چگونه یک تی شرت آستین بلند بپوشیم؟

دانستن طریقه پوشش تی شرتهای آستین بلند می تواند کاری چالش برانگیز باشد، کارچگونگی ست کردن آن و ارائه بهترین انتخاب ها می باشد.

مانند تی شرت روزانه تان، تی شرت آستین بلند نیز در آرایه ها و تنوعی از رنگها و انواع سبک و سیاق از جمله یقه گرد، یقه هفت، آستین رگلان و یا بافت شیاردار وجود دارد.

بهنگام تصمیم گیری در گزینش یک تی شرت آستین بلند مردانه، پارچه شیاردار بیشترین نوع بافتی می باشد که مورد انتخاب قرار می گیرد. هم اکنون تی شرت آستین بلند به سرعت در مرکز توجه لباس های مردانه قرار گرفته است و می توان آنرا به تنهایی یا بصورت جفت با یک جاکت، گرمکن، پلیور یا سوییشرت پوشید. در زمانیکه قصد دارید به روی تی شرت آستین بلند لباس بپوشید، به یاد داشته باشید که می توانید جسورانه عمل کنید یا نامحسوس و هوشمندانه. برای دستیابی به یک ظاهر سرزنده و بی پروا بدنبال رنگهای روشن پرجلوه و برای دستیابی به یک ظاهر نامحسوس تر در پی رنگ های خنثی یا رنگ سفید باشید.

شما می توانید با سبک و استایل تی شرت آستین بلند بازی کرده و آنرا زیر یک تی شرت طرحدار چاپی بپوشید که به نوعی یادآور سبک گرانج یا اسکیت سواران می باشد. بعلاوه استفاده ترکیبی از تی شرت آستین بلند با یک شلوار جین سنگ شور روشن، برای دستیابی به یک تیپ ساده مناسب می باشد. برای اینکه ظاهر هوشمندانه ای داشته باشید تی شرت آستین بلند را در سایز خودتان انتخاب کنید و اگر بدنبال راحتی هستید می توانید از تی شرت آستین بلند در یک سایز بالاتر از سایز اصلی خود که کمی گشادتر و بازتر می باشد استفاده کنید.

جهت ملاحظه شما مجموعه منتخبی از انواع تی شرت آستین بلند مورد علاقهبر روی سایت maxi قرار گرفته است.

تی شرت آستین بلند بصورت ترکیبی با تی شرت طرحدار چاپی

چگونه یک تی شرت آستین بلند بپوشیم؟

تی شرت آستین بلند ساده تر

چگونه یک تی شرت آستین بلند بپوشیم؟

نوعی متفاوت از تی شرت آستین بلند

چگونه یک تی شرت آستین بلند بپوشیم؟