4 کفش ورزشی کلیدی برای بهار

سال نو، کفش های ورزشی جدیدی را به بازار عرضه می کند. این راهنما به شما کمک خواهد کرد که از پیشنهادات 1395 استفاده کنید و یک جفت کفش غیر رسمی مناسب برای خود پیدا کنید.

در مورد ویژگی های استایل مردان بیشتر بررسی کنید

پایان دادن به حلقه های زمستانی در چیزهای مختلف بسته به جایی که شما زندگی می کنید دارد. آیا شما یک لندنی هستید؟ این مکان پرجمعیت ترین شهرها است. در اینجا آخر زمستان روی شما اثر متفاوتی خواهد گذاشت.

در حال حاضر، من در یکی از ایالت های انگلیس زندگی می کنم. در یک مایلی میز من شما میتوانید یکی از آن مغازه های عجیب و غریب به نام MP Tory را پیدا کنید. هنگامی که بهار می آید، به این معنی است که در همه جا گلدان کمتری وجود دارد چون طبیعت خودش پر از گل می باشد.

اما اگر شما شهرنشین باشید، هفته ها نیز هیچ گل و لایی را نخواهید دید. بزرگترین خطر برای شما احتمالا گودال ها یا ظرف غذای سگ خواهد بود. بدیهی است که هر کدام از آنها ناخوشایند هستند و اکثرا به نظر می رسد در زمستان بوت ها کفش مورد دلخواه افراد باشند. چاله ها و گودالها یکی از چیزهایی می باشند که باعث خرابی جبران ناپذیر کفش های ورزشی می شوند.

بنابراین تعجب آور نیست که با آمدن بهار شما باید کفش های ورزشی جدیدی را انتخاب کنید. به نظر می رسد که می دانید چه چیزی انتخاب کنید. جدید یا کلاسیک؟ چه نوع استایلی؟ چه چیزی واقعا خوب است و کدام کفش های ورزشی واقعا برای افراد ورزشکار طراحی شده اند که بتوانند در آنها ورزش کنند؟ این راهنما این سوالات را پوشش داده است.

بازبینی کلاسیک ها

آدیداس استان اسمیت را نمی توان در هر کمد لباس مردی رد کرد. آدیداس بدون شک با این استایل خود برنده شده است. اما این بدین معنا نیست که زمانی که نوبت به کفش های ورزشی سفید می رسد آدیداس تنها انتخاب شما باشد.

درست همانند یک جفت جین بسیار خوب که شما در طراحی کلاسیک قرار می دهید، این کفش ها نیز چیزی می باشند که ارزش انتخاب دارند. اشتباه نکنید، یک جفت آدیداس استان اسمیت به شما افتخار خواهد کرد. اما بیست میلیارد جفت از آنها وجود دارد.

چه چیزی باعث می شود که یک جفت کفش ورزشی سفید از بقیه مجزا شود؟ برخی از آنها رنگ دلپذیر را در طراحی خود دارند. برخی دارای طرح مینیمالیست در طراحی خود می باشند.

یکی از این کفش های ورزشی سفید از Common Projects می باشد. در حال حاضر، این شرکت برای مدت زمان طولانی بوده است که کفش های ورزشی تولید می کند و آنها دارای چرم بسیار سخت و محکمی هستند.

زمانی که ما از کفش های ورزشی سفید صحبت می کنیم این شاهکار قابل توجهی است. انواع مختلفی از این کفش ها وجود دارد که ما آنها را به شما تضمین می کنیم. اگر رنگ سفید را دوست ندارید انواع رنگهای دیگری را نیز می توانید پیدا کنید، این مربوط به سازگار شدن با آنها نیست بلکه به خلق مجدد این کفش ها مربوط می شود.

لازم است که در مورد سوپرگا صحبت کنیم

به نظر می رسد "سوپرگا" یک رژیم غذایی جدید باشد. سوپرگا یکی دیگر از برندهای معتبر است که در تورین در سال 1290 تاسیس شده است.

سوپرگا شروع به ساختن کفش های تنیس کرد (به طرز شگفت انگیزی، این نیز چگونگی شروع کانورس می باشد) اما در سال 1304، طراحی آرم خود را به تصویر کشید. 91 سال بعد، همان طراحی نوز هم ادامه دارد، در اینجا نسخه سفید این کفش وجود دارد. کفش تنیس یک گزینه بسیار بسیار خوب و خنک در فصل بهار می باشد.

