5 مد سریع برای مردان

در حال حاضر ما 5 مد سریع را با حفظ سادگی برای مردان ارائه دادیم

برای اینکه بدانید که چطور آن را بپوشید بقیه مطالب ما را ببینید.

در بیشتر مواقع لباس پوشیدن می تواند برای شما به یک چالش تبدیل شود اینکه شما نمی دانید چه چیزی باید بپوشید، چه لباسی مناسب است، کدام روند لباس پوشیدن بیشتر مرتبط است. اگر شما یک راهنمای ساده را دنبال کنید، می توانید برای هر زمانی لباس مناسبی را انتخاب و بپوشید.

مطمئن شوید که لباسی که انتخاب کردید فیت شماست

5 مد سریع برای مردان

انتخاب یک لباسی که اندازه اش کاملا فیت بدن شما باشد بسیار مهم و کلیدی می باشد چون اگر درست انتخاب نکرده باشید ظاهر شما همانند بچه ای به نظر می رسد که بیش از حد رشد کرده است.

بدانید که چه شکل هایی از لباس ها به ظاهر شما متناسب است. ما نمی توانیم تماماً همانند دیوید گاندی باشیم که دارای هیکل بسیار خوب می باشد همانطور که همه دوست داریم مثل او باشیم.

اگر هیکل درشت تری دارید از انتخاب جین های تنگ و اندامی اجتناب کنید چون قسمت های چاق بدن شما را بیشتر برجسته می کنند. اگر می خواهید ظاهر لاغر تری داشته باشید سعی کنید شلوار راسته یا جین اسلیم بپوشید که آنها برای شما بهترین خواهند بود.

5 مد سریع برای مردان

آن را ساده نگه دارید

سادگی یک ترفند قدیمی است که بکار می آید. نگه داشتن ظاهر ساده می تواند کلید داشتن یک استایل بسیار خوب باشد زیرا لباس های بیش از حد طرح دار و رنگی ظاهر شما را همانند آقای بلوبی می کند.

انتخاب لباس تک رنگ مثلا مشکی می تواند کمک کننده باشد ولی مخلوط کردن رنگها و سایه ها واقعا می تواند به انتخاب شما کمک کند. خاکستری یک رنگ بسیار مرسوم می باشد که می توان آن را برای تمامی موقعیت ها پوشید و ترکیب آن با سایه ها می تواند ظاهر بسیار خوب به شما بدهد.

اگر شما به دنبال این هستید که ظاهر شیک و گران قیمتی داشته باشید با انتخاب یک حلقه ساده یا گردنبد می توانید این ظاهر را در خود ایجاد کنید فقط سعی کنید که هر دو را از یک رنگ انتخاب کنید یا نقره یا طلا.

5 مد سریع برای مردان

قطعات کلیدی را داشته باشید

قطعات اصلی و کلیدی را همیشه در کلکسیون لباسهایتان داشته باشید که می توانند برای تمام سالهای شما به کار آیند. یک پیراهن سفید کلاسیک و شلوار مشکی یک ظاهری برای شما ایجاد می کند که از سالیان قبل وجود داشته و این که شما همیشه می توانید به عقب بازگردید، فقط مطمئن شوید که مناسب هستند.

می دانم که یک پیراهن سفید و شلوار ممکن است به نظر کمی خسته کننده باشد، اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید کمی آن را جاز کنید. پوشیدن اجزاء کوچک همراه با رنگهای بیشتر می تواند ظاهر شما را بهبود بخشد. برای تابستان یک دستمال گردن قرمز یا آبی را امتحان کنید.

یک کت یا ژاکت استیتمنت می تواند ساده بودن ظاهر شما را افزایش دهد. چرا استیتمنت؟ چون تکه لباس های استیتمنت با کوچکترین زحمتی شما را واقعاً از بقیه جمعیت متمایز می کند.

5 مد سریع برای مردان

کفش های کلاسیک

با پوشیدن کفش های دارای اشکال و رنگهای کلاسیک می توانید از بحث در مورد اینکه " من چیزی برای پوشیدن ندارم" اجتناب کنید.

کفش هایی از قبیل لوفر و بروگو ممکن است کمی قدیمی به نظر برسند ولی کلاسیک بوده و با استایل شما جور خواهند بود. می توانید روی آنها سرمایه گذاری کرده و برای مدت طولانی آنها را بپوشید.

شما نمی توانید لوفر و یا بروگو ها را برای تمامی مواقع بپوشید بنابراین انتخاب یک جفت کفش ورزشی نیز می تواند مناسب باشد. از انتخاب رنگ های روشن اجتناب کنید چون شما نمی توانید همیشه با تغییرات مد روز پیش بروید بنابراین یک جفت کفش ورزشی ساده را می توانید برای سالها بپوشید.

5 مد سریع برای مردان

استایل خودتان را بشناسید

این یکی از نکات مهم است. شناختن استایل می تواند به شما در انتخاب لباس بسیار خوب کمک کند.

اگر استایل خاصی دارید یا به دنبال چیزی هستید که دوست دارید، پس روند را دنبال نکنید بلکه به آنچه که می دانید بچسبید.

شناختن استایلی که برای شما مناسب باشد نیز یک نکته کلیدی می باشد. به عنوان مثال شلوار جین تنگ مناسب من نیست پس من آن را نمی پوشم. دانستن اینکه چه لباس هایی مناسب شماست، بهترین راه برای شناختن استایل شماست.

5 مد سریع برای مردان