راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس ادیزرو بوستون Adidas Adizero Boston 3

کفش ورزشی مخصوص دویدن ادیداس ادیزرو بوستون Adidas Adizero Boston 3 یک کفش وزرشی بسیار جدید است و ارتفاع کمتر پاشنه ها و وزن سبک تر آن باعث شده که کفشی تخت برای مسابقات دو باشد.

کمپانی آدیداس چگونه می تواند کفش ورزشی سبک وزنی به این پرطرفداری بوجود بیاورد؟ چگونه می تواند در عین زیبایی و ضربه گیری، سبک باشد؟ اما سوالی که در اینجا باقی می ماند این است که این برند چگونه می تواند در عین حفظ دوام و قدرت، کفش های ورزشی با وزن 10 اونس تولید کنند؟

اولین تصورات درباره کفش ورزشی ادیداس ادیزرو بوستون Adidas Adizero Boston 3

راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس ادیزرو بوستون Adidas Adizero Boston 3

پس از اینکه طرح بسیار پر رنگ کفش ورزشی مخصوص دویدن ادیداس ادیزرو بوستون Adidas Adizero Boston 3 جدید را دیدیم، ان را برداشته و چنین احساس کردیم که این کفش ورزشی، کفشی تخت برای مسابقات ماراتن است. در کفش ورزشی مخصوص دویدن ادیداس ادیزرو بوستون Adidas Adizero Boston 3 به علت کاهش ارتفاع پاشنه در مقایسه با مدل کفش ورزشی مخصوص دویدن ادیداس ادیزرو بوستون Adidas Adizero Boston 2 چنین احساس می کنید که به زمین نزدیک تر هستید، ولی در ابتدا احساس خواهید کرد که کفی ضربه گیر آن بسیار سفت و کوچک است. تناسب این کفش ورزشی احساس فوق العاده ای به شما می دهد و می توان چنین گفت که آدیداس وزن این کفش ورزشی را در قسمت بالایی بسیار کاهش داده است. اما از این بابت نگران بودیم که شاید انها وزن کفش ورزشی بوستون 3 را شدیدا کاهش داده باشند، اماانچهدرباره وزن کفش ورزشی دویدن ادیداس ادیزرو بوستون Adidas Adizero Boston 3 احساس می کردیم واقعا اشتباه بود.

قسمت بالایی یا رویه ی کفش ورزشی مخصوص دویدن ادیداس ادیزرو بوستون Adidas Adizero Boston 3

راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس ادیزرو بوستون Adidas Adizero Boston 3

سبک، منعطف، دارای قابلیت تنفس پا، تعدادی از کلماتی است که می توانیم در توصیف قسمت رویی کفش ورزشی مخصوص دویدن ادیداس ادیزرو بوستون Adidas Adizero Boston 3 بیان کنیم. کمپانی آدیداس پوشش را در سه بخش خارجی این کفش ورزشی تغییر داده اما با استفاده از تقویت کننده های مصنوعی، منافذ را در بخش پاشنه و نوک انگشتان به همان حالت نگه داشته است. با وجود حفظ دوام، این کفش ورزشی چنین به نظر می رسد که در کفش ورزشی مخصوص دویدن ادیداس ادیزرو بوستون Adidas Adizero Boston 3 منافذ اندکی ریزتر شده و به همین علت قابلیت تنفس پا از طریق آنها بیشتر شده است.آدیداس در کفش های خود از جاذبه های متداولی استفاده می کند که این موارد برای کفش ورزشی ادیزرو بوستون Adidas Adizero Boston 3 عبارت است از: پاشنه باریک، بخش میانی دنج و راحت و قسمت انگشتان پهن. بخش های راحت و گشاد در این نوع کفش ورزشی باعث می شوند که شما در هنگام دویدن احساس راحتی کرده و به ندرت پاهای شما تحت فشار قرار خواهند گرفت.

زبانه و طوقه پاشنه در کفش ورزشی مخصوص دویدن ادیداس ادیزرو بوستون Adidas Adizero Boston 3 باریک، نرم، منعطف و بسیار راحت هستند. در کفش ورزشی مخصوص دویدن ادیداس ادیزرو بوستون Adidas Adizero Boston 3 زبانه نازک و سبک نگه داشته شده و این امر به این علت است که شما هیچ احساس ناراحتی در قسمت بالایی پا نداشته باشید. در این نوع کفش ورزشی از بندها و یراق های تخت استقاده شده است.

بخش میانی کفش ورزشی آدیداس ادیزرو بوستون 3

آدیداس در این نوع کفش ورزشی از فوم ضربه گیر EVA آدیپرن استفاده کرده است، که این امر سبب حفظ انعطاف و قابلیت ارتجاعی در سرتاسر طول کفش وزرشی بوستون 3 شده است. خاصیت ضربه گیری در بخش جلویی این کفش ورزشی افزایش یافته و وجود فوم ضربه گیر آدیپرن در سراسر کفش باعث شده که این نوع کفش ورزشی برای دویدن مناسب باشد. ضربه گیرهای بخش میانی و جلویی در این نوع کفش ورزشی با تحریک پاها، شما را به دویدن علاقه مند خواهد کرد و شما در جاده این احساس تحریک شدگی را بیشتر تجربه خواهید کرد. ضربه گیرها در قسمت پاشنه این کفش ورزشی به گونه ای مجزا هستند و حالت ضربه گیری بسیار خوبی به بخش پاشه داده اند که این امر به حرکت آرام پا درون کفش کمک می کند.

