نقدو بررسی نایک وومر 7

نایک مربی بینظیر خود ( مدل 7 ) را ارتقاء میدهد اما تردید دارم که خط تولید جدید در مورد وومرو به کسانی که به انتظار یک احساس نرم واستحکام از این خط می روند، تجدید نظر ی کرده باشد.

نقدو بررسی نایک Vomero zoom 7

نقدو بررسی نایک وومر 7

مدل نایک Vomero یک مربی بینظیر است که بخاطر داشتن لایه نرم داخلی (کوسن فرم )برای هر دونده ای که به دنبال راحتی و حفاظت مضاعف میباشد مناسب است .

هفتمین ورژن این کفش معرف تغییرات جالبی میباشد.در قسمت بیرونی و بالایی آن که مجددا طراحی شده است دارای ضربه گیر میباشد.ضخامت تمامی موارد ذکر شده در حد یک اونس میباشد.به غیر از این مواردی که به چشم می آید به نظر میرسد که نایک با یک حس ضربه گیری طراحی شده است .خیلی جالب خواهد بود که بینیم این تغییرات چه تاثیری بر روی طرفداران Vomer خواهد داشت .

اولین جلوه های ویژه کفش نایک Vomer+7

نقدو بررسی نایک وومر 7

به طور معمول نایک رنگ بندی متنوعی را عرضه میکند.اما نه درمورد Vomer+7 چون تنها رنگ آن خاکستری میباشد.خوشبختانه کفش های دو تنها برای دویدن است نه برای بیان مد و فشن بودن .

به عنوان یک کفش بزرگ قسمت جلویی Vomer+7به راحتی در دست خم می شود.تا حدودی سفت ، سخت و پر پیچ و تاب بوده ولی نه زیاد. این پیچیدگی می تواند به عنوان حامی پا در هنگام راه رفتن از پیچ خوردگی باشد.پاشنه پلاستیکی در خارج از کفش قرار دارد و این بدان معناست که پاشنه پا درون کفش ثابت می ماند.به طور کلی Vomer+7همان چیزی خواهد بود که از یک مربی قدیمی با تجربه انتظار میرود.

نگاهی به قسمت کف کفش نایک مدل Vomer+7

قبلا اطلاعاتی در خط تولید کفش Vomer نداشتیم اما این کفش به خاطر راحتی ،بالشتک های کوسن فرم داخلش و بزرگ بودن مشهور بوده است .بنابراین زمانی که برای اولین بار از آن استفاده می شوداز راحتی آن شگفت زده میشوید.شاید مدلهای فراوانی از pegasus را امتحان کرده باشید Vomer هم مانند Pegasus دارای حجم قابل توجه ایی از ضربه گیر در داخل و خارج کفش میباشد.ولی احساس ایجاد شده در این دو کفش کاملا متفاوت است.تصور بر این است که Vomerاز این بالشتک ها برای بالا بردن کیفیت کفش خود استفاده نموده است.البته که در حد مقاومت و راحتی کفش Mizuno صحبتی نمی کنیم، اما قطعا Vomer7از Pegasusراحتر و مقاومتر می باشد.اگر شما با مدل نایک Phylon Eva( در ساختار و بهترین بودن ) آشنا باشید واقعا این دو باهم قابل مقایسه می باشند . این استحکام شگفت انگیز به همراه ساختار کلی به Vomero7جایگاه ویژه ای داده است.

قیمت پرداختی برای این همه احساس راحتی و استحکام مقدار قابل توجه ای نمی باشد.اگرچه Vomerدر میان دستان بسیار انعطاف پذیر بوده ، ولی در موقع دویدن از قسمت میانی تا نوک انگشتان احساس محکم بودن به شما دست خواهد داد . این گونه ای از عملکرد بخش بالشتک های هوایی در قسمت جلویی میباشد.(یک بالشتک هوایی هم در قسمت پاشنه کفش وجود دارد). اما اینها برای جبران سفتی کفش کافی نبوده.بعد از 30 مایل دویدن به نظر میرسید که کفش انعطاف پذیر تر شده اما هنوز هم از Vomer 7به عنوان کفش انعطاف پذیر نمی توان صحبت کرد.اینها همه بد نیست.برای مثال دوندگان خوب و بی طرف که بعضا به دنبال دوام کفش برای مدت طولانی می باشند می توانند جذب این مدل شوند. اما برای اشخاصی که مایل به داشتن کفشهایی هستند که با آن بتوانند سریعتر بدوندو مایل هستند تا داشتن بالشتک های حد اعلا را قربانی دویدن خود بکنند می بایست به دنبال مدل دیگری باشند.

نگاهی به قسمت فوقانی کفش نایک مدل Vomer+7

به نظر قسمت فوقانی مدل Vomero7که مجددا طراحی شده است با موفقیت کامل روبرو بوده است.اگر شما قبلا با قسمت رویه کفش مشکل داشته اید نایک در مدل Vomeroتوانسته این مشکلات را برطرف کندو راه حل این مشکل را در سیستم Dynamic fit پیدا کرده است. داینامیک فیت دارای یک سری نوار کوچک مستحکم در نیمه وسط پا ( روی کفش ) میباشد. نوارها این امکان را برای شما فراهم میکند که همانطور که مایل هستید کفش را به پای خود سازگار (فیت)کنید.علاوه بر آن حلقه های موجود روی این کفش دارای پیکربندی موازی بوده که فشار روی پا را کاهش میدهد.در نتیجه موجب حس امنیت ، سازگاری مناسب ،بدون ایجاد گرما در پا میشود.از دیگر مزایای سیستم دینامیک فیت استفاده کمتر از لایه های بالایی روی کفش میباشدکه این مشخصه پنجره مانند بودن قسمت میانی کفش امکان تنفس پا را از آن قسمت فراهم می کند. یکی از مواردی که نایک می تواند در جهت بهبود آن قدم بردارد ارتقا این سیستم تنفسی در ناحیه جلوی انگشتان میباشد.

عقاید و نظرات در خصوص مدل وومر 7 نایک

با وجود مدل Vomero نایک سعی بر فراهم اوردن نیاز دوندگان از لحاظ راحتی و انعطاف پذیری را نموده است.در این حالت مدل 7 مدل موفقی بوده است.نمی توان از آن به عنوان یک کفش سرعتی یاد کرد اما این مدل می تواند حداکثر حفاظت از پا را داشته باشدو دارای حداکثر راحتی و سازگاری میباشد.به لطف سیستم دینامیک فیت موجود در این مدل دوندگانی که نیاز به کفش با طول عمر زیاد و استفاده در مسافت بالا را دارند نظرشان تامین میشود.همانطور که بیان شد مدل 7 به نظر در مشهور نمودن خطوط تولید کفش دو نایک در راحتی موفق بوده و به نظر میرسد طرفداران این مدل مدتها به دنبال استحکام و ثبات آن باشند.