راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن ساکونی کینوارا 3 (Saucony Kinvara 3)

کفش ورزشی مخصوص دویدن ساکونی کینوارا 3 (Saucony Kinvara 3)، بواسطه ایجاد حمایت ناشی از مواد سبک سرتاسری آن، تجربه دوی بسیار خوبی را برایتان امکان پذیر می سازد. بعبارتی کفش ورزشی مخصوص دویدن ساکونی کینوارا 3، یک کفش ورزشی بسیار خوب برای انجام تمرینات ورزشی متنوع بر روی تقریباً هر نوع سطح و زمینی می باشد.

اطلاعات عمومی در خصوص کفش ورزشی مخصوص دویدن ساکونی کینوارا 3 (Saucony Kinvara 3)

راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن ساکونی کینوارا 3 (Saucony Kinvara 3)

طراحی مجدد بویژه در خصوص کفش ورزشی مخصوص دویدن، کمی دشوار است. طراحان کفش در حین ورود مدل های جدید به بازار، با توسعه الحاقات و ضمایم فراوان بر روی یک مدل کفش بخصوص سال و ایجاد چندین مدل جدید گوناگون از آن، دست به نوآوری می زنند. اما طراحان ساکونی نیازی نیست در مورد جدیدترین کفش کینوارا -که موفقیت عظیمی برای برند ساکونی (Sauconi) به همراه داشته و سومین مدل تولیدی برند ساکونی است که توانسته در فصل تابستان وارد مغازه ها شود- به خود استرس وارد کنند. آخرین نسخه برند ساکونی -کفش ورزشی ساکونی کینوارا 3 (Saucony Kinvara 3)- فرم و عملکرد مدل قبلی آن -کینوارا 2- را حفظ کرده است، اما مواد و سازه های آن در بسیاری از نواحی بطور مفیدی تعویض شده است. قسمت بیرونی کف کفش ورزشی ساکونی کینوارا 3 (Saucony Kinvara 3)از دوام بیشتری برخوردار است، قسمت رویه آن نیز چیز دیگریست! و این در حالیست که با آن دوی مشابهی را تجربه خواهید کرد. برای آندسته از افرادیکه چندان تمایلی به تغییرات ندارند، طرح جدید برند کینوارا مسـﺋله ساز نخواهد بود. بطور صریح می توان عنوان کرد کفش ورزشیی چنین خوش ظاهر که دویی نرم و روان را مهیا می کند، می تواند حتی پر و پاقرص ترین طرفداران مدل قبلی کفش ورزشی ساکونی کینوارا 3 را نیز به پوشیدن آن متقاعد کند.

برداشت ها از کفش ورزشی مخصوص دویدن ساکونی کینوارا 3 (Saucony Kinvara 3)

راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن ساکونی کینوارا 3 (Saucony Kinvara 3)

با توجه به کارکرد مدل های پیشین کینوارا که از سال 2010 وارد بازار شدند، می توان آنها را به عنوان کفشهایی سبکتر و در عین حال واجد زیرسازهای ضربه گیر و حمایتی مناسب، به دوستان و افراد خانواده معرفی کرد. در این قسمت چندی به مقایسه کفش ورزشی مخصوص دویدن ساکونی کینوارا 3 (Saucony Kinvara 3) با کینوارا 1 و کینوارا 2 می پردازیم. قسمت پوشاننده انگشتان پا در کفش ورزشی کینوارا 1 کمی باریک بوده، اما در کفش ورزشی کینوارا 2 عریضتر شده است. مواد تشکیل دهنده قسمت رویه کفش ورزشی کینوارا 2 در بعضی جاها ضخیم و قطور بوده، که بمقدار قابل توجهی در کفش ورزشی کینوارا 3 (Saucony Kinvara 3) کاهش یافته است. این تفاوت های جزﺋـی، تعریف کننده مسیر و خط مشی هستند که برند ساکونی (Saucony) در ساخت مدل محبوب خود پیش گرفته است: اعمال اصلاحات و تغییرات کوچک بجای تغییرات مفرط و شدید! نتیجه آن کفش ورزشیی است که در نهایت دوی روان و راحتی را برایتان مهیا می کند، کفشی که بر اساس مجموعه ای از تغییرات یکنواختی که اصلاً ممکن است متوجه آنها نشوید، ساخته شده است. کفش ورزشی مخصوص دویدن کینوارا 3 (Saucony Kinvara 3)، کفشی با قابلیت های بسیار و مناسب تمرینات ورزشی، دوندگی در مسیر های خارج جاده ای و مسابقات دو می باشد.

