3 جایگزین مناسب برای شلوار جین

بسیاری برای پیدا کردن گزینه هایی مناسب جهت جایگزینی شلوار جین تقلا می کنند، اما اینکار نباید چندان سخت باشد. 3 مدل شلوار مردانه ای که بدانها اشاره کردیم، به اندازه هر شلوار جینی می توانند در اراﺋـه ظاهری مناسب و درخور برای شما مفید واقع شوند. شما می توانید از این 3 مدل، بعنوان جایگزینی مناسب برای شلوار جین در ست لباس خود بکار ببرید و از تفاوت ایجاد شده به راحتی لذت ببرید.

افرادیکه به پوشیدن شلوار جین عادت دارند ممکن است تصور کنند که شلوار جین تنها شلواری است که می توانند در آن احساس راحتی داشته باشند و اغلب برای حضور در هر نوع مراسمی از آن بعنوان پوشاک اصلی استفاده می کنند. اما مطمـﺋناً گزینه های مناسبی وجود دارند که می توان آنها را جایگزین شلوار جین کرد. اجازه بدهید شما را با برترین جایگزین های شلوار جین آشنا کنیم.

1. شلوار ورزشی راحت (جاگر)

3 جایگزین مناسب برای شلوار جین

مدتیست که سبک شلوارهای ورزشی راحت (جاگر) همه گیر شده است و با ورود هر مجموعه جدید آن به بازار، سبک تازه ای به دنیای مد معرفی می شود. جزﺋـیات ظریف بکار رفته در شلوار ورزشی جاگر، به آن ظاهری منحصر بفرد و جذاب بخشیده است. برای اینکه بتوانید یک ظاهر ورزشی شیک را از خود به نمایش بگذارید، بهتر است از ترکیب لباس های ورزشی و رسمی استفاده کنید. در این راستا، می توانید با پوشیدن شلوار ورزشی جاگر خود در کنار یک پیراهن مردانه آکسفورد یا یک سوییشرت و یک ژاکت کوتاه سبک، ظاهری شیک و در عین حال کلاسیک از خود بجای بگذارید.

3 جایگزین مناسب برای شلوار جین

شلوار پارچه ای مردانه

شلوار پارچه ای رسمی مردانه، از پوشاک اصلی و ضرورت های کمد لباس آقایان بشمار می رود. شما می توانید با پوشیدن شلوار پارچه ای خود بهمراه یک کفش راحتی، یک پیراهن ساده مردانه و یک اورکت یا کاپشن زمستانه به روی آن، به ظاهری که از رسمیت و جدیت کمتری برخوردار است دست یابید. اما با این وجود، شلوار پارچه ای مردانه بیشتر در مراسم و مکان هایی رسمی چون محل اداره که از جدیت بیشتری برخوردار است، مورد استفاده قرار می گیرد.

3 جایگزین مناسب برای شلوار جین

3. شلوار کتان مردانه

یکی دیگر از پوشاک مهم مردانه که به کمد لباس آقایان راه یافته است، شلوار کتان می باشد. شلوار کتان، مدلی ایده آل و مناسب برای مراسم رسمی و همچنین غیر رسمی می باشد که می توانید آنرا با هر نوع کفشی، از کفش چرم رسمی مردانه برند Plimsoll گرفته تا کفش چرم غیر رسمی، کفش دربی مردانه و کفش مخصوص دویدن کلاسیک مردانه، براحتی ست کنید. در نتیجه گزینه های پیش روی شما در ترکیب با شلوار کتان، بی انتهاست!

3 جایگزین مناسب برای شلوار جین

خرید اینترنتی 3 جایگزین مناسب برای شلوار جین

با تخفیف های ویژه! فروشگاه اینترنتی مکسی، صرفه جویی زیادی در خرید اینترنتی کفش و لباس ورزشی مردانه، لباس ورزشی زنانه و لباس ورزشی بچه گانه داشته باشید و ورزش و پیاده روی راحت و مطمئنی را با قیمتی باور نکردنی تجربه کنید.