6 روش برای درست کردن یک کلکسیون مناسبی از جین ها

آیا فکر می کنید که تمامی شلوارهای جین یکسان و شبیه هم می باشند؟ دوباره فکر کنید. این شلوارها با داشتن طیف وسیعی از طرح ها و رنگها گزینه های بی پایانی می باشند. برای درست کردن یک کلکسیون مناسبی از جین ها، راهنمای ما را بررسی کنید.

برای دانستن بیشتر در مورد ویژگی های استایل مردان این راهنما را بخوانید

انتخاب یک جفت جین مناسب سالها می تواند طول بکشد و هنگامی که شما جین مورد دلخواه خود را یافتید، دوست دارید که آن را تا زمان پاره شدن بپوشید. جین های دنیم بجز رنگ آبی دارای انواع مختلفی از رنگها می باشند.

هنگام انتخاب یک جفت جین جدید بایستی به موارد های مختلفی از جمله فیت ها، برشها و رنگهای مختلف آنها توجه نمود که در نهایت با مد نظر قرار دادن این موارد شما یک جینی را انتخاب خواهید کرد که همه کاره بوده و گزینه های بی پایانی را برای شما فراهم خواهد نمود.

تاریخچه جین ها

6 روش برای درست کردن یک کلکسیون مناسبی از جین ها

اولین بار توسط لویی استراوس در سال 1252در سانفرانسیسکو خلق شد که ابتدا جین های آبی کلاسیک از همان روزی که برای اولین بار اختراع شدند و در نهایت لویی به یکی از مشهورترین طراحان جین در جهان تبدیل شد و این امکان را به جین دنیم داد تا به یکی از قطعات اصلی لباس آمریکایی تبدیل گردد.

از سال 1252 شلوارهای جین بطور مداوم از لحاظ طرح در حال بازسازی بوده اند. از جین های گشاد در دهه 1339 تا جین های شسته با اسید در سال های 1359، هر کسی تمایل به انتخاب نوع خاصی از بین انواع مختلف طراحی شده در طول سالها بود. یک شلوار جین کلاسیک آبی به اندازه طول عمر شما دوام خواهد آورد ولی هنوز هم راه های آسانی برای ترکیب کردن برخی از قابلیت های همه کاره بودن این شلوارها به کلکسیون لباس هایتان وجود دارد که با این روش ها می توانید آنها را با انواع لباس هایتان ست کنید.

برندهای کلیدی:

جین های راسته

هیچ کمد لباسی بدون یک جین کلاسیک راسته کامل نخواهد بود. اگرچه متناسب با هر نوع بودجه ای گزینه های متنوعی برای این نوع لباس وجود دارد ولی درکل جین ها ارزش سرمایه گذاری زیاد برای داشتن کیفیت بالا را دارند. از آنجایی که شلوارهای جین بطور کلی فریبنده بوده و هم با ظاهر غیر رسمی و هم با ظاهر های شیک تر بخوبی کار می کنند، لذا آنها گزینه های مناسبی برای چندین دهه بوده و برای انواع مختلفی از موقعیت ها و ظاهر ها مناسب می باشند.

جین های مخروطی یا باریک

یکی دیگر از گزینه های بسیار خوب در مورد شلوار جین، انواع باریک یا مخروطی می باشد. این استایل متناسب افراد با ظاهر شیک و ساختار یافته می باشد که یک جایگزین خوب برای کسانی است که طرفدار شلوارهای جین تنگ یا اسکینی نیستند. این جین ها نیز همانند جین های راسته از اجزاء ضروری برای هر کمد لباسی بوده که بطور شگفت انگیزی همه کاره می باشند. برای ایجاد یک ظاهر شیک تر می توان این شلوارهای جین باریک شسته و تیره را با یک پیراهن یقه باز و بلوز ست کرد. برای پوشیدن این شلوار جین در روزهای غیررسمی تر می توانید بجای این بلوز و یا پیراهن از یک تی شرت یا یک بلوز بافتی استفاده نمایید.

جین تنگ یا اسکینی

این که آیا آنها را دوست دارید یا از آنها تنفر دارید، با اینحال شلوارهای جین تنگ آمده اند تا خودنمایی کرده و با شما بمانند. جین های تنگ برای آن دسته از افرادی که طرفدار جین های تنگ چسبیده به پوست هستند مناسب می باشد. این شلوار جین تنگ از کالوین کلین ظاهر بسیار نرمی داشته بدون اینکه بیش از حد تنگ بوده یا احساس ناراحتی بکنید.

اگر طرفداران شلوار جین تنگ شلوار سنتی باشید، هنوز گزینه های گوناگونی برای انتخاب وجود دارد. سعی کنید چند جفت رنگ مختلف از جمله خاکستری یا سیاه را به کلکسیون لباس خود اضافه کنید.

جین های دنیم رنگی

در نهایت اینکه جین ها علاوه بر داشتن طرح های مختلف دارای رنگ های مختلفی نیز می باشند که شما می توانید به کلکسیون لباس های خود اضافه کنید. انواع جینهای شسته و با رنگهای مختلف به شما این امکان را می دهد تا یک کلکسیونی از شلوارهای جین همه کاره را بسازید، حتی اگر فقط یک طرح و برش خاص از شلوار جین را دوست داشته باشید می توانید انواع مختلف رنگهای آن را داشته باشید.

برای ماه های زمستان، رنگ های تیره تر را انتخاب کنید. شلوار های جین تیره، خاکستری و سیاه همه برای این فصل مناسب بوده و ژاکت های زمستانی و یا پیراهن های لایه ای و کت شما را تکمیل می کنند. برای فصل های گرم سال سعی کنید جین های شسته روشن تر یا حتی اگر می خواهید روحیه تابستانی بیشتری داشته باشید جین دنیم سفید را انتخاب کنید.

برای افراد جدی که با مد روز پیش می روند، حتی جین های دارای رنگ های روشن تر نیز وجود دارد که می توانند انتخاب کنند. برند هایی مانند لویس و جی-استار انواع مختلف جین دنیم رنگی شامل سبز، قرمز و خاکی را ارائه می دهند. برای داشتن ظاهر به روز و تازه و سر زنده سعی کنید جین آبی کلاسیک را انتخاب کنید.

نکته آخر

شلوارهای جین جزء اجزاء اصلی کمد لباس هر فردی می باشند. این قطعات لباس بی انتها بوده و به عنوان استایلی بوده که سالهاست شناخته شده می باشند. این قطعه لباس دارای طیف وسیعی از فیت ها، رنگها گزینه ها و در قیمت های متنوع بوده که شما می توانید از بین آنها یک جین مناسب برای نیاز خودتان را بیابید. شما برای انتخاب مناسب یک جین برای مجموعه لباس خود می توانید این راهنمای ما را بخوانید.