راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس آدی زیرو راش (Adidas AdiZero Rush Running shoes)

کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس آدی زیرو راش(Adidas AdiZero Rush Running shoes)، کفشی سبک وزن، با هوادهی مناسب وعملکرد بسیار خوب می باشد که جهت دو در مسیرهای جاده ای یا حتی مسابقات می توان از آن استفاده کرد. کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس آدی زیرو راش بیشتر مناسب دوندگان پربازده و پرکاریست که دچار چرخش و انحراف در مچ پا نمی شوند و بدنبال یک کفش ورزشی با بازده فوق العاده هستند که تجربه دوی دلپذیری را برایشان فراهم کند. همانطور که ذکر شد، کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس آدی زیرو راش می تواند جایگزین خوبی برای کفش مخصوص دو میدانی در مسابقات باشد.

سبک بودن کفش ورزشی باعث افزایش سرعت آن می شود و این امریست که در مورد جدیدترین کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس آدی زیرو راش (Adidas AdiZero Rush Running shoes) بخوبی صدق می کند. به محض خارج کردن کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس آدی زیرو راش از جعبه، بسرعت متوجه سبکی آن خواهید شد. سؤالی که مطرح می شود اینست که آیا کفش ورزشی آدیداس آدی زیرو راش به اندازه کافی دوام دارد و ویژگی حفاظتی و ضربه گیری را فراهم می کند؟

برداشت های اولیه از کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس آدی زیرو راش(Adidas AdiZero Rush Running shoes)

راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس آدی زیرو راش (Adidas AdiZero Rush Running shoes)

بعد از پوشیدن کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس آدی زیرو راش برای اولین بار، احساس می کنید که گویی واقعا یک کفش ورزشی تخت مسابقه ای را به پا کردید. کفش ورزشی آدیداس آدی زیرو راش لژ بسیار کوتاهی دارد و زیرسازهای بالشتکی آن نیز در کمترین میزان و در حد مینیمم می باشند. پاخور کفش ورزشی آدیداس آدی زیرو راش فوق العاده است، قسمت رویه بسیار مینیمال آن باعث می شود حس حمایتی بالایی به شما القا شود و از هوادهی بسیار خوبی نیز برخوردار است. با قدم زدن بدور منزل، به سرعت متوجه حضور و بازخورد SPRINTFRAME در ناحیه زیرین پا می شوید.

قسمت رویه کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس آدی زیرو راش(Adidas AdiZero Rush Running shoes)

راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس آدی زیرو راش (Adidas AdiZero Rush Running shoes)

تمام قسمت رویه کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس آدی زیرو راش، از تور آدیداس زیرو (Adidas Zero) ساخته شده است. باریک، مینیمال، منعطف و با هوادهی مناسب: اینها تنها معدود ویژگی هایی هستند که می توان در تعریف پاخور و حسی که در پوشیدن این کفش ایجاد می شود عنوان کرد. در داخل لایه های تور کفش نیز، SPRINTWEB داخلی با دقت و بطور مخفی تعبیه شده است. این شبکه نیاز به روکش را رفع کرده و ویژگی حفاظتی قویی را برای این کفش ورزشی فراهم می کند که پا را بطور اطمینان بخشی در قالب و چهارچوب کفش حفظ می کند.

کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس آدی زیرو راش(Adidas AdiZero Rush Running shoes)، بجز شبکه درونی (SPRINTWEB)، در ناحیه پاشنه نیز دارای یک SPRINTWEB خارجی می باشد. وجود این شبکه نیاز به الحاق یک پلاستیک که بطور مرسوم در این قسمت تعبیه می شود را رفع کرده و در نتیجه باعث کاهش وزن و همچنین حجم این کفش ورزشی شده است. عملکرد شبکه خارجی همچون شبکه داخلی می باشد با این تفاوت که با استفاده از یک روکش تقویت شده یکپارچه، پاشنه را اندکی بسمت پایین و داخل پلتفرم کفش ورزشی می دهد.

پاخور کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس آدی زیرو راش مانند سایر مجموعه کفش های آدی زیرو (AdiZero collection)، حاوی یک کادر عریض در ناحیه نگهدارنده انگشتان پای، همچنین قسمت میانی محکم و لژ پاشنه باریک می باشد. تمام این ویژگی ها بهمراه نرمی و انعطاف تور بکار رفته در آن، باعث شده که کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس آدی زیرو راش به یک کفش ورزشی بسیار راحت و آسان برای دویدن تبدیل شود.

یقه پاشنه (heel collar یا ناحیه بیرونی در بالای کفش که دور مچ را مانند یک یقه فرا گرفته است) و زبانه کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس آدی زیرو راش ، مضمون مینیمال مشابهی نسبت به سایر کفش های این مجموعه دارند. استفاده از یک لایه باریک و اما کارآمد از فوم در قسمت heel collar کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس آدی زیرو راش ، پاخوری دلپذیر را بوجود آورده است که حمایت خوبی را فراهم می سازد. زبانه کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس آدی زیرو راش مناسب و باریک می باشد و از یک پارچه آستری منفذ دار ساخته شده است که اجازه هوادهی خوبی به آن می دهد. کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس آدی زیرو راش واجد مجموعه ای از بند های تخت ساده است که در طی تمام مدت دویدن بسته باقی می مانند و هیچ گونه ناراحتیی ایجاد نمی کنند.