قسمت کف کفش ورزشی مخصوص دویدن ساکونی کینوارا 3 (Saucony Kinvara 3)

راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن ساکونی کینوارا 3 (Saucony Kinvara 3)

یکی از بزرگترین تغییرات ایجاد شده در طرح مدل کفش ورزشی مخصوص دویدن کینوارا 3، در قسمت کف آن انجام گرفته است. بصورتیکه با تعبیه لاستیک تقویت شده به روی کف بیرونی کفش ورزشی ساکونی کینوارا 3 (Saucony Kinvara 3)، باعث افزایش دوام پذیری آن شده است که این امر با اثرگذاری لاستیک مزبور بر روی مناطق نزدیک قسمت های جانبی کفش، صورت گرفته است. اولین بار که کفش ورزشی ساکونی کینوارا 3 (Saucony Kinvara 3) را به پا می کنید، متوجه خواهید شد که کف بیرونی آن از انعطاف پذیری کمتری برخوردار است. با اینکه کمترین تفاوت اعمال شده است، کف بیرونی کفش ورزشی ساکونی کینوارا 3 (Saucony Kinvara 3) نسبت به مدلهای قبلی آن از دوام بیشتری برخوردار شده و بسادگی تحلیل نمی رود، در نتیجه ارزش امتحان کردن را دارد.

تعبیه لاستیک کربنی در قسمت هایی از کف بیرونی که بطور معمول فرسوده می شوند، یک پیشرفت اساسی برای ورزشی ساکونی کینوارا 3 (Saucony Kinvara 3) بشمار می رود که تحلیل رفتن و فرسودگی کفش را به تأخیر می اندازد. یکی از معدود ایرادات وارده به مدل های قبلی کفش ورزشی ساکونی کینوارا 3 (Saucony Kinvara 3) این بود که بعد از یک ماه استفاده، علایم فرسودگی در لاستیک کانتیننتال (نام شرکت تولیدی آن) کف بیرونی کفش نمایان می شد. اما در کفش ورزشی مخصوص دویدن ساکونی کینوارا 3 (Saucony Kinvara 3)، بنظر نمی رسد که اینگونه باشد و کف کفش از دوام بیشتری برخوردار می باشد.

قسمت میانی کفش ورزشی مخصوص دویدن ساکونی کینوارا 3 (Saucony Kinvara 3) بسیار شبیه مدل های قبلی آن می باشد. در این قسمت یک ماده پلاستیکی سبک وزن پروگرید(ProGrid rubber) مورد استفاده قرار گرفته است، که برای کفشی با حد مینیمم از ضربه گیری خوبی برخوردار است. در پاشنه کفش ورزشی ساکونی کینوارا 3 (Saucony Kinvara 3)، لایه ای حفاظتی قرار داده شده است و ضربه گیرها یا زیرسازهای بالشتکی قسمت میانی آن نیز نسبتاً بدون تغییر باقی مانده اند، بطوریکه درنتیجه آن در پاشنه کمی حالت اریبی ایجاد شده است. نکته ای که با توجه به شباهتش به مدل های پیشین، به شما اطمینان خاطر می بخشد.

