راهنمای خرید کفش ورزشی اسیکس فوندیشن 10 (Asics Foundation 10)

کفش ورزشی اسیکس فوندیشن 10 (Asics Foundation 10)، یک کفش ورزشی سرعتی نیست اما بالاترین میزان حمایت و ضربه گیری را برای ورزشکاران با پای متوسط-عریض مهیا می کند.

برداشت های اولیه از کفش ورزشی اسیکس فوندیشن 10 (Asics Foundation 10)

راهنمای خرید کفش ورزشی اسیکس فوندیشن 10 (Asics Foundation 10)

یکی از شاخصه های اصلی یک کفش ورزشی مخصوص دویدن ،استقامت و پایداری آن می باشد که هیچگاه از آن خسته نخواهید شد. اگرچه ممکن است برای بیشتر ورزش های روتین خود بدنیال کفشی که حرکت های شما را کنترل می کند نباشید، اما مطمـﺋناً بالشتک ها و استحکام اضافی اعمال شده در کفش ورزشی اسیکس فوندیشن 10 را حتی در زمان دویدن به هنگامی که چندان سرحال نیستید، تحسین خواهید کرد.

برند اسیکس (Asics) یکی از معدود شرکت هایی است که هنوز مدل های کنترل و مهار کننده حرکت چندگانه را به بازار عرضه می کند. در بین انواع مدل کفش های تولید شده توسط برند اسیکس (Asics)، از کفش ورزشی اسیکس فوندیشن 10 (Asics Foundation 10) بعنوان یکی از سبک ترین کفش های کنترلی در بین کفش های تولیدی این برند یاد می شود. به لحاظ ظاهری، این کفش در سایه ای از رنگ های صنعتی خاکستری، نقره ای و مشکی پوشیده شده است. بعلاوه با داشتن یک دهه پیشینه تاریخی، کفش ورزشی ژل فوندیشن 10 (GEL Foundation 10) بخوبی در برابر چرخش ها و انحرافات ایجاد شده در مچ پا در حین ورزش مقابله می کند.

قسمت رویه کفش ورزشی اسیکس فوندیشن 10 (Asics Foundation 10)

راهنمای خرید کفش ورزشی اسیکس فوندیشن 10 (Asics Foundation 10)

قسمت رویه این کفش تاحدی یادآور هم رده آن، کفش ورزشی اسیکس جی تی 2170 (Asics GT 2170) می باشد. پاخور و علاﺋم طرح کفش ورزشی اسیکس فوندیشن 10 (Asics Foundation 10)، از سبک مشابهی پیروی می کند اما با بکارگیری روکش های بیشتر حمایت بیشتری نیز برای این ناحیه از کفش ورزشی اسیکس فوندیشن 10 مهیا شده است. در مقایسه با سایر کفش های برند اسیکس (Asics)، روکش های کفش ورزشی اسیکس فوندیشن 10 از مواد ضخیمتری ساخته شده اند و این امر تجربه دوی گرمتری را برای شما به ارمغان می آورد.

برند اسیکس (Asics) بجای بکارگیری الگوی بندی کج اسیکس، در کفش ورزشی اسیکس فوندیشن 10 (Asics Foundation 10)از ردیف حلقه های مرسوم با محوریت مرکزی استفاده کرده است. بعلاوه اسیکس (Asics) از یک صفحه بیومورفیک در امتداد ناحیه پوشاننده انگشت بزرگ پا استفاده کرده است تا از پینه بستن پا جلوگیری کرده و از هر نوع آزاردگی احتمالی وارده به این ناحیه فوق العاده منعطف بکاهد. در جهت حفظ مضمون ساختار کفش ورزشی اسیکس فوندیشن 10، حتی بند ها و زبانه آن نیز کاملاً محکم و قوی بنظر می آیند. در واقع، زبانه کفش ورزشی اسیکس فوندیشن 10 دارای روکش های ویژه خود می باشد تا از فشار وارده بندها به روی پا بکاهد.

همچون بیشتر کفش های ورزشی اسیکس (Asics)، در قسمت رویه کفش ورزشی اسیکس فوندیشن 10 نیز یک آستر بالشتکی و نرم از جنس OrthoLite بکار رفته است.

قسمت کف کفش ورزشی اسیکس فوندیشن 10 (Asics Foundation 10)

در کف کفش ورزشی اسیکس فوندیشن 10 (Asics Foundation 10)، یک ستون میانی دوماکس حجیم(DuoMax medial post) جاسازی شده است. نه تنها این مدل واجد بزرگترین ستون میانی بکار گرفته شده می باشد، بلکه در ادامه این ستون بواسطه یک ورقه محکم از لاستیک کربنی که بطور مستقیم زیر پاشنه و قسمت عقبی قوس زیرین کفش تعبیه شده است، تقویت و مستحکم گشته است.

در نتیجه ی ترکیب این دو؛ ستون میانی دوماکس حجیم(DuoMax medial post)و لاستیک کربنی، پایدارترین و محکم ترین کفش ورزشی اسیکس(Asics)ابداع شده است. در ادامه، برند اسیکس (Asics) با استفاده از یک تراستیک میانی باعث اتصال قسمت عقبی و جلویی کفش به یکدیگر شده است که علاوه بر آن از پیچش میانی بیش از حدی که در پاهای مستعد چرخش/انحراف در حین انجام حرکات شدید رخ می دهد ممانعت به عمل می آورد.