قسمت میانی کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس آدی زیرو راش(Adidas AdiZero Rush Running shoes)

قسمت میانی کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس آدی زیرو راش(Adidas AdiZero Rush Running shoes)، بجز در لبه، جالب ترین ظاهر ممکنی که تابحال در این ناحیه از کفش دیده اید را به شما اراﺋـه می دهد و در نتیجه آنرا به مهیج ترین بخش کفش تبدیل می کند. ابتدا از SPRINTFRAME که از آن بعنوان سوپرشارژر کفش یاد می شود شروع می کنیم. قاب پلاستیکی باریک SPRINTFRAM از میان فوم موجود در قسمت میانی کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس آدی زیرو راش، بوضوح قابل دیدن است که بطور تمام قد این ناحیه را پوشش داده است. کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس آدی زیرو راش، شگفت انگیزترین بازگشت انرژیی که تابحال در دو تجربه کرده اید را برای شما فراهم می کند و نه تنها سریع دویدن بی دردسری را برایتان امکان پذیر می سازد بلکه باعث می شود از آن کاملاً لذت نیز ببرید.

یک لایه مقاوم از بالشتک های مقاوم توپر تحت عنوان adiPRENE+ در ناحیه جلویی کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس آدی زیرو راش(Adidas AdiZero Rush Running shoes) تعبیه شده است که بازخوردی مناسب و پاسخگو را در حین جدایی انگشتان پا از زمین ایجاد می کند. SPRINTFRAME نیز با قرار گیری در جلوی این بالشتک ها، باعث پویایی جدا شدن نوک انگشتان پا از زمین (در حین گام برداری یا دو) می شود. باقی اجزای این قسمت از کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس آدی زیرو راش(قسمت میانی)، از ساختار Adidas Lite Strike EVA ساخته شده است که برخلاف ظاهر باریک آن، تجربه دو با بازخوردی محکم را ممکن می سازد. گیرایی کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس آدی زیرو راش با فراهم سازی یک تجربه دوی نامتزلزل، بطور ویژه مورد تحسین آندسته از ورزشکارانی که مستعد دریافت ضرباتی در قسمت میانی و جلویی پاهایشان هستند، قرار خواهد گرفت. قسمت میانی کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس آدی زیرو راش یک تکه اما واجد تعداد متعددی برش می باشد که علاوه بر کمک به کاهش در وزن کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس آدی زیرو راش، در گیر کردن سنگ به آن نیز بسیار مؤثر واقع شده است.

قسمت کف بیرونی کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس آدی زیرو راش(Adidas AdiZero Rush Running shoes)

کف بیرونی کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس آدی زیرو راش(Adidas AdiZero Rush)، در طرح خود نیز بسیار متفاوت می باشد. 50 درصد از قسمت بیرونی کف کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس آدی زیرو راش از لاستیک آدیوِر (AdiWEAR rubber) و باقی 50 درصد آن از قسمت میانی آن تشکیل شده است. لاستیک مزبور در واقع یک نوع قاب اسکلتی است که بدرون قسمت میانی کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس آدی زیرو راش الحاق شده است. کشش این لاستیک پایه ای و ساده و یادآور پوسته توپ بسکت است. همچنین اگرچه رنگ کف بیرونی کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس آدی زیرو راش بسیار روشن و ساده هست، این امر در دوام پذیری آن نوعی عیب بشمار می رود. بعد از طی کردن حدوداً 80 مایل با کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس آدی زیرو راش، قسمت بیرونی کف آن نشانه های ملایمی از فرسودگی و تحلیل را در نواحیی که لاستیک بکار گرفته نشده است، نشان می دهد.

نظرات در مورد کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس آدی زیرو راش(Adidas AdiZero Rush Running shoes)

حس سبکی وزن، زیرسازهای بالشتکی محکم و بیشتر از همه بازخورد و پاسخدهی موجود در کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس آدی زیرو راش، شما را بخوبی تحت تأثیر قرار می دهد. زمانیکه از کفش های ورزشی مخصوص دویدن آدیداس آدی زیرو راش (Adidas AdiZero Rush Running shoes) برای وقفه های قدرتی، تمرین های سرعتی (تمرین های دوی سرعتی که با دوره هایی از دو با سرعت کمتر میکس شده است) و دوی سرعتی تا مسافات 10 مایلی استفاده می کنید، متوجه نرمی و روان بودن، راحتی و همچنین پاسخگویی و بازخورد پویا و سریع آن خواهید شد که تمام اینها اثبات کننده اینست که کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس آدی زیرو راش برای دوی سرعت ساخته شده است.

کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس آدی زیرو راش(Adidas AdiZero Rush Running shoes) می تواند کفش ورزشی بسیار خوبی برای تمرین های ورزشی یا مسابقات دوندگانی باشد که در حین دویدن ضربات زیادی در ناحیه پاشنه پا دریافت نمی کنند. بعلاوه کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس آدی زیرو راش می تواند جایگزین مناسبی برای کفش مخصوص مسابقات دو میدانی باشد. وزن کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس آدی زیرو راش برای سایز 10 مردانه، 7.9 اونس می باشد که این سبکی وزن در هر بار دویدن بطور واقعی شما را تحت تأثیر قرار می دهد.

خرید اینترنتی راهنمای خرید کفش ورزشی مخصوص دویدن آدیداس آدی زیرو راش (Adidas AdiZero Rush Running shoes)

با تخفیف های ویژه! فروشگاه اینترنتی مکسی، صرفه جویی زیادی در خرید اینترنتی کفش و لباس ورزشی مردانه، لباس ورزشی زنانه و لباس ورزشی بچه گانه داشته باشید و ورزش و پیاده روی راحت و مطمئنی را با قیمتی باور نکردنی تجربه کنید.