با توجه به رنگ پوستتان چطور لباس بپوشید؟

با انتخاب لباس مناسب در هنگام صبح می توانید بهترین لحظات را در بهترین زمانها داشته باشید. اینکه آیا شما یک فرد سازمان یافته و منظمی هستید کسی که از شب قبل لباسش را انتخاب می کند، یا یک فردی هستید که فقط چیزهایی را که تمیز هستند را برای پوشیدن انتخاب می کند. با این حال انتخاب رنگ لباس بسته به رنگ پوستتان می تواند کمی مشکل باشد مخصوصاً موقعی که شما نمی دانید که برای اولین بار چه بپوشید! چه رنگ پوست شما بور، زیتونی یا تیره تر باشد، برای همه رنگ های پوست، لباس هایی با سایه های کم رنگ بژ تا رنگ های قرمز روشن پرطراوت و آبی وجود دارند. در فروشگاه مکسی هر رنگی برای هر مردی وجود دارد.

پوست بور

با توجه به رنگ پوستتان چطور لباس بپوشید؟

پوستهای بور با هر رنگی به خوبی جور در می آیند چون رنگ پوست شما به حد کافی بی رنگ است که همه رنگ ها را برجسته نماید. سعی کنید از سایه های روشن، مانند رنگ های سفید و سنگی اجتناب کنید زیرا آنها با تن طبیعی شما ترکیب شده و رنگ شما را به طور کامل از بین می برند.

تن های تیره تر نظیر خاکستری یا سیاه را برای خودتان انتخاب کنید زیرا آنها می توانند برای هر تن پوستی کار کنند. درباره رنگتان نگران و ناراحت نباشید. مخلوط کردن اجزاء رنگی سبب اضافه کردن سایه های بنفش یا رنگ خرمایی مایل به قرمز می شود. از آنجاییکه پوست بور شما می تواند این رنگ ها را برجسته تر نشان دهند ترکیب این رنگها باعث پرطراوتی پوست شما می شود.هر از چندگاهی بجای تک رنگ پوشیدن رنگ های متنوع بپوشید.

با توجه به رنگ پوستتان چطور لباس بپوشید؟

پوست زیتونی/گرمتر

اگر شما رنگ پوستی مابین بور و تیره دارید، می توانید طیف وسیعی از رنگها را برای پوشیدن انتخاب کنید. هم رنگهای روشن و هم رنگهای تیره تر بخوبی با رنگ پوست شما کار خواهد کرد.

برای پوست های زیتونی، رنگهای آبی یا خاکستری بسیار خوب ترین رنگها می باشند. زیرا این رنگها می توانند به راحتی رنگ پوست شما را بسته به سایه ای که انتخاب می کنید روشن تر و یا تیره تر نشان دهند. با این حال سعی کنید که از انتخاب رنگهای زرد و سبز اجتناب کنید زیرا پوست شما درواقع خودش این تن ها را دارد و آنها می توانند به راحتی با رنگ شما ادغام شوند.

با توجه به رنگ پوستتان چطور لباس بپوشید؟

پوست های تیره تر

همه چیز با پوست های تیره تر زیبا دیده می شود. شما می توانید انتخاب بی انتهایی از انواع سایه های سفید و سیاه تا رنگ زرد پرطراوت و آبی داشته باشید. با این حال شما بایستی مراقب باشید که بیش از حد رنگارنگ نباشید زیرا این حالت می تواند یک انفجار رنگی را در شما ایجاد کنید.

از رنگهایی مانند قهوه ای اجتناب کنید چون این رنگ می تواند رنگ شما را از بین برده و این چیزی است که هیچ یک از ما نمی خواهیم. اگر می خواهید به رنگتان اضافه کنید بهتر است که به سمت رنگهای روشن بروید و قهوه ای را کنار بگذارید. پس یقیناً شما نباید از قهوه ای استفاده کنید.

با توجه به رنگ پوستتان چطور لباس بپوشید؟