کفش ورزشی اسیکس فوندیشن 10 (Asics Foundation 10)، در یک سبک ترکیبی ساخته شده است که حاوی متراکم ترین فوم اسیکس با نام سولیت 65 که از پاشنه تا قوس زیرین آنرا پوشش داده است، می باشد. واحدهای دوتایی ژل (Twin GEL pods) تعبیه شده در پاشنه و قسمت جلویی کفش، موجب اتلاف و رفع ضربات وارده شده و در فوم سولیت قسمت میانی کفش جای گرفته است. در پاشنه، لاستیک کربنی AHAR+(Asics High Abrasion Resistant) اجازه دویدن به روی هر نوع سطحی را می دهد، در حالیکه در قسمت جلویی کفش یک لاستیک توپر و پف دار(که معمولاً در طی ساخت از هوا پر شده است) بکار رفته است که تجربه دوی راحت و لوکس تری را برای شما مهیا می سازد.

در این کفش طرح خط راهنمای اسیکس (Asics Guidance Line) نیز وجود دارد، بطوریکه یک شیار در قسمت بیرونی کف کفش ورزشی اسیکس فوندیشن 10 ایجاد شده است که به هدایت پا در مراحل دریافت ضربه در پاشنه پا تا جدا شدن انگشتان پا از زمین (حرکات پا در سیکل یا چرخه گام برداری) کمک می کند.

نظرات در مورد کفش ورزشی اسیکس فوندیشن 10 (Asics Foundation 10)

بار دیگر برند اسیکس (Asics) توانسته شما را تحت تأثیر قرار داده و در آن واحد مشتاق داشتن یکی دیگر از کفش های استقامتی اش -کفش ورزشی اسیکس فوندیشن 10 (Asics Foundation 10)- کند. ژل (GEL) بکار رفته در کفش ورزشی اسیکس فوندیشن 10 که بسیار محکم می باشد، هم مزیت و هم نوعی نقص بشمار می رود. پاشنه کفش مستحکم و قوس زیرین کفش نیز بطرز خوشایندی محکم می باشد.

شما حتی اگر 180 قد و 80 کیلو وزن داشته باشید، بطور نسبتاً سریع در پاشنه مرسوم ترین کفش های ورزشی نیز خط و چروک می اندازید. اما در کفش ورزشی اسیکس فوندیشن 10 (Asics Foundation 10) هیج خط یا چروکی در حین استفاده از آن ایجاد نمی شود، که این احتمالاً بعلت طرح پاشنه تقویت شده آن می باشد. با این وجود، تمام این ویژگی های حمایتی یک هزینه ای بدنبال دارد و آن اینست که این کفش کند و نسبتاً سنگین می باشد.

این کفش در سایز 10 مردانه، تقریباً 13 اونس وزن دارد و شما ممکن است حتی در زمانیکه خیلی سرحال هستید نتوانید سرعت دویدن خود را خیلی بالا ببرید. از سویی نظر به میزان کنترلی که به ناحیه جلویی آن وارد می شود،این کفش بطور قابل ملاحظه ای نرم است.

همچون سایر کفش های اسیکس(Asics)، کفش ورزشی اسیکس فوندیشن 10 (Asics Foundation 10) در مقایسه با سایر کفش های رقیب، گرم تر بوده و هوارسانی کمتری دارد. جنبه مثبت آن اما پاخور رویه آن می باشد که کاملاً اندازه و مناسب پاهایی با پهنای متوسط می باشد. قسمت نگهدارنده انگشتان پا نیز فضایی کاملاً جادار برای جنبش انگشتان فراهم می کند و بعبارتی جایگزین قسمت میانی و پاشنه بسیار نرم و راحت شده است. این بتنهایی پاخوری کاملاً مناسب و بسزا را ایجاد می کند. کفش های کنترل کننده حرکت معمولاً دارای پاخور عریض و گشادتری هستند، اما کفش ورزشی اسیکس فوندیشن 10 (Asics Foundation 10) مناسب افرادی با پاهایی در پهنای متوسط می باشد که نیاز به بیشترین حمایت دارند.

اساساً روی هم رفته، کفش ورزشی اسیکس فوندیشن 10 (Asics Foundation 10) بعلت استقامت و پایداری فوق العاده در ناحیه پاشنه، می تواند به یکی از محبوب ترین کفش های ورزشیی که داشته اید تبدیل شود. با اعمال کمی تغییرات و کاهش وزن، سری کفش های ژل فوندیشن (GEL Foundation series) می توانند در صدر کفش های ورزشی شما قرار بگیرند. در هر صورت بدون شک، کفش ورزشی اسیکس فوندیشن 10 (Asics Foundation 10) توانسته است بخوبی انتظارات ناشی شده از اسم برند اسیکس (Asics) را برآورده کند.

خرید اینترنتی راهنمای خرید کفش ورزشی اسیکس فوندیشن 10 (Asics Foundation 10)

با تخفیف های ویژه! فروشگاه اینترنتی مکسی، صرفه جویی زیادی در خرید اینترنتی کفش و لباس ورزشی مردانه، لباس ورزشی زنانه و لباس ورزشی بچه گانه داشته باشید و ورزش و پیاده روی راحت و مطمئنی را با قیمتی باور نکردنی تجربه کنید.