راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن نیوبالانس 860وی2 (New Balance 860v2 Running Shoes )

کفش ورزشی مخصوص دویدن نیوبالانس 860v2 هر چند بی نظیر نیست اما از رده های خوب کفش ورزشی استقامتی می باشد که بسادگی ممکن است در بین کفش های ورزشی موجود در بازار نادیده گرفته شود.

برداشت های اولیه از کفش ورزشی مخصوص دویدن نیوبالانس (New Balance 860v2 Running Shoes )

راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن نیوبالانس 860وی2 (New Balance 860v2 Running Shoes )

برند نیوبالانس (New Balance)از کفش ورزشی استقامتی بازبینی شده خود، کفش ورزشی مخصوص دویدن نیوبالانس ، که در آن قسمت رویه، ستون میانی و کف بیرونی شکل جدیدی گرفته، روگشایی کرده است. کفش ورزشی مخصوص دویدن نیوبالانس 860v2 بیشتر برای آندسته از دوندگانی که قوزک پایشان بیش از اندازه دچار چرخش می شود و در نتیجه ی آن بسمت بیرون منحرف می گردد ساخته شده است. طراحی استقامتی کفش ورزشی مخصوص دویدن نیوبالانس 860v2 در گذشته نیز به خوبی پاسخگو بوده است و با اینکه از زیبایی و برازندگی ظاهری موجود در بین هم رده های آن بهره ای نداشته، اما به لحاظ عملکردی رضایت شما را بخوبی جلب خواهد کرد.

قسمت رویه کفش ورزشی مخصوص دویدن نیوبالانس 860وی2(New Balance 860v2 Running Shoes )

راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن نیوبالانس 860وی2 (New Balance 860v2 Running Shoes )

برند نیوبالانس (New Balance) روی خط تولیدی کفش های ورزشی دوی خود بسختی کار کرده است و این امر در قسمت رویه کفش ورزشی مخصوص دویدن نیوبالانس (New Balance 860v2 Running Shoes ) بخوبی مشخص است. در تجربیات قبلیمان با کفش های ورزشی نیوبالانس (New Balance)، همیشه متوجه این نکته شدیم که در مقایسه با سایر کفش های ورزشی مواد سازنده بخش رویه آن از درجه پایین تری برخوردار است. این بدین علت نیست که کیفیت مواد بکار رفته ضعیف می باشد بلکه صرفاً از آنچه در کفش های ورزشی رقیب بدان عادت داشتیم، سفت تر بوده و پاخور آن بخوبی سایر کفش های ورزشی اندازه و کیپ نیست. با اینحال، روکش ها و توری بکار رفته در کفش ورزشی مخصوص دویدن نیوبالانس 860وی2 یک پیشرفت قطعی برای آن بشمار می رود.

قسمت رویه کفش ورزشی مخصوص دویدن نیوبالانس 860v2 (New Balance 860v2 Running Shoes)از یک توری نسبتاً باریک که دارای هوادهی خوبی می باشد و همچنین از قرار معلوم روکش هایی با انعطاف بیشتر، ساخته شده است که باعث ایجاد پاخوری مناسب می شوند. پاخور قسمت میانی کفش ورزشی مخصوص دویدن نیوبالانس 860v2 ، به لطف یک حفاظ زین مانند بزرگ و بسیار ساده که به روکش های کانتر پاشنه (heel counter) اتصال یافته است، ایمن و مستحکم شده است. لازم بذکر است کانتر پاشنه به پلاستیک کوچکی اطلاق می شود که جهت تقویت و استحکام بخشیدن به heel cup یا زیر پاشنه ای در کفش تعبیه شده و به ویژگی حمایتی کفش می افزاید. ناحیه پوشاننده انگشتان پا نیز نسبتاً تخت و کوتاه می باشد اما این امر مشکلی برایتان ایجاد نمی کند و احساس می کنید که این مشخصه به کفش ورزشی مخصوص دویدن نیوبالانس 860v2 حس عملکردی بیشتری بخشیده است.

خوشبختانه در کفش ورزشی مخصوص دویدن نیوبالانس 860v2 بجای بکارگیری بندهای اصطلاحاً "سوسیسی" موجود در برخی مدل های پیشین،از بندهای استاندارد استفاده شده است. همچنین پاخور قسمت رویه کفش ورزشی مخصوص دویدن نیوبالانس 860v2 ، بواسطه تعبیه یک فوم آستری به نام ABZORB تکمیل شده است.