آدیداس به منظور کمک به ثبات این کفش ورزشی، در قسمت میانی این کفش از تورسیون بار استفاده کرده است. افرادی که بخش میانی پای آنها دارای خمیدگی بیش از حد است باید از استفاده از کفش ورزشی ادیزرو بوستون Adidas Adizero Boston 3 اجتناب کنند، زیرا آنها نیازمند ثبات بیشتری هستند که این مورد در کفش های ورزشی ویژه دو ماراتن یافت می شود اما این ویژگی در کفش های ورزشی مناسب برای تمرین های روزانه تقلیل یافته است.

بخش فرورفتگی کفش ورزشی آدیداس ادیزرو بوستون 3

کفش ورزشی مخصوص دویدن ادیداس ادیزرو بوستون Adidas Adizero Boston 3 در قسمت پاشنه لاستیکی کربنی بسیار بادوام و در بخش میانی تا قسمت خارجی انگشتان از مواد متناسب با شرایط اقلیمی استفاده شده است. استفاده از مواد متناسب با شرایط اقلیمی سبب بهبود حالت شبکه ای این کفش ورزشی شده اما این امر خود نمی تواند موید عملکرد بهتر این نوع مواد در مقایسه با مواد معمولی به کار رفته در بخش فرو رفته سایر کفش های ورزشی باشد. بخش فرورفته در این نوع کفش ورزشی فاقد مجرا یا شیار اصلی است پس سنگ و گل و لای نمی تواند وارد آن شود و تقریبا پس از طی 150 مایل مسافت هیچ سایشی در ان دیده نشده و حالت شبکه ای خود را حفظ می کند. وقتی با این کفش ورزشی بر روی زمین های پوشیده از برف بدوید در مقایسه با سایر کفش های ورزشی کمتر لیز خواهید خورد. ارتفاع کم قسمت پشتی در این کفش ورزشی نیز باعث افزایش چابکی و مهارت شما در جاده های یخی و برفی می شود.

تصورات کلی درباره کفش ورزشی آدیداس ادیزرو بوستون 3

همانگونه که پیش از این گفته شد، پس از تست دویدن مسافت 100 مایل با کفش ورزشی ادیزرو بوستون Adidas Adizero Boston 3، احساسی متفاوت با احساس اولیه خود در استفاده از آن کفش پیدا کردیم. اما هر موقع که از این نوع کفش ورزشی استفاده کنید شگفت زده خواهید شد. کفش ورزشی مخصوص دویدن ادیداس ادیزرو بوستون Adidas Adizero Boston 3 با ضربه گیرهای محکم و ارتجاعی، تناسب و زیبایی، و احساسی سبکی بسیار زیاد خود شما را شدیدا تحت تاثیر قرار خواهد داد. در حقیقت زمانی که بیش از یک مرتبه از این نوع کفش ورزشی استفاده کنید هر روز به صورت ناخودآگاه احساس تازه ای خواهید داشت و همین امر باعث خواهد شد که سایر کفش های ورزشی را فراموش کنید. از کفش ورزشی بوستون 3 می توان برای دویدن طولانی مدت، دویدن در زمان کوتاه و حتی فارتلک استفاده کرد. این نوع کفش ورزشی در هر یک از این موقعیت ها بخوبی جوابگو خواهد بود و حرکت بسیار نرم پاها در این نوع کفش ورزشی باعث می شود که شما بتوانید سریعتر بدوید. با پوشیدن کفش ورزشی بوستون 3 وقتی در هنگام دویدن سرعتتان بالا و بالاتر بورد هرگز متعجب و شگفت زده نخواهید شد.

کفش ورزشی مخصوص دویدن ادیداس ادیزرو بوستون Adidas Adizero Boston 3 برای ارتقای کارایی ورزشکارانی که در مسافت های طولانی به ارامی می دوند بسیار بسیار خوب است. به آن دسته از دوندگانی که نیازمند کمک اضافی هستند، برای دویدن به ویژه در مسابقات مارتن این نوع کفش ورزشی را پیشنهاد می کنیم. با داشتن 10 اونس وزن اضافی، کفش ورزشی بوستون 3 به علت کاهش وزن بخش های بالایی و پایینی در این نوع کفش به شما احساس سبکی می دهد و با طی مسافتی بیش از 150 مایل نیز شما همان عملکرد و احساس اولیه را خواهید داشت.

خرید اینترنتی راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس ادیزرو بوستون Adidas Adizero Boston 3

با تخفیف های ویژه! فروشگاه اینترنتی مکسی، صرفه جویی زیادی در خرید اینترنتی کفش و لباس ورزشی مردانه، لباس ورزشی زنانه و لباس ورزشی بچه گانه داشته باشید و ورزش و پیاده روی راحت و مطمئنی را با قیمتی باور نکردنی تجربه کنید.