5 استایل کفش که هر مردی باید آن را داشته باشد

شما می توانید در مورد کفش های خود با یک مرد حرف بزیند بنابراین شما می خواهید یک جفت کفشی داشته باشید که به آنها افتخار کنید. شما با داشتن چند استایل کلیدی می توانید یک جفت را با هر لباسی که می توانید فکر کنید، داشته باشید. نکته کلیدی در مورد کفش ها این است که آنها از لحاظ رنگ و طرح خیلی از استایل شما خارج نباشد و یا انتخاب های شما را برای لباس محدود سازد و یا اینکه با مد همراه بوده و برای شما هزینه بر باشد.

کفش بروگو

5 استایل کفش که هر مردی باید آن را داشته باشد

این یک کفش کلاسیک بوده که برای همیشه با شما خواهد بود. هنگامی که کفش بروگو تولید شد ابتدا فقط افراد ثروتمند آنها را می پوشیدند ولی هم اکنون در پای هر فردی می توان آنها را دید از ثرمتمند و افراد معروف تا افراد متوسط.

هنگام خرید یک بروگو انتخاب نوع رنگ آن مهم می باشد که با هر لباسی هماهنگ باشد. رنگ قهوه ای یا قهوه ای روشن یا مشکی آن با لباسهای شما جور خواهد بود و هم برای اداره و هم برای محیط های غیر رسمی بسیار بسیار خوب می باشند. برگو برای هر موقعیتی مناسب می باشد.

برای اداره می توانید بروگوهای مشکی را با یک کت و شلوار مشکی یا خاکستری، پیراهن یقه دکمه دار و یک کراوات رنگی بپوشید. برای روزهای غیر رسمی می توانید بروگوهای قهوه ای/ قوه ای روشن را با یک شلوار جین دنیم و یک تی شرت سفید ساده بپوشید.

کفش دربی

از دیگر کفش های کلاسیک مردانه می توان دربی را نام برد که باعث شیک بودن و دلفریبی شما می شود. این کفش معمولا در پای افراد بانکدار یا افرادی که در رتبه های شغلی بالایی قرار دارند دیده می شود. ولی هم اکنون در پای بچه های مد دار در شرق لندن نیز دیده می شود. کفش های دربی یک کفش کلاسیک با یک مرتع جدیدی از یک زندگی می باشد.

همانند بروگوها شما می توانید رنگهای مختلفی از این کفشها نظیر مشکی، قهوه ای یا قهوه ای روشن را داشته باشید که به شما این اطمینان را می دهد که بتوانید با هر لباسی آنها را بپوشید. این کفش ها نیز برای اداره و هم برای محیط های غیر رسمی بسیار بسیار خوب می باشند.

برای موقعیت رسمی اگر که می خواهید در بین جمعیت برجسته باشید می توانید دربی مشکی را با یک دست کت و شلوار راه راه مشکی بپوشید. دربی های قهوه ای یا قهوه ای روشن با شلوارهای سرمه ای و پیراهن یقه دکمه دار سفید برای محیط های غیر رسمی بسیار بسیار خوب می باشند.

بوت چلسی

بوتهای چلسی از زمان تولیدشان در طول دهه های 30 تا 40 تغییرات زیادی در آنها صورت گرفته است. در ابتدا آنها برای پوشیدن با یک کت و شلوار کلاسیک مناسب بودند ولی هم اکنون بوت های چلسی را با یک جفت جین مشکی پاره و یک ژاکت چرمی دوچرخه سواری نیز می توان پوشید.

خرید یک جفت از بوتهای چلسی واقعاً به ظاهر شما کمک خواهد کرد. شما می توانید آنها را برای روزهای سرد بپوشید. زمانی که بروگوهای شما بطور کامل خراب شود، نه تنها پای شما را گرم نگه خواهد داشت بلکه باعث اتصال قوی تر پای شما به زمین در هنگام پیاده روی خواهد شد.

شما می توانید بوت های چلسی مشکی را با شلوار جین اسکین، یک تی شرت مشکی و یک ژاکت چرمی موتور سواری ست کنید. یا اگر نمی خواهید که حس راکر داشته باشید می توانید رنگ قهوه ای آنها را با شلوار جین دنیم و پیراهن صورتی رسمی بپوشید.

کفش کالج و راحتی

این یکی از کفش های مورد علاقه مکسی می باشد. با این حال، مانند بسیاری از کفش های کلاسیک که هر روزه آنها را می بینیم، آنها در طول سال ها تغییر کرده اند تا چیزی کمتر مرتبط به اجداد خود و یا برخی از خالق مانور تبدیل شدند. اماتوصیه می کنیم یک استایل خیابانی آنرا که هر مردی آن را داشته باشد.

شما می توانید کفش های راحتی کلاسیک پنی را انتخاب کنید یا می توانید نوع زیبای تاسل دار آن را انتخاب کنید. هر دوی آنها با جین ها و سایر شلوارها بخوبی ست می شوند.

هردوی این کفش ها برای هر موقعیت و شرایطی بسیار خوب بوده و در واقع با هر شرایطی تطبیق پذیری دارند. برای شلوارهای پارچه ای یا جین شما می توانید هر نوع کفش راحتی را انتخاب کنید ولی برای شلوارهای پارچه ای ما توصیه می کنیم که از کفش های راحتی کلاسیک پنی استفاده کنید زیرا کفش های تاسل دار می توانند یا رسمی تر و یا بسیار غیر رسمی دیده شوند. کفش های راحتی تاسل دار را می توانید با جین و پیراهن غیر رسمی برای محیط های غیر رسمی بپوشید.

کفش ورزشی

همه ما لازم است که یک جفت کفش ورزشی برای ورزش کردن داشته باشیم چون ورزش کردن با کفش های محکم باعث تاول زدن پاهای شما می شود. کفش های ورزشی دارای اعتبار خیابانی شناخته شده ای می باشد که یک تضاد قطبی در برابر کفش های کلاسیک دارد.

هم اکنون می توان کفش های ورزشی را با کت و شلوار نیز پوشید. کفش های ورزشی سفید یکی از رنگهای کلاسیک برای شوت های شما می باشد. از خرید رنگهای روشن تر آنها اجتناب کنید چون بسیار محدود کننده بوده و بسیاری از آنها اصلاً خوب دیده نمی شوند.

برای داشتن ظاهر سربی ، کفش های ورزشی سفید را می توانید با شلوارهای مشکی یا خاکستری و تی شرت های شفید بپوشید. کفش های ورزشی مشکی با لباس های غیر رسمی بیشتر و بهتر کار کرده و می توانید آنها را با جین های مشکی و تی شرت ساده یا یک سوئی شرت بپوشید که ظاهر بسیار خوب را به شما خواهد داد.