راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس سوپرنووا سکوﺋنس 5 (Adidas Supernova Sequence 5 Running Shoes)

دویدن با کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس سوپرنووا سکوﺋنس 5 (Adidas Supernova Sequence 5 Running Shoes) واقعاً لذت بخش می باشد. این کفش با وجود سبک وزنی اش، چرخش مازاد مچ پا در حین ورزش را کنترل و تنظیم می کند.

برداشت های اولیه از کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس سوپرنووا سکوﺋنس 5 (Adidas Supernova Sequence 5 Running Shoes)

راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس سوپرنووا سکوﺋنس 5 (Adidas Supernova Sequence 5 Running Shoes)

آرایش رنگی خاکستری/نقره ای/سبز این کفش شما را کاملاً هیجان زده می کند. در نگاه اول، متوجه طرح براق آن بهمراه آرایه رنگی تازه و جدید کفش می شوید که در سمت قسمت پشتی پاشنه بیشتر به چشم می آید. در ناحیه پاشنه زیرسازی های محکمی تعبیه شده است که در حین پوشیدن کفش متوجه آن می شوید. در مجموع، کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس سوپرنووا سکوﺋنس 5 (Adidas Supernova Sequence 5 Running Shoes) کفشی راحت و واجد قابلیت هوارسانی مناسب می باشد.

قسمت کف کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس سوپرنووا سکوﺋنس 5 (Adidas Supernova Sequence 5 Running Shoes)

راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس سوپرنووا سکوﺋنس 5 (Adidas Supernova Sequence 5 Running Shoes)

هر چند در قسمت کف کفش زیرسازی های جزئی و کمی انجام شده است، اما بطور کلی در این ناحیه ویژگی حمایتی خوبی اراﺋـه داده می شود. در این مدل کف بیرونی بزرگتری تحت عنوان ADIWEAR مورد استفاده قرار گرفته است که بدان دوام می بخشد و لاستیک کانتیننتال بکار رفته(مربوط به یکی از بزرگترین های شرکت های تولید کننده لاستیک می باشد) نیز بزرگتر بوده و با ایجاد کششی قوی، باعث توزیع اصطحکاک بیشتری در شرایط خشک و بارانی می شود. زیرسازی در قسمت کف کفش بمقدار کم انجام شده است، اما بطور کلی ویژگی حمایتی خوبی اراﺋـه می دهد. با پوشیدن این کفش در هوای بارانی و آفتابی و همچنین بر روی سطوح مختلف، متوجه تفاوتی در عملکرد کفش در حین دوی خود نخواهید شد. یک سیستم حمایتی تعدیل گر در قسمت میانی این کفش بکار رفته است که از انحراف و چرخش قوزک پا در حین دویدن جلوگیری می کند. این در حالیست که سیستم پیچش دوگانه جدید بکار رفته در آن، موجب حفظ پایداری و استحکام قسمت میانی شده و انتقال آرام انرژی بسمت قسمت جلویی کفش را امکان پذیر می کند. بالشتک آدی پِرِن (Adiprene+) تعبیه شده در قسمت جلویی کفش، به حفظ تغییر انرژی و رانش مناسب در کفش کمک کرده، که در مجموع گام برداری و تجربه دویی مؤثر و کارآمد را به ارمغان می آورد. آدی پِرِن (Adiprene+) موجود در پاشنه نیز، تأثیرگذاری قابل توجهی در این ناحیه داشته است. آدیداس (Adidas) بسته به تنوع نقاط انعطافی و همچنین سیستم حمایتی تعدیل گر قسمت میانی، تغییرات ظریف و نامحسوسی را در مدل های مردانه و زنانه خود اعمال کرده است که منجر به امکان مهیا سازی پاخور سفارشی و ایجاد حمایت استقامتی بیشتر شده است.

قسمت بالایی کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس سوپرنووا سکوﺋنس 5 (Adidas Supernova Sequence 5 Running Shoes)

راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس سوپرنووا سکوﺋنس 5 (Adidas Supernova Sequence 5 Running Shoes)

پارچه توری بکار رفته شده در قسمت رویی کفش، نرم تر و سبک می باشد و قابلیت هوارسانی خوبی دارد. برند آدیداس (Adidas) با دوخت روکش های باز جیری ساخته شده بواسطه GORE-TEX water-p، انعطاف پذیزی ناحیه جلویی کفش را افزایش داده است که با بالاترین میزان هوارسانی همراه شده است. این کفش با توجه به داشتن یک قوس زیرین جادار، طراحی مجدد یقه پاشنه با بکارگیری سازه فومی ژﺋوفیت (heel geofit collar) و افزایش زیرسازهای بالشتکی بکار رفته در ناحیه پاشنه، به کفش راحتی تبدیل شده است. کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس سوپرنووا سکوﺋنس 5 (Adidas Supernova Sequence 5 Running Shoes)، با توجه به زیرسازهای بالشتکی بکار رفته در آن پاخوری محکم دارد که البته پس از دویدن مسافت های طولانی در ناحیه پاشنه جا باز خواهد کرد.

نظرات در مورد کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس سوپرنووا سکوﺋنس 5 (Adidas Supernova Sequence 5 Running Shoes)

راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس سوپرنووا سکوﺋنس 5 (Adidas Supernova Sequence 5 Running Shoes)

کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس سوپرنووا سکوﺋنس 5 (Adidas Supernova Sequence 5 Running Shoes)، در عین سبک بودن، به کنترل و تنظیم چرخش مازاد مچ پا در حین دویدن کمک می کند. این کفش ها اثر مقاومتی بسیار خوبی داشته و در مجموع ویژگی استقامتی خوبی را اراﺋـه می دهد. توری باز بکار گرفته شده در قسمت رویی کفش نیز، هوارسانی و پاخور بهتری را برای قسمت جلویی کفش فراهم می کند. از سویی این کفش برای دوندگان مسافت های طولانی پیشنهاد نمی شود، چراکه از 40 مایل به بالا زیرسازهای بالشتکی آن به آسانی تحلیل می روند.

خرید اینترنتی راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس سوپرنووا سکوﺋنس 5 (Adidas Supernova Sequence 5 Running Shoes)

با تخفیف های ویژه! فروشگاه اینترنتی مکسی، صرفه جویی زیادی در خرید اینترنتی کفش و لباس ورزشی مردانه، لباس ورزشی زنانه و لباس ورزشی بچه گانه داشته باشید و ورزش و پیاده روی راحت و مطمئنی را با قیمتی باور نکردنی تجربه کنید.