با این حال، سوپرگا نیز همانند کانورس، در گسترش دامنه خود موفق بوده است. رنگ های بیشتری از این کفش وجود دارد. مثل اغلب افراد، شما احتمالا یک رنگ در ذهن دارید که آنرا تحسین کرده و بدون این که متوجه شوید همیشه آن رنگ را انتخاب می کنید. به عنوان مثال، من رنگ سرمه ای را بیش از حد می پوشم شما می توانید رنگهایی را انتخاب کنید که با بقیه لباس هایتان ست باشد یا اینکه می توانید رنگ کاملا متفاوتی را انتخاب کنید. اگر طرفدار چیزهایی هستید که کمتر سنگین باشند این کفش ها ایده ال می باشند.

کفش های ورزشی بدون بند (اسلیپ آن)

کفش های بدون بند شبیه دمپایی بوده ولی از لحاظ اجتماعی پذیرفته شده تر از آنها بوده و می توان آنها را برای بیرون پوشید. به هر حال آیا آنها به عنوان کفش های ورزشی محسوب می شوند؟ حداقل کفش های بدون بندی که ما در اینجا برای شما داریم به عنوان کفش های ورزشی محسوب می شوند.

شما در اینجا یک ترکیب بسیار جالب از رسمی و غیر رسمی را خواهید یافت. این دقیقا یک نوع جدیدی از کفش نیست؛ وانس ها چندین سال می باشد که وجود دارند که استایل رسمی تری از کفش های اسلیپ آن می باشند.

کفش های اسلیپ آن دارای رویه توری بوده که در حد فاصل بین کفش های راحتی و ورزشی قرار دارند. برای داشتن یک ظاهر سنتی تر و تا حدی رسمی تر می توانید یک جفت کفش هادسون مشکی یا قهوه ای را انتخاب کنید. از سوی دیگر برای استفاده از این کفش ها به عنوان یک کفش ورزشی می توانید یک جفت از رلیگیون به رنگ سفید را انتخاب کنید. حتی می توانید از کفش های اسلیپ آن طرح دار نیز استفاده کنید. برای برجسته کردن ظاهر خود در این سال نگاهی به این کفش ها بیاندازید.

استایل های جدید این سال

ما شک داریم که این اولین بار است که شما از فناوری بافندگی کفش های ورزشی شنیده باشید. "بافندگی" یک اصطلاح غلطی می باشد. ما از پشم صحبت نمی کنیم؛ ما در مورد پارچه ی بافته شده رویه کفش های ورزشی صحبت می کنیم.

بنا به دلایل متعددی شما باید در این مورد توجه داشته باشید. در کفش های بدون بند قسمت های کمتری برای رویه کفش وجود دارد که این امر میزان درز های بکار رفته در رویه را کاهش می دهد، به این معنی که این کفشها راحتی بیشتری دارند. داشتن قطعات کمتر در رویه همچنین به معنی کاهش کارهای اضافی و بیهوده در تولید است. آنها سبک تر هستند. اما از همه مهمتر، الگوهایی که امروزه شرکت ها برای تولید این کفش ها بکار می برند روز به روز بهبود می یابد.

در اینجا یک نمونه از این کفش های ورزشی طرح دار از Le Coq Sportif است. قبل از ظهور این تکنولوژی بافندگی، هرگز به نظر نمی رسید که استفاده از چنین موادی درست باشد همیشه نقطه ای بود که نشان می داد که طراحی آن هماهنگ نیست. در حال حاضر، این سبک خیره کننده در آستانه برجسته کردن این کفش ها می باشد.

تمام سبک های جدید از این تکنیک استفاده نمی کنند. نوآوری های زیادی در جاهای دیگر وجود دارد بویژه در این کفش های ورزشی مسابقه ای از برند کانورس. باز هم می بینیم که برند ها با الگوها و شیب رنگی بازی می کنند؛ به نظر ما طیف رنگی مشکی تا آبی بسیار موثر و بسیار خوب می باشند. کانورس با داشتن پارچه های سری و محرمانه برجستگی خود را چند برابر کرده است که این از ویژگی های بسیار درخشان این کفش ها مخصوصا برای مردانی می باشد که دوست دارند این کفش ها را با لباس خود ست کنند. این ثابت می کند که زندگی در حوالی چاک تیلور هنوز هم ادامه دارد!

خرید اینترنتی 4 کفش ورزشی کلیدی برای بهار

با تخفیف های ویژه! فروشگاه اینترنتی مکسی، صرفه جویی زیادی در خرید اینترنتی کفش و لباس ورزشی مردانه، لباس ورزشی زنانه و لباس ورزشی بچه گانه داشته باشید و ورزش و پیاده روی راحت و مطمئنی را با قیمتی باور نکردنی تجربه کنید.