بهترین کت های تک مردانه برای فصل پاییز/زمستان

فصل زمستان / پاییز فرصتی برای پوشیدن بلیزر ها بصورت لایه ای می باشد. در اینجا لیستی از کت های تک مردانه را برای پوشیدن در ماه های سرد آورده شده است.

در مورد ویژگی های استایل مردان بیشتر خوانده و از فروشگاه اینترنتی مکسی بازدید کنید

کت تک مردانه رسمی

بهترین کت های تک مردانه برای فصل پاییز/زمستان

اگر شما برای بیرون رفتن برای شام و یا هر موقعیت دیگری نیاز به پوشیدن یک کت تک مردانه دارید که بخوبی فیت شده و نوع مناسبی از یقه برگردان را داشته باشد، کت تک لباس بسیار خوبی است که می توانید آن را با یک پیراهن و یک کراوات ست کنید. این کت تک به حد کافی همه کاره بوده که شما بتوانید اکسسوری هایی به سرآستین های آن اضافه کرده و یا اینکه بصورت ساده بپوشید

بهترین کت های تک مردانه برای فصل پاییز/زمستان

کت تک مردانه نیمه رسمی

بهتر است که کت تک مردانه داشته باشید که بتوانید آن را هم برای موقعیت های رسمی و موقعیت های غیر رسمی بپوشید. کت های تک مردانه خاکستری پشمی راه راه یک بلوز ایده الی بوده و دارای یک شکل ظریف و ملایمی می باشد اما کمی دارای رنگ رسمی و خشنی بوده که به آن کمی حالت رسمی و بیشتر حالت غیر رسمی می دهد

سعی کنید کت های تک را با یک پیراهن یقه دکمه دار و رنگی به غیر از سفید بپوشید. این کت تک دارای رنگ صورتی روشن، یک نمایی ظریف تر از جزئیات را می دهد. برای داشتن یک ظاهر شیک و غیر رسمی می توانید آن را با یک جین شسته تیره تر و یک جفت کفش بروگو ست کرده و ظاهر خود را ارتقاء داده و برجسته کنید.

بهترین کت های تک مردانه برای فصل پاییز/زمستان

کت تک مردانه منحصر به فرد

بهتر است که تا حدی چیزهای مختلف را باهم ترکیب کنید و به دنبال چیزهای متفاوت تر از یک کت تک مردانه طرح دار ساده معمولی باشید. این کت تک دارای طرح چاپی از برند سلکتد با داشتن طرح اورجینال برجسته بوده و یک بلوز بسیار خوب برای پوشیدن با سایر لباس های ساده خواهد بود. با پوشیدن این کت تک ظاهری خلاق و درجه یک خواهید داشت.

سعی کنید کت تک را با یک تی شرت سفید، جین اسلیم مشکی را با یک جفت کفش راحتی پنی نظیر G.H. Bass Co ست کنید تا کاملا متفاوت باشید.

بهترین کت های تک مردانه برای فصل پاییز/زمستان