با جین های فیت آزاد چه لباس هایی را باید پوشید

جین های فیت آزاد راحت ترین و غیر رسمی ترین پوشاک مردانه می باشند و این راهنمای استایل به شما نحوه داشتن این استایل را برای این فصل می دهد.

برای اینکه بدانید که چطور آن را بپوشید بقیه مطالب ما را ببینید.

خرید جین می تواند به دو روش باشد: یکی اینکه بسیار خوشحال کننده باشد و یا اینکه اصلا برای شما خوشحال کننده نباشد چون شما آن جینی که فیت تان باشد را نتوانستید پیدا کنید. انتخاب جین مناسب اصلا آسان نیست و بسیار وقت گیر می باشد. انتخاب یک جین مناسب از بین اشکال مختلف جین با برش های مختلف بسیار مشکل می باشد اینکه بدانید که با چه استایل خاصی آنرا باید بپوشید. بنابراین ما در اینجا شما را راهنمایی می کنیم.

شلوارهای جین گشاد و آزاد، جادار ترین شلوارها در بین جین ها می باشند. فقط باید دقت کنید که آنها زیاد آویزان دیده نشوند چون در اینصورت ظاهر شما را بسیار بد نشان خواهند داد.

شلوارهای جین

با جین های فیت آزاد چه لباس هایی را باید پوشید

برند ادوین دارای یک جین شیک از نوع فیت آزاد و مخروطی شکل می باشد که با استایل کلاسیک می توان آن را برای چندین سال پوشید. آنها بسیار غیر رسمی می باشند. بنابراین سعی نکنید که آنها را با لباس های رسمی بپوشید بهتر است که آنها را فقط برای روزهای غیر رسمی یا برای اداره در صورتی کد لباس اداره از نوع غیر رسمی باشد بپوشید.

با جین های فیت آزاد چه لباس هایی را باید پوشید

جین های شیک برای استایل شما

جین های فیت آزاد با تی شرت ظاهر بسیار بسیار خوب را به شما می دهند. فقط باید مطمئن باشید که بدن آن خیلی بلند نباشد همانند آنچه که جین های گشاد هستند. تی شرت های بلند باعث می شوند که جثه¬ی شما بزرگتر دیده شود. اگر می خواهید که ظاهر طرح دار داشته باشید این مدل Y.O گزینه خوبی می باشد که دارای طرح چاپی کم ولی موثر و چشمگیر می باشد.

اگر لباس طرح دار مد نظر شما نیست می توانید گزینه ساده تری را انتخاب کنید. انتخاب بلوز آستین بلندمناسب می باشد. البته برای این فصل ما به شما یکی را پیشنهاد می کنیم که گرمای کمتری را داشته باشد.

با جین های فیت آزاد چه لباس هایی را باید پوشید

کاپشن

برای لباس های آزاد و گشاد قاعده این است که هیچ وقت شلوار فیت آزاد را با یک بلوز بزرگتر و کاپشن گشادتر نپوشید.

بنابراین برای پوشیدن با کاپشن، سعی کنید که از کاپشن های گشاد یا کاپشن های پد دار استفاده نکنید چون این کاپشن ها برای فیت های تنگ یا جین های فیت اسلیم بسیار خوب می باشند. برای جین های آزاد می توانید از کاپشن بمبر سبک استفاده کنید. برای ماههای زمستان ژاکت سبک خلبانی برند لویس بسیار بسیار خوب بوده و شما را گرم نگه خواهد داشت.

با جین های فیت آزاد چه لباس هایی را باید پوشید

کاف دار یا بدون کاف؟

شلورا جین شلواری است که قبلا بوده و جدیداً دوباره مد شده است. این لباس بیشتر سبک آمریکایی بوده که در حال حاضر برای پوشیدن روزمره مورد استفاده قرار می گیرد. جین های کاف دار از جین هایی که لبه آنها به بیرون تا شده متفاوت می باشند. شما معمولا فقط یک بار آنها را تا می کنید و آنها باید دقیقاً در پهنای پا بمانند، بر خلاف تا کردن که در آن به طور کلی می خواهید آنها را بالاتر از پا قرار دهید و یک فیت تنگ تری در پایین داشته باشید.

جین های کاف دار با یک جفت کفش چانکی نظیر برند سوپرگا یا کانورس پلیم سول یا یک جفت بوت شیک تر بیابانی بسیار بسیار خوب دیده خواهند شد. سعی کنید که از پوشیدن بوت های بزرگ جثه با این جین های فیت آزاد اجتناب کنید چون باعث می شود که ظاهر شما بسیار بزرگ دیده شود.

با جین های فیت آزاد چه لباس هایی را باید پوشید