید و کفش بوت برای ایجاد یک ظاهر غیر رسمی و شیک برای بیرون رفتن برای شام بسیار بسیار خوب می باشد. اگر می خواهید شاداب تر دیده شوید می توانید در تابستان جین سفید، تی شرت آستین بلند راه راه آبی و سرمه ای و یک جفت بوت بپوشید.

با لباس های سرمه ای چه چیزهایی را بپوشیم

رنگ بژ

ترکیب دیگری که واقعاً با این فصل متناسب می باشد ترکیب رنگ سرمه ای با رنگ بژ می باشد. جین سرمه ای، یک اورکت بژ همراه با پیراهن آکسفوردی سفید یک استایل بسیار خوب برای هر موقعیتی خواهد بود. برای تکمیل شدن ظاهرتان می توانید آنها را با یک جفت کفش راحتی پنی یا برای داشتن استایل به روزتر با یک جفت کفش ورزشی ست کنید.

با لباس های سرمه ای چه چیزهایی را بپوشیم

رنگهایی که با سرمه ای متناسب نیستند

همانطور که گفتم، چند رنگی وجود دارد که شما باید از پوشیدن آن با رنگ سرمه ای اجتناب خودداری کنید. اصلی ترین آنها سبز، زرد و سیاه است. این یک قانون سختی نیست. شما می توانید از پوشیدن تی شرت مشکی با جین های سرمه ای کاملا خود داری کنید.

خرید اینترنتی با لباس های سرمه ای چه چیزهایی را بپوشیم

با تخفیف های ویژه! فروشگاه اینترنتی مکسی، صرفه جویی زیادی در خرید اینترنتی کفش و لباس ورزشی مردانه، لباس ورزشی زنانه و لباس ورزشی بچه گانه داشته باشید و ورزش و پیاده روی راحت و مطمئنی را با قیمتی باور نکردنی تجربه کنید.