قسمت رویه کفش ورزشی مخصوص دویدن ساکونی کینوارا 3 (Saucony Kinvara 3)

قسمت رویه کفش ورزشی ساکونی کینوارا 3 (Saucony Kinvara 3)، توجه شما را کاملاً به خود جلب خواهد کرد و این امری نیست که بطور روزانه با آن برخورد داشته باشید. طراحی مجدد و کامل قسمت رویه کفش ورزشی ساکونی کینوارا 3 (Saucony Kinvara 3)در کل بازار بی نظیر است. لایه نازک رویه آن از روی سری کفش مخصوص دویدن ساکونی کپی برداری شده است و در واقع یک رزین پلاستیکی می باشد که به یک توری سبک وزن متصل شده است. نتیجه، یک کفش ورزشی خوش ساخت با رویه فوق العاده نازک و انعطاف پذیری جوراب مانند می باشد. در قسمت رویه کفش ورزشی ساکونی کینوارا 3 (Saucony Kinvara 3)، هیچ لایه و یا دوخت داخلیی وجود ندارد، بطوریکه براحتی می توانید متوجه این نکات شوید. در تجربه های اولیه تان با کفش ورزشی ساکونی کینوارا 3 (Saucony Kinvara 3) با هیچ گونه تاول یا پینه ای در پا مواجه نمی شوید، مسـﺋله ای که بهیچ عنوان در مورد کینوارای 1 یا 2 صحت ندارد. شکل و فرم ناحیه پوشاننده انگشتان پا در کفش ورزشی ساکونی کینوارا 3 (Saucony Kinvara 3) مشابه کینوارای 2 می باشد، امری که موجب تسکین خاطرتان خواهد شد. البته این قسمت از کفش ورزشی ساکونی کینوارا 3 (Saucony Kinvara 3)در خصوص راحتی و انعطاف پذیری اش هنوز مورد بحث است و برخی از دوندگان همچنان این قسمت از این کفش ورزشی را زیادی باریک می دانند. اما اگر قسمت جلوی پایتان از پهنای متوسطی برخوردار باشد و حتی انگشت دومتان کمی بلندتر از انگشت شصت باشد، ناراحتی چندانی را(اگر که اصلاً ناراحتیی وجود داشته باشد!) تجربه نخواهبد کرد. با داشتن یک جفت جوران نازک خوب، کفش ورزشی مخصوص دویدن ساکونی کینوارا 3 (Saucony Kinvara 3)هوارسانی خوبی را در مسیرهای دوی طولانی، بدون تماس بیش از حد پا با گل و لای، خاک و یا خیسی، مهیا می کند.

دیدگاهها در مورد کفش ورزشی مخصوص دویدن ساکونی کینوارا 3 (Saucony Kinvara 3)

چنانچه کفش های ورزشی کینوارای ساکونی را امتحان کرده باشید، مطلع هستید که این کفش ها هنوز هم گزینه بسیار خوبی برای دوندگان مینیمال مسافت های بالا و افرادیکه بدنبال کفش ورزشی سبک و در عین حال به خوبی زیرسازی شده هستند، بشمار می آید. اساسی ترین تغییرات ظاهری مرتبط با زیباشناختی این کفش در قسمت مرکزی صورت گرفته و قابل مشاهده نیست و در نتیجه تفاوت ظاهری محسوسی بین کفش ورزشی ساکونی کینوارا 3 (Saucony Kinvara 3)با مدل های پیشین آن وجود ندارد. جدا از تعبیه نمودن مواد سبک وزن جدید و عناصر تقویت شده در کف بیرونی، کفش ورزشی مخصوص دویدن ساکونی کینوارا 3 (Saucony Kinvara 3) موجب نمایان شدن تغییرات جزﺋیی در تجربه کلی دویدن شما می شود. اگرکه شما در پی امتحان کردن کفش ورزشی مخصوص دویدن ساکونی کینوارا 3 بوده اید و یا بدنبال یک کفش ورزشی خوب برای ملحق شدن به دوندگان مینیمالیست می باشید، الان بهترین زمان است.

خرید اینترنتی راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن ساکونی کینوارا 3 (Saucony Kinvara 3)

با تخفیف های ویژه! فروشگاه اینترنتی مکسی، صرفه جویی زیادی در خرید اینترنتی کفش و لباس ورزشی مردانه، لباس ورزشی زنانه و لباس ورزشی بچه گانه داشته باشید و ورزش و پیاده روی راحت و مطمئنی را با قیمتی باور نکردنی تجربه کنید.