قسمت کف کفش ورزشی مخصوص دویدن نیوبالانس 860وی2(New Balance 860v2 Running Shoes )

در قسمت میانی کفش ورزشی مخصوص دویدن نیوبالانس 860v2 ، تمرکز بر روی افزایش استقامت قسمت میانی و در عین حال حفظ انعطاف پذیری آن بوده است که موجب ارتقای طرح کفش ورزشی مخصوص دویدن نیوبالانس 860v2 شده است. ستون میانی در گذر از قوس زیرین کفش ورزشی مخصوص دویدن نیوبالانس 860v2 ، به نسبت مدل قبلی آن، کمی بیشتر بسمت جلو امتداد یافته است. اما در شبکه استقامتی نیوبالانس (New Balance) تغییری ایجاد نشده است، که این امر باعث محکم شدن و تقویت قسمت میانی شده تا در مقابل نیروهای تحلیل برنده که توسط پای مستعد به چرخش و انحراف ایجاد می شود، مقاومت کند.

بعلاوه در کف بیرونی کفش ورزشی مخصوص دویدن نیوبالانس 860v2 ، مقدار بیشتری لاستیک قرار داده شده است که در اتصال با شبکه استقامتی باعث بالا بردن سطح تماس کفش با زمین شده و در نتیجه افزایش استقامت و پایداری را برای کفش مهیا کرده است. ضربه گیری کفش ورزشی مخصوص دویدن نیوبالانس 860v2 بواسطه فوم قسمت میانی ACTEVA LITE برند نیوبالانس، تأمین شده است که نیوبالانس (New Balance) مدعی است بمیزان 24% از فوم های متداول سبکتر می باشد.

همچنین کفش ورزشی مخصوص دویدن نیوبالانس 860v2 (New Balance 860v2 Running Shoes )، با استفاده از ترکیب N-ERGY برند نیوبالانس (New Balance) که در بخش جانبی و کناری پاشنه بکار رفته است، به پخش کردن نیروهای اعمال شده از جانب زمین کمک کرده و گذر آرامی را در حین جدا شدن انگشتان پا از زمین مهیا می سازد. ستون های N-ERGY به قطعه های مختلف تقسیم شده اند تا هرکدام بدون تکان دادن پای دونده بطور جداگانه در جای خود قرار بگیرند.

نظرات در مورد کفش ورزشی مخصوص دویدن نیوبالانس 860v2 (New Balance 860v2 Running Shoes )

کفش ورزشی مخصوص دویدن نیوبالانس 860وی2(New Balance 860v2 Running Shoes ) تا حدی شما را به یاد تخت های روان یکنفره سده های 70-80 اروپا می اندازد. این کفش هرآنچه که از یک کفش ورزشی انتظار دارید را برآورده می کند، اما اینکار را بدون اینکه سبک یا استایل خاصی به شما ببخشد انجام می دهد. با کفش ورزشی مخصوص دویدن نیوبالانس 860v2 چه بر روی سیمان بروید و چه آسفالت یا تردمیل، به هیچ عنوان شما را ناامید نخواهد کرد. کفش ورزشی مخصوص دویدن نیوبالانس 860v2 در حین دویدن فوق العاده کم صدا هست و برخلاف وزن 12 اونسی آن بخوبی از پس مرحله گذر پا در حین گام برداری یا دو بر می آید و استقامت و پایداری خوبی را برای شما فراهم می کند. محل قرار گیری قوس زیرین کفش ورزشی مخصوص دویدن نیوبالانس 860v2 ، مناسب و در نزدیکی پاشنه می باشد و شکل یا قالب ناحیه پوشاننده انگشتان پا نیز به روند دوی شما بارقه ای از عملکرد می بخشد.

بنابر گفته یکی از منتقدین سایت runningshoesguru.com، که با سؤالات متعددی در مورد کفش های ورزشی موجود در بازار و اینکه در حال امتحان کردن کدام یکی می باشد برخورد می کند، تابحال در رابطه با کفش ورزشی مخصوص دویدن نیوبالانس 860v2 (New Balance 860v2 Running Shoes )مورد پرسش قرار نگرفته است! گویی که کفش ورزشی مخصوص دویدن نیوبالانس 860v2 نامرﺋـی است. اینطور بنظر می رسد که مشکل اصلی کفش ورزشی مخصوص دویدن نیوبالانس 860v2 نیز همین امر می باشد: علی رغم تمام خصوصیات مثبت آن، نمی تواند در بازار پرازدحام کفش های استقامتی خودنمایی کند و به آسانی در فضای بازار خرده فروشی رنگ باخته و گم می شود.

برند نیوبالانس (New Balance) تعدادی محدودی از نسخه های کفش ورزشی مدل 860v2 را در رنگ زرد تولید کرد که برای مسابقه ماراتون نیویورک در سال 2011 مهیا شده بود.

خرید اینترنتی راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن نیوبالانس 860وی2 (New Balance 860v2 Running Shoes )

با تخفیف های ویژه! فروشگاه اینترنتی مکسی، صرفه جویی زیادی در خرید اینترنتی کفش و لباس ورزشی مردانه، لباس ورزشی زنانه و لباس ورزشی بچه گانه داشته باشید و ورزش و پیاده روی راحت و مطمئنی را با قیمتی باور نکردنی تجربه کنید.