7 نکته برای خرید جلیقه مورد دلخواه

آیا به دنبال یک جلیقه مناسب برای اضافه کردن به کلکسیون لباس های خود می باشید یا اینکه می خواهید آن را برای خیاط سفارش دهید؟ در ایجا در آیدل اچ کیو یک راهنمای کاملی از انواع استایل های مختلف جلیقه برای شما آورده شده است.

در مورد ویژگی های استایل مردان بیشتر بخوانید

گزینه های بسیار زیادی با جلیقه های نیم تنه وجود دارد که شما با داشتن آنها یک مجموعه دلپذیری خواهید داشت. آیا شما به دنبال یکی از آنها هستید؟ گزینه های مستقل زیادی برای پوشیدن لباس های زیر و هم لباس های روی جلیقه های نیم تنه وجود دارد و یکی از اجزاء اصلی برای کت و شلوارهای سه تکه می باشد.

شما می توانید گزینه های مختلف از تعداد دکمه ها گرفته تا جیب ها و پارچه را باهم ترکیب کرده و مطابقت دهید تا در نهایت جلیقه نیم تنه مورد علاقه خود را بیابید. شما حتی می توانید آن را شخصی سازی کنید. در اینجا در مکسی این راهنمای ما به شما استایل های مختلف جلیقه نیم تنه را معرفی خواهد کرد.

دکمه ها

7 نکته برای خرید جلیقه مورد دلخواه

یکی از ویژگی های اصلی جلیقه های نیم تنه تعداد دکمه های آن است. آنها می توانند از 2 تا 4، تا 6 دکمه و تک سینه تا دو سینه باشند. جلیقه تک سینه دارای یک ردیف از دکمه ها است، در حالی که دو سینه دارای 2 ردیف دکمه می باشد که هر کدام دارای تعداد دکمه های متغیر هستند. این کاملا بر اساس اولویت شماست.

جیبها

7 نکته برای خرید جلیقه مورد دلخواه

جیب ها یک حس تشریفاتی را به قطعه لباس اضافه کرده و ابعاد بیشتری به لباس می دهند. هیچ جلیقه بدون جیبی وجود ندارد، آنها دارای 1 تا 4 جیب بوده و یا یک جیب سینه. جیب های بیشتر باعث کلاسیک تر دیده شدن قطعه لباس می گردند.

برگردان های یقه

7 نکته برای خرید جلیقه مورد دلخواه

Peak

یقه پیک به این دلیل پیک نامیده شده است که نوک های یقه به سمت بالا می باشد. پایین یقه یعنی جایی که یقه شروع می شود، جایی می باشد که نوک یقه از آن قسمت شروع شده و به سمت بالا امتداد می یابد.

Notch

یقه ناچ با داشتن یک ناچ یا برشی از یقه مشخص می شود که قسمت بالایی و پایینی یقه در قسمت برش به هم می رسند.

Shawl

یقه شال فاقد هر نوع شکاف و برشی بوده و فقط دارای یک انحنای پیوسته می باشد که باعث صاف و یکدست جلوه دادن جلیقه می گردد.

Horseshoe

نعل اسبی یک استایل با برش پایین می باشد که در آن دکمه ها در پایین قرار گرفته و پیراهن شما را بیشتر در معرض دید می گذارد.

همچنین جلیقه هایی وجود دارند که هیچ برگردان یقه ای ندارند که این باعث می شود که آن جلیقه ها بیشتر ظاهر غیررسمی به خود بگیرند.

پارچه

جلیقه ها در انواع مختلف پارچه ها قابل دسترس می باشند بنابراین شما می توانید نوعی را که ترجیح می دهید را از بین آنها بیابید. شما می توانید آنها را با آنچه که دوست دارید مطابقت داده و ست کنید و می توانید یک جلیقه را برای مراسم و موقعیت های مختلف و یا غیر رسمی انتخاب نمایید.

Silk

مزایا

معایب

Wool

مزایا

معایب

Cotton

مزایا

معایب

Linen

مزایا

معایب

Tweed

مزایا

معایب

Mohair

مزایا

معایب

شخصی سازی

اگر میخواهید یک حس و ویژگی اضافی به جلیقه خود اضافه کنید، چند گزینه وجود دارد. شما می توانید در قسمت داخل یا عقب آن آستر قرار دهید، که بیشتر از ابریشم ساخته می شود. این کار یک جذابیتی را به جلیقه شما می افزاید بویژه اگر برای جلیقه خود آستر پشتی را اضافه کنید. حتی می توانید از پارچه دارای طرح چاپی برای آستر استفاده کنید.

جلیقه ها نیز گزینه های مناسبی برای داشتن لباس های طرح دار و دارای طرح چاپی می باشند بخصوص اگر شما پارچه آنها را خودتان انتخاب کرده و به خیاط داده باشید.

نوع

راه های مختلفی برای خرید یک جلیقه وجود دارد، 3 نوع جلیقه اصلی آماده برای پوشیدن وجود دارد که براساس اندازه ساخته شده و آماده سفارش می باشد و در اکثر فروشگاه ها وجود داشته بنابراین شما قادر به انتخاب آن و انتخاب استایل خود هستید. یا اینکه می توانید اندازه خود را به خیاط داده تا براساس الگویی آن را دوخته و به شما تحویل دهد که در اینصورت فقط بایستی شما اندازه خود را به خیاط بدهید تا آن را فیت بدن شما بدوزد. در نهایت، زمانی که هر جزیی از جلیقه، از دکمه ها تا یقه و آستر داخلی آن را انتخاب کردید آن توسط یک خیاط ماهر برای اندازه شما دوخته می شود.

بلندی جلیقه

بلندی جلیقه می تواند به دلیل مدرنیته کردن جلیقه متفاوت باشد. جلیقه همیشه باید کمربند را پوشش دهد و پایین پیراهن را بپوشاند. بنابراین بسته به قد، طول بالاتنه و بلندی شلوارهای شما، جلیقه شما بایستی طول متفاوتی داشته باشد. اگر می خواهید که دکمه پایین جلیقه خود را باز نگه دارید، بنابراین سعی کنید جلیقه را به اندازه کافی بلند انتخاب کنید تا هیچ پارچه ای از پیراهن شما دیده نشود.

رنگ

احتمالا مهمترین بخش یک جلیقه، رنگ آن است. جلیقه ها در طیف رنگی و چاپی مختلفی در دسترس هستند ، بنابراین شما می توانید یکی را متناسب با هر بدنی بیابید. تعدادی از جلقه ها به رنگهای خنثی وجود دارند که می توانند با کت و شلوار شما ست شوند یا اینکه می توانید آنها را با رنگهای مختلف ترکیب کنید. همچنین جلیقه های طرح دار نیز وجود دارند که شما می توانید آنها را با کت و شلوار خود ست کرده و یک ضربه ای از طرح و رنگ را به کت و شلوار خود اضافه نمایید.

خرید اینترنتی 7 نکته برای خرید جلیقه مورد دلخواه

با تخفیف های ویژه! فروشگاه اینترنتی مکسی، صرفه جویی زیادی در خرید اینترنتی کفش و لباس ورزشی مردانه، لباس ورزشی زنانه و لباس ورزشی بچه گانه داشته باشید و ورزش و پیاده روی راحت و مطمئنی را با قیمتی باور نکردنی تجربه